https://catrinhedlund.com/2017/04/15...-fler-misstag/
Eftersom CH "får printscreens" härifrån (erkänn att du läser istället, det är väl ingenting att skämmas över) så ville jag dela med mig lite tankar här istället för i hennes egen blogg och kommentarsfält.
Jag tolkade inte GilGrissom82s inlägg om bollhavet att denne suttit och jämfört bollhav mitt under påskfirandet. Utan snarare att Gil helt enkelt såg direkt vilket bollhav det var och bara la upp länk för jämförelse för att visa andra. (
(FB) Järnabon Catrin Hedlund som bla sålde falska biljetter, fälld för bedrägeri)
Egentligen är det inte så intressant vart du är, utan hur du finansierat det. Och det sticker en del i ögonen när du ska glamourisera saker som är vardagliga. "Få Åland att låta som Franska Rivieran"
Egentligen är det inte så jävla intressant vem din kille är heller. Tror folk bara undrar om han vet om din historia, att du gjort bedrägerier mot främlingar är en sak men att du stulit ditt ex kreditkortsnummer är något jag hoppas din nya pojkvän vet.
Jag såg dig den dagen utanför Coop i somras. Din mamma var inte där. Det var bara du och barnen och du satte dig bakom ratten och körde. Det var varken första eller sista gången den sommaren jag såg dig bakom ratten. (I din avställda bil dessutom)
Stäng av kommentarsfältet du, det gynnar nog dig själv mest.
Sluta bedra, ljuga och erkänn i kommande rättegång vad du har gjort och börja stå för det genom att börja betala dina offer så kan jag lova att den här tråden kommer dö.
Och på frågan varför Catrin Hedlund är så intressant. Det är du själv som gör det. Någon här jämförde med en bilolycka och man kan inte låta bli av titta. Jag själv jämför det med en dokusåpa som slår Hollywoodfruarna med hästlängder.