2017-04-15, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Överraskning utan överraskning. Woho!

Varför skriver hon i imperfekt?

Hon berättar ju om hur de varit ifrån varandra just för att de gick varandra på nerverna då de umgicks konstant och DÅ bråkade dom.
Det är inte ovanligt att man är ifrån varandra för att få sakna lite och när man väl ses så tjafsar man inte lika lätt över småsaker.

Allt är inte "något" bara för att det är CH som är involverad.
Citera
2017-04-15, 11:15
Medlem
https://catrinhedlund.com/2017/04/15...-fler-misstag/

Eftersom CH "får printscreens" härifrån (erkänn att du läser istället, det är väl ingenting att skämmas över) så ville jag dela med mig lite tankar här istället för i hennes egen blogg och kommentarsfält.

Jag tolkade inte GilGrissom82s inlägg om bollhavet att denne suttit och jämfört bollhav mitt under påskfirandet. Utan snarare att Gil helt enkelt såg direkt vilket bollhav det var och bara la upp länk för jämförelse för att visa andra. ( (FB) Järnabon Catrin Hedlund som bla sålde falska biljetter, fälld för bedrägeri)

Egentligen är det inte så intressant vart du är, utan hur du finansierat det. Och det sticker en del i ögonen när du ska glamourisera saker som är vardagliga. "Få Åland att låta som Franska Rivieran"

Egentligen är det inte så jävla intressant vem din kille är heller. Tror folk bara undrar om han vet om din historia, att du gjort bedrägerier mot främlingar är en sak men att du stulit ditt ex kreditkortsnummer är något jag hoppas din nya pojkvän vet.

Jag såg dig den dagen utanför Coop i somras. Din mamma var inte där. Det var bara du och barnen och du satte dig bakom ratten och körde. Det var varken första eller sista gången den sommaren jag såg dig bakom ratten. (I din avställda bil dessutom)

Stäng av kommentarsfältet du, det gynnar nog dig själv mest.

Sluta bedra, ljuga och erkänn i kommande rättegång vad du har gjort och börja stå för det genom att börja betala dina offer så kan jag lova att den här tråden kommer dö.

Och på frågan varför Catrin Hedlund är så intressant. Det är du själv som gör det. Någon här jämförde med en bilolycka och man kan inte låta bli av titta. Jag själv jämför det med en dokusåpa som slår Hollywoodfruarna med hästlängder.
Citera
2017-04-15, 11:49
Medlem
Jupp...Det var ett försvarstal som heter duga
Asså denna kvinnan e helt fenomenal, hur mkt jag än hatar henne o hennes beteende o kriminalitet så kan jag inte sluta att följa henne för att på daglig basis analysera henne Lögn efter lögn efter lögn...Hej Catrin! Jag älskar att jag hatar dig!!!

Så vem fan av hennes vänner skulle bemöda sig att på självaste långfredagen skicka ¨printscr¨ till Catten då hon befinner sig på öppna havet med sin ¨partner in crime/mamma¨ o hennes oskyldiga barn???
Du har inga vänner Catten...Inga...(jo, mamsen förstås, men hon var väl med på resan?)

Jutte Catten, eftersom du blockat mig på din stora blogg ställer jag en fråga som jag o många andra är nyfiken på!!!
Hur har du av alla människor lyckats med att spåra alla användare på flashback (dvs sånt som självaste Polisen o andra myndigheter inte klarar) ? Asså det är dina lögner som till stor del får mig att följa dig, dels för att jag lider med dig o dina få nära (läs: del av familjen)
Senast redigerad av GlennStefan 2017-04-15 kl. 11:53.
Citera
2017-04-15, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans

Jag såg dig den dagen utanför Coop i somras. Din mamma var inte där. Det var bara du och barnen och du satte dig bakom ratten och körde. Det var varken första eller sista gången den sommaren jag såg dig bakom ratten. (I din avställda bil dessutom.)

Och på frågan varför Catrin Hedlund är så intressant. Det är du själv som gör det. Någon här jämförde med en bilolycka och man kan inte låta bli av titta. Jag själv jämför det med en dokusåpa som slår Hollywoodfruarna med hästlängder.

Intressanta iakttagelser! Att hon tar upp och ljuger för femte gången om samma sak måste vara en allvarlig skada. För hon måste väl förstå att den som tog bilden också såg henne köra?

"Ni kommer se mig göra misstag i framtiden, för jag är en helt vanlig tjej med känslor och tankar. Ingen är perfekt eller felfri." (Dagens blogg.)

Och trots ett år av Frivård och psykologsamtal inser hon inte att hon "inte är en helt vanlig tjej." Catrin "helt vanliga tjejer" varken stjäler från människor eller bedrar folk. 99% av folket är helt perfekta och felfria i det avseendet.

Hur kan Frivården och socialen så grovt missbedöma denna förbryterska? Varför tar ingen hand om barnen innan något allvarligt händer?

Catrin, för dina barns skull, sluta ta med dom på bloggen. Nämn dom inte! Och framförallt, använd dom aldrig som en fasad för dina bedrägerier. Dom kommer skadas allvarligt av detta i framtiden.
Citera
2017-04-15, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
https://catrinhedlund.com/2017/04/15...-fler-misstag/

Eftersom CH "får printscreens" härifrån (erkänn att du läser istället, det är väl ingenting att skämmas över) så ville jag dela med mig lite tankar här istället för i hennes egen blogg och kommentarsfält.

Jag tolkade inte GilGrissom82s inlägg om bollhavet att denne suttit och jämfört bollhav mitt under påskfirandet. Utan snarare att Gil helt enkelt såg direkt vilket bollhav det var och bara la upp länk för jämförelse för att visa andra. ( (FB) Järnabon Catrin Hedlund som bla sålde falska biljetter, fälld för bedrägeri)

Egentligen är det inte så intressant vart du är, utan hur du finansierat det. Och det sticker en del i ögonen när du ska glamourisera saker som är vardagliga. "Få Åland att låta som Franska Rivieran"

Egentligen är det inte så jävla intressant vem din kille är heller. Tror folk bara undrar om han vet om din historia, att du gjort bedrägerier mot främlingar är en sak men att du stulit ditt ex kreditkortsnummer är något jag hoppas din nya pojkvän vet.

Jag såg dig den dagen utanför Coop i somras. Din mamma var inte där. Det var bara du och barnen och du satte dig bakom ratten och körde. Det var varken första eller sista gången den sommaren jag såg dig bakom ratten. (I din avställda bil dessutom)

Stäng av kommentarsfältet du, det gynnar nog dig själv mest.

Sluta bedra, ljuga och erkänn i kommande rättegång vad du har gjort och börja stå för det genom att börja betala dina offer så kan jag lova att den här tråden kommer dö.

Det är just det Catrin inte fattar?!
Dom flesta hoppas att CH blir dömd och att hon börjar göra rätt för sig (tror ej kommer hända) dessvärre fattar hon inte vad som är rätt eller fel!
Hela hennes liv är en stor lögn, hon ljuger om exakt allt, detta har vi sett flera ggr.
Hon är en person som man absolut INTE vill umgås med eller ha i sin närhet, det tror jag hennes ex vänner och ex pojkvänner fattat.

Förutom hennes partner in crime Anne Hedlund, brorsan, ev J från Polenresan och hennes två grabbar är Catrin själv!

Men hon fortsätter låtsas och försöker framstå sig som en populär toppbloggerska än idag, hittar på samarbete, föreläsningar, tv jobb och annan skit MEN inbjudningar till diverse gratis event har slutat komma för länge sedan....
Citera
2017-04-15, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Intressanta iakttagelser! Att hon tar upp och ljuger för femte gången om samma sak måste vara en allvarlig skada. För hon måste väl förstå att den som tog bilden också såg henne köra?

"Ni kommer se mig göra misstag i framtiden, för jag är en helt vanlig tjej med känslor och tankar. Ingen är perfekt eller felfri." (Dagens blogg.)

Och trots ett år av Frivård och psykologsamtal inser hon inte att hon "inte är en helt vanlig tjej." Catrin "helt vanliga tjejer" varken stjäler från människor eller bedrar folk. 99% av folket är helt perfekta och felfria i det avseendet.

Hur kan Frivården och socialen så grovt missbedöma denna förbryterska? Varför tar ingen hand om barnen innan något allvarligt händer?

Catrin, för dina barns skull, sluta ta med dom på bloggen. Nämn dom inte! Och framförallt, använd dom aldrig som en fasad för dina bedrägerier. Dom kommer skadas allvarligt av detta i framtiden.

Mitt i prick!
Borde va olagligt att outa sina grabbar så som hon gör och även använda deras mobiler för sina smutsiga bedrägerier!
Tänk om de visste vem deras falska morsa gjort och
vem hon är?
Citera
2017-04-15, 15:32
Medlem
Neonights avatar
Är man i det publika rummet får man räkna med en tråd på Flashback. Jag begriper inte ens varför Catrin har en blogg om sitt privatliv. Jag skulle vara mer intresserad av en blogg där hon pratar om sitt kriminella liv och hur allt blev så jävligt. Det är intressant. Men jag tror inte Catrin är där än, mentalt.

Jag kan mycket väl tänka mig att Catrin skulle kunna hålla föreläsningar om hennes liv och kanske förhindra andra unga att göra misstag osv. Kanske till och med skriva en bok. Möjligheterna finns där men Catrin har långt kvar tills detta är möjligt. Först måste hon rehabiliteras och få balans. Nu försöker hon göra allt samtidigt. Spretar åt alla håll. Hon postar bilder från gymmet och selfies. Totalt ointressant.
Citera
2017-04-15, 15:54
Medlem
Catrin, eftersom du följer denna tråden så slavisk tänker jag posta min kommentar här.

Först tyckte jag synd om dig. Ja, jag tyckte synd. Hur det ens var möjligt. Jag kunde inte begripa hur eller varför så många ville dig illa eller skrev om dig. Sedan började jag undersöka ditt förflutna, bland annat genom dina FUP:ar och det skapades sakta men säkert en bild av vilken människa du är. Du lever på lögner. Du är en mytoman. Du är narcissistisk och du har även börjat visa sidor som en psykopat vanligtvis har (ingen sympati). Du har förstört ditt eget namn för all framtid, du har förstört för dina barn i all framtid. Du har helt enkelt bäddat som du fått ligga. Det här är vad som vanligtvis kallas för karma om man frågar mig.

Du kommer att dömmas i den kommande rättegången. Du kommer inte att få skuldsanering och din mamma kommer möjligtvis att mötas av ett krav av Kerstin, för det finns ingen tvekan bland vi som läst hela FUP:en - Din mamma är på ett eller annat sätt delaktig genom att överlåta sitt konto till sin bedragande dotter. Dina brott är grova och vi är många som ser framemot att rättvisan vinner, medan du själv inte ens har insett vad du utsätter oskyldiga människor för. Jag lider på riktigt med dina barn, ingen ska behöva utsättas för en sådan mamma, en mamma som bedrar andra och har gjort sig känd på grund av sin kriminalitet, en mamma som kör bil med barnen i en avställd bil (utan körkort), en mamma som titt som tätt tar hem nya män men ändå hindrar barnens pappor (som du inte ens visste vem var..) umgängesrätt - och slutligen, en mamma som kan tas ifrån dem för att tjäna sitt straff bakom galler.
Citera
2017-04-15, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lepostier
Catrin, eftersom du följer denna tråden så slavisk tänker jag posta min kommentar här.

Först tyckte jag synd om dig. Ja, jag tyckte synd. Hur det ens var möjligt. Jag kunde inte begripa hur eller varför så många ville dig illa eller skrev om dig. Sedan började jag undersöka ditt förflutna, bland annat genom dina FUP:ar och det skapades sakta men säkert en bild av vilken människa du är. Du lever på lögner. Du är en mytoman. Du är narcissistisk och du har även börjat visa sidor som en psykopat vanligtvis har (ingen sympati). Du har förstört ditt eget namn för all framtid, du har förstört för dina barn i all framtid. Du har helt enkelt bäddat som du fått ligga. Det här är vad som vanligtvis kallas för karma om man frågar mig.

Du kommer att dömmas i den kommande rättegången. Du kommer inte att få skuldsanering och din mamma kommer möjligtvis att mötas av ett krav av Kerstin, för det finns ingen tvekan bland vi som läst hela FUP:en - Din mamma är på ett eller annat sätt delaktig genom att överlåta sitt konto till sin bedragande dotter. Dina brott är grova och vi är många som ser framemot att rättvisan vinner, medan du själv inte ens har insett vad du utsätter oskyldiga människor för. Jag lider på riktigt med dina barn, ingen ska behöva utsättas för en sådan mamma, en mamma som bedrar andra och har gjort sig känd på grund av sin kriminalitet, en mamma som kör bil med barnen i en avställd bil (utan körkort), en mamma som titt som tätt tar hem nya män men ändå hindrar barnens pappor (som du inte ens visste vem var..) umgängesrätt - och slutligen, en mamma som kan tas ifrån dem för att tjäna sitt straff bakom galler.

Allt det du skriver stämmer, det tragiska är att Catrin inte fattar det själv även om hon läst det du skrivit.
Där skiljer hon sig från "normala" människor tror jag, genom att inte ta åt sig alls, förtränga och köra sitt eget sk race?
Har polare som vet vem hon är, som tidigare umgåtts med bruden och de säger samma sak: hon är skum, opålitlig, ljugande, och falsk.
Och detta sas om henne innan hon ens dömdes första gången.
Citera
2017-04-15, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Allt det du skriver stämmer, det tragiska är att Catrin inte fattar det själv även om hon läst det du skrivit.
Där skiljer hon sig från "normala" människor tror jag, genom att inte ta åt sig alls, förtränga och köra sitt eget sk race?
Har polare som vet vem hon är, som tidigare umgåtts med bruden och de säger samma sak: hon är skum, opålitlig, ljugande, och falsk.
Och detta sas om henne innan hon ens dömdes första gången.

Vad nämner dom för exempel?
Citera
2017-04-16, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Vad nämner dom för exempel?

Det dom nämner har sagts tidigare av flera här, CH har sedan tidigare ljugit om de mest banala sakerna, och även försökt lura/bedra sk vänner, ljugit om att hon har cancer, minns hon även stoppa pengar i fickan istället för i kassan när hon bla jobbade på, tror det hette solidaritet (bar).
Ljög om att hon var superkänd, modell med snart ett fett kontrakt, familjen var rik etc

Dock är det viktiga, hennes kommande åtal, hur många kommer ev rapportera hit direkt på plats?
Citera
2017-04-18, 13:44
Medlem
Letrangeres avatar
Bor CH's kille i S-tälje eller inne i stan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in