2017-05-16, 20:25
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Hon gör just nu alltså som står i hennes makt för att få oss att tro att det visst var gratis, killen är tillbaka och nya jobbet inte är en toalett utan undersidan på ett skrivbord...

HAHAHA skrattade stort! Kul att Catrin är här inne och ugglar i vanlig ordning. Ännu roligare att konversationen ska ha hållits över facebook chatten. Vilket företag jobbar så? Jätterimligt Catrin! Har du chattat med dig själv igen?

Förutom när hon fotar sig själv eller barnen så får jag intrycket av att hon smygfotar. Sett flera slarvigt tagna bilder på kusinerna och (ex)pojkvännen där mest bara golv och underkroppar syns. Det ger ett väldigt sorgligt intryck. Hon känns så himla ensam. Ingen vill väl figurera med sina ansikten på hennes plattformar.
Senast redigerad av Lalande 2017-05-16 kl. 20:36.
Citera
2017-05-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
HAHAHA skrattade stort! Kul att Catrin är här inne och ugglar i vanlig ordning. Ännu roligare att konversationen ska ha hållits över facebook chatten. Vilket företag jobbar så? Jätterimligt Catrin! Har du chattat med dig själv igen?

Förutom när hon fotar sig själv eller barnen så får jag intrycket av att hon smygfotar. Sett flera slarvigt tagna bilder på kusinerna och (ex)pojkvännen där mest bara golv och underkroppar syns. Det ger ett väldigt sorgligt intryck. Hon känns så himla ensam. Ingen vill väl figurera med sina ansikten på hennes plattformar.

Visst är det sorligt. Desperata mamma/son bilder, några få bilder på en man där ansiktet inte syns, träningsbilder från ett omklädningsrum och jobb-bilder på dammiga sladdar.

OCH... Hade jag varit Catrin hade jag lagt pengar på ett par till skor, bara lite äckligt att gå till jobbet i sina svettiga tränings skor...
Inte så glamoröst Catrin....
Du kan botoxa och äta ute hur mycket du vill, du gör det fortfarande i dina svettiga träningsskor....
Synd du inte läser här 😊
Citera
2017-05-16, 23:29
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Visst är det sorligt. Desperata mamma/son bilder, några få bilder på en man där ansiktet inte syns, träningsbilder från ett omklädningsrum och jobb-bilder på dammiga sladdar.

OCH... Hade jag varit Catrin hade jag lagt pengar på ett par till skor, bara lite äckligt att gå till jobbet i sina svettiga tränings skor...
Inte så glamoröst Catrin....
Du kan botoxa och äta ute hur mycket du vill, du gör det fortfarande i dina svettiga träningsskor....
Synd du inte läser här 😊

Hehe. Fast det är bättre att hon endast har ett par träningsskor än tio stycken köpta med stulna pengar. Vi får inte uppmuntra henne till att köpa mer skit!

Hela problematiken kring henne och hennes brott bygger väl på att hon aldrig upplevt att hon duger som den hon är. Hon ljuger, förändrar sitt utseende, konsumerar, reser, lever över sina tillgångar och tror att hennes människovärde ligger i alla dessa ytligheter. Dessutom är hon så desperat i sin strävan efter status så att hon stjäl andras pengar för den. Så nej Latrin, du duger i dina enda par Nike skor, du behöver inte köpa fler.
Citera
2017-05-17, 00:23
Medlem
TröttSvensks avatar
Det är inte så att hon drar in pengar när det kniper på ja ni vet... ?

Citera
2017-05-17, 00:37
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk

Finns det någon här som regelbundet skannar av eskortsidorna?

Cattastrofen borde titta på Orange is the new black och Kvinnofängelset. Kanske läsa/lyssna till Hinsehäxan för att komma i rätt stämning.
Citera
2017-05-17, 04:52
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk

Vet inte. Det där med prostitution har varit uppe förr. Finns inget som indikerar på att hon sysslar med sånt.
Citera
2017-05-17, 08:07
Medlem
Motacilla.albas avatar
Citat:
Vet inte. Det där med prostitution har varit uppe förr. Finns inget som indikerar på att hon sysslar med sånt.

Finns faktiskt en i tråden bakåt som sade sig ha varit kund själv och gav ett för mig någorlunda trovärdigt intryck.
Citera
2017-05-17, 08:11
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelebrateLife
Kan ju inte vara sponsrat av kliniken heller. Att det var gratis var antagligen en grovsanering av sanningen.

tror catten räknar det som gratis:
när allt e klart o den ska betala i kassan säger den "ojå, glömde visst kreditkortet, skriv ut räkningen så tar jag me den o betalar hemifrån".
räkningen slängs i närmsta papperskorg på stan o räknar me att fogden aldrig kommer hämta nått!

soffan va nog på räkning så den blev "gratis" också
Citera
2017-05-17, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla.alba
Finns faktiskt en i tråden bakåt som sade sig ha varit kund själv och gav ett för mig någorlunda trovärdigt intryck.

Japp, det kommer jag ihåg.
Sedan har det gått rykten att hon sålt isin kropp på Hallanstalten som inte ligger så långt från Järna.
Citera
2017-05-17, 10:51
Medlem
Har jättekort rast så får se om jag kan formulera mig fort.

Akademikliniken ska ha erbjudit CH behandling mot att få filma ingreppet.
Finner det otroligt att en seriös verksamhet erbjuder CH detta med tanke på hennes bakgrund. Är ju inte ett bra ansikte utåt om man säger så.
Citera
2017-05-17, 11:00
Medlem
Citat:

Fanns det inte flera oförklarliga insättningar på Swish från medelålders män också?

Jag har otroligt nog inte läst igenom dom dokumenten än
Citera
2017-05-17, 11:21
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Fanns det inte flera oförklarliga insättningar på Swish från medelålders män också?

Jag har otroligt nog inte läst igenom dom dokumenten än

Jo, både från män och från kvinnor finns det insättningar som inte finns med i åtalet.

Det har som sagt florerat rykten om prostitution men det skulle vara bra om det gick att backa upp det med något konkret bevis. Den där personen som pratade om att Latrin drar till Hall och säljer sig, hen sålde ju inte in infon på ett seriöst sätt direkt. Sedan har vi killen som hävdade att han själv köpt sex av henne för 800 kr och att dom hållit till på hans kontor..skulle gärna vilka veta mer innan jag kan ta det för sanning. Han får gärna komma tillbaka till tråden och berätta mer. Är det fler rykten som jag missat?
Senast redigerad av Lalande 2017-05-17 kl. 11:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in