2017-06-03, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Jag ser fram emot en sådan granskning!

Även jag välkomnar ett sådan granskning!

Anne Hedlund, förskolechef för flera enheter har behållt 10 000:- av bedrägeri pengarna som stackars Kerstin satte in för "hitta på" resan som inte fanns.

Finns nog mer att upptäcka om Anne, hon har helt klart underlättat för dottern att fortsätta sitt bedrägliga leverne?
Citera
2017-06-03, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Del 1: http://i.imgur.com/eYCN0qk.png
Del 2: http://i.imgur.com/5KpHVlF.png

Trevligt läsning :-)

"Skriver någon EN sak så tror folk på det." Ja Catrin så är det i "den andra världen". Här litar folk på vad man säger och skriver. Lurar man någon får man stå sitt kast och bli betraktad som en opålitlig människa. Gör man det många gånger med pengar inblandade blir man en paria, en parasit som alla hederliga människor avskyr. Ja som en liten insekt som man vill trampa på så den inte biter en.
Citera
2017-06-03, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
"Skriver någon EN sak så tror folk på det." Ja Catrin så är det i "den andra världen". Här litar folk på vad man säger och skriver. Lurar man någon får man stå sitt kast och bli betraktad som en opålitlig människa. Gör man det många gånger med pengar inblandade blir man en paria, en parasit som alla hederliga människor avskyr. Ja som en liten insekt som man vill trampa på så den inte biter en.

Hon är en fästing, som är en parasit insekt/kryp.
En parasit för sina brottsoffer och för samhället.
Citera
2017-06-03, 15:50
Medlem
Fleschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaskhasen4
Hon lever i en värld där hon aldrig gjort fel!
Den advokaten jag hade, sa att han va inte där för att få mig friad, han va inte där för att ljuga ihop något och använda lagboken på så sätt att jag skulle bli friad, han va där för att stötta mig, få mig att berätta det som va nödvändigt och hjälpa mig med de som jag ansåg vara felaktigt, jag nämnde en gång att "men vem som helst kan ju skickat det", då visade han mig direkt i ett förhör vad jag sagt och sa: "ska du hålla på och ljuga så kan du lika bra strunta i att ha advokat, eller åtminstone byt ut mig".

Ingen advokat jobbar så som Catrin påstår, det är bara hon själv som ska lösa intyg och liknande, sen ja kanske att hon lämnar de till sin advokat som skickar in det, men det är inget hennes advokat varit med och tagit fram, sånt får man lösa själv!

Exakt!

Upptäckte nu att hon även skrivit "Så nu världen, nu är det 110% fokus på det som är viktigt för mig och det är att må så bra som man bara kan efter alla dessa omständigheter (...)"
Ehhh för att citera dig själv Latrin, hur tänker du nu? Förstår inte skillnaden. Det har alltid varit 110 % fokus på att DU ska må så bra som möjligt, det var ju därför det var viktigare att _unna sig_ McDonalds än att betala tillbaka?

Att du ser dig själv som offret i det här är helt jävla bisarrt (men föga förvånande).
Citera
2017-06-03, 17:15
Medlem
http://i.imgur.com/xGTcX5R.png

Ja, vad tycker vi? Ska Catrin börja blogga igen?
Citera
2017-06-03, 17:23
Medlem
Citat:

Ja, absolut om hon mår bra av att lögna sig igenom 5-6 lögner per dag i form av fiiiiii fan va jag mår bra, satsar 130000% på nytt liv, haters gonna always hate, fejksponsring, urkassa måltider o s v...

Nej, om du frågar mig
Citera
2017-06-03, 17:27
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:

Så länge räckte alltså uppehållet på sociala media (som hon klarade i 2(?) dagar när hon gav löftet senast).

Har människan ingen form av självbevarelsedrift???
Citera
2017-06-03, 17:40
Medlem
Ja då var det väl dags igen då Latrin som ni kallar henne vilket är ett ypperligt bra namn på kosan. Kommer börja blogga igen då kanske. I samma veva kommer hon börja med nya bedrägerier som hon alltid gjort. De där posterna om att må bra bla bla bla bla lite mer lögner bla bla bla. Höll i några timmar.

Jag är övertygad om att att under sensommaren/ hösten kommer komma nya polisanmälningar om nya bedrägerier.

Ja ni kan återkomma och säga att det är rätt senare... suck
Nä ja vill inte läsa någon blogg av henne.
Citera
2017-06-03, 18:03
Medlem
Hade inte hennes terapeut rekomenderat henne att ligga lågt och fokusera på sig själv och sina barn?

Fast det förstås, jag tror inte hon går kvar på kbt:n.

Att det ska vara så svårt att vara utan uppmärksamheten, t om när den är katastrofalt negativ. Hela familjen måste vara destruktiv på rekordnivå som inte ställer ultimatum och stoppar denna ständigt pågående tågolycka.
Citera
2017-06-03, 18:11
Medlem
Nej, jag kan också leva utan hennes bloggande.
I hennes långa dravel-inlägg på IG i morse skrev hon att hon fått massor av sms och mail från vänner, det blev något som genast ifrågasattes både här och på bloggbevakning. Eftersom vi vet att hon inga vänner har.
Hon skrev även i det inlägget att nu var det minsann slut att hela tiden motbevisa allt vi sa om henne som enligt henne visst är sant.
Hennes advokat hade också sagt åt henne att inte läsa skiten, så nu var det minsann slut på det....
Några timmar senare:
http://i.imgur.com/8ztX9Nj.png
Gör Catrin det hon inte skulle göra, läsa här och sedan göra ett tappert försök att motbevisa det vi sagt...
Så min fråga Catrin är hur i helvete ska vi kunna lita på någonting du säger när du fuckar upp redan samma dag?
Ge upp!!
Citera
2017-06-03, 18:22
Medlem
Citat:
Nej, jag kan också leva utan hennes bloggande.
I hennes långa dravel-inlägg på IG i morse skrev hon att hon fått massor av sms och mail från vänner, det blev något som genast ifrågasattes både här och på bloggbevakning. Eftersom vi vet att hon inga vänner har.
Hon skrev även i det inlägget att nu var det minsann slut att hela tiden motbevisa allt vi sa om henne som enligt henne visst är sant.
Hennes advokat hade också sagt åt henne att inte läsa skiten, så nu var det minsann slut på det....
Några timmar senare:
http://i.imgur.com/8ztX9Nj.png
Gör Catrin det hon inte skulle göra, läsa här och sedan göra ett tappert försök att motbevisa det vi sagt...
Så min fråga Catrin är hur i helvete ska vi kunna lita på någonting du säger när du fuckar upp redan samma dag?
Ge upp!!

Är det på snapchat hon skriver, sitt babbel?
Hon stavar ju som en kratta, så det går ju inte att få något sammanhang i hennes texter, mera att hon tycker oerhört synd om sig själv.
Citera
2017-06-03, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Är det på snapchat hon skriver, sitt babbel?
Hon stavar ju som en kratta, så det går ju inte att få något sammanhang i hennes texter, mera att hon tycker oerhört synd om sig själv.
Instagram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in