2017-05-17, 13:24
Medlem
Motacilla.albas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Jo, både från män och från kvinnor finns det insättningar som inte finns med i åtalet.

Det har som sagt florerat rykten om prostitution men det skulle vara bra om det gick att backa upp det med något konkret bevis. Den där personen som pratade om att Latrin drar till Hall och säljer sig, hen sålde ju inte in infon på ett seriöst sätt direkt. Sedan har vi killen som hävdade att han själv köpt sex av henne för 800 kr och att dom hållit till på hans kontor..skulle gärna vilka veta mer innan jag kan ta det för sanning. Han får gärna komma tillbaka till tråden och berätta mer. Är det fler rykten som jag missat?

Skulle kunna vara en öppning.

Hur är fördelningen mellan män och kvinnor som offer i åtalet?
Hur är fördelningen mellan män och kvinnor i oförklarade swish?

Dock undrar jag om torskar verkligen använder Swish. Det är nog än av de få transaktioner jag själv helt klart skulle föredra kontanter med
Senast redigerad av Motacilla.alba 2017-05-17 kl. 14:02.
Citera
2017-05-17, 13:44
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla.alba
Skulle kunna vara en öppning.

Hur är fördelningen mellan män och kvinnor som offer i åtalet?
Hur är fördelningen mellan män och kvinnor i oförklarade swich?

Dock undrar jag om torskar verkligen använder Swich. Det är nog än av de få transaktioner jag själv helt klart skulle föredra kontanter med

Om hon nu säljer sex så är det inget brott hon gör sig skyldig till. Om man vill sätta dit torskarna däremot så finns det kanske intresse i att forska vidare. Dock tycker jag att man bör ha lite kött på benen innan man anklagar någon för att sälja resp. köpa sex.

Jag tror inte att torskar swishar.
Citera
2017-05-17, 14:51
Medlem
mejdejmejdejs avatar
Nej, jag tror inte heller att människan säljer sex, men! Förstå vilket guldläge för utpressning det hade varit för cattmaran: "Ge mig 10 000 eller en flygstol till grekland, annars får hela världen reda på vad du gjort!" - type of thing. Kan ju förklara vissa märkliga transaktioner till hennes konto...

(OBS! Detta är inget tips på framtida inkomst, bara spekulationer!)
Citera
2017-05-17, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Om hon nu säljer sex så är det inget brott hon gör sig skyldig till. Om man vill sätta dit torskarna däremot så finns det kanske intresse i att forska vidare. Dock tycker jag att man bör ha lite kött på benen innan man anklagar någon för att sälja resp. köpa sex.

Jag tror inte att torskar swishar.

Hon är dömd för bedrägeri och rattfylleri och kommer snart bli dömd igen hoppas jag på.
Bedrägligt beteende, bedrägeri och grovt bedrägeri är brottsligt iallafall i Sverige.
Citera
2017-05-17, 14:52
Medlem
Tycker inte det hör till saken att hålla på att spekulera i om Catrin säljer sex! Om hon gjorde det vore det sorgligt. Det är det enda. Att sexköpare betalar med Swish finner jag inte troligt. Fullt så korkade är de nog inte tyvärr.
Citera
2017-05-17, 21:34
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelebrateLife
Har jättekort rast så får se om jag kan formulera mig fort.

Akademikliniken ska ha erbjudit CH behandling mot att få filma ingreppet.
Finner det otroligt att en seriös verksamhet erbjuder CH detta med tanke på hennes bakgrund. Är ju inte ett bra ansikte utåt om man säger så.
Trovärdig källa?

I så fall antar jag att någon vänlig själ upplyser Akademikliniken om hennes historik...
Citera
2017-05-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Trovärdig källa?

I så fall antar jag att någon vänlig själ upplyser Akademikliniken om hennes historik...

Hennes story på instagram! En typ av chatkonversation.

Hon skulle få det gratis i utbyte mot att de fick filma ingreppet.
Senast redigerad av CelebrateLife 2017-05-17 kl. 22:18. Anledning: Tillägg
Citera
2017-05-17, 22:19
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelebrateLife
Hennes story på instagram! En typ av chatkonversation.

Hon skulle få det gratis i utbyte mot att de fick filma ingreppet.
Där rök trovärdigheten med andra ord.
Citera
2017-05-17, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mejdejmejdej
Nej, jag tror inte heller att människan säljer sex, men! Förstå vilket guldläge för utpressning det hade varit för cattmaran: "Ge mig 10 000 eller en flygstol till grekland, annars får hela världen reda på vad du gjort!" - type of thing. Kan ju förklara vissa märkliga transaktioner till hennes konto...

(OBS! Detta är inget tips på framtida inkomst, bara spekulationer!)

Att sälja "löften" om sex kan säkert få några torskar att swisha över en handpenning. De lär ju inte anmäla att de blivit dragna vid näsan.
(Nu ska jag fixa en fejkprofil på nätet och prova om det ger inkomst )
Citera
2017-05-18, 22:23
Medlem
https://postimg.org/image/mv3ojpj3z/
https://postimg.org/image/jn2a5b4yd/

Nej Catrin! Inte ens på en torsdag kväll kan jag ta dig på allvar.
Är du en drottning är du:" Drottning över svettiga träningsskor som åker omkring på ett tåg"... Punkt slut.

Men du läser ju INTE här så gam-pjuckerna ser vi väl snart igen.
Vore ju bara lite pinsamt om du köper/snor/lånar ett par nya som du mass-lägger ut bilder på inom en snar framtid.
Och nya skor i din glamorösa värld är tydligen ett par vart tredje år....
Citera
2017-05-18, 22:39
Medlem
Konstigt att hon fortsätter åka tåg fast hon har fått tillbaka körkortet. Skulle inte hon få låna sin mammas bil som hon nämnde i något blogginlägg?
Citera
2017-05-18, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeLegerat
Konstigt att hon fortsätter åka tåg fast hon har fått tillbaka körkortet. Skulle inte hon få låna sin mammas bil som hon nämnde i något blogginlägg?

Är man Drottning så är man...
Då åker man SJ...
Har hört men inte bekräftat att hon köpt egen bil. Så Catrin, du som inte läser här.
Varför åker du som är Drottning kommunalt?
I dina svettiga träningsskor 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in