2020-10-05, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Ser ur som en jävla sjöhäst

Förstår inte hennes ständiga posering från sidan. Okey hon svankar för att få till något som hon tror ser sexigt ut.
Men det förstärker bara hennes korta ben och extremt långa över kropp.
Gravid visst men hur tänkte hon?
Senast redigerad av Elmo78 2020-10-05 kl. 21:09. Anledning: Korr
Citera
2020-10-23, 22:57
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Förstår inte hennes ständiga posering från sidan. Okey hon svankar för att få till något som hon tror ser sexigt ut.
Men det förstärker bara hennes korta ben och extremt långa över kropp.
Gravid visst men hur tänkte hon?

Catrin tänker inte.
Citera
2020-12-04, 12:49
Medlem
Är det en ren slump att det sker större sammandrabbning i närheten av Catrins bostad, i annars mycket lugnt bostadsområde? Eller är det kopplat till henne på något sätt?
https://polisen.se/aktuellt/handelse...el-sodertalje/
Citera
2020-12-09, 12:47
Medlem
Hur är det med skadestånden? Betalas dessa till brottsoffren med en avbetalningsplan, till brottsofferjouren med en avbetalningsplan eller till kronofogden?

Inkomsterna bör ju öka nu i december när det fjärde barnet ska komma (barnbidrag för 4 ungar inklusive flerbarnstillägg är 6740kr/mån) och därmed borde väl avbetalningstakten kunna öka?!

Jag utgår tyvärr från att alla skadestånd inte är betalda ännu..
Citera
2020-12-11, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontantkonungen
Hur är det med skadestånden? Betalas dessa till brottsoffren med en avbetalningsplan, till brottsofferjouren med en avbetalningsplan eller till kronofogden?

Inkomsterna bör ju öka nu i december när det fjärde barnet ska komma (barnbidrag för 4 ungar inklusive flerbarnstillägg är 6740kr/mån) och därmed borde väl avbetalningstakten kunna öka?!

Jag utgår tyvärr från att alla skadestånd inte är betalda ännu..

Betala skadestånd?
Catten har fullt upp med att knulla till sig ungar med en kvinnomisshandlare, fixa naglarna, fylla läppar, köpa barnvagn och köra Mercedes.
Hon kommer aldrig betala en krona och kommer heller aldrig skämmas för det.
Citera
2020-12-11, 16:44
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Nån som har nyare bilder på henne att länka? Jag ogillar henne och hon e ändå rätt ful, men ändå något att fappa till när man gillar slampor.

Ingen som har koll på hennes skadestånd, hur mycket är de uppe i ?
Nya brott ?
Citera
2020-12-11, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Betala skadestånd?
Catten har fullt upp med att knulla till sig ungar med en kvinnomisshandlare, fixa naglarna, fylla läppar, köpa barnvagn och köra Mercedes.
Hon kommer aldrig betala en krona och kommer heller aldrig skämmas för det.

Naglarna såg ut att kosta max 150 kr. Barnvagnen är bland de billigaste en kan hitta. Och en 15 år gammal Mercedes A200 är inte heller mycket för världen. Men jag håller med - det är pengar, förvisso inte mycket -hon hade kunnat lägga på skadestånd istället.

Är någon förresten förvånad över att hon ljög om att det var en flicka i magen den här gången med? Och varför är hon aldrig med äldsta grabben?
Citera
2020-12-12, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellepenna79
Naglarna såg ut att kosta max 150 kr. Barnvagnen är bland de billigaste en kan hitta. Och en 15 år gammal Mercedes A200 är inte heller mycket för världen. Men jag håller med - det är pengar, förvisso inte mycket -hon hade kunnat lägga på skadestånd istället.

Är någon förresten förvånad över att hon ljög om att det var en flicka i magen den här gången med? Och varför är hon aldrig med äldsta grabben?

Därför att hon inte har vårdnaden längre!?
Citera
2020-12-12, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utrikes
Därför att hon inte har vårdnaden längre!?

Där ser man. Sen när?
Citera
2020-12-13, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellepenna79
Där ser man. Sen när?

Vad jag har hört så är det iaf 6 mån sen.
Citera
2020-12-13, 23:58
Medlem
Citat:

Äh fy fan. Måste ju va lätt för de biologiska farsorna nu att ta över vårdnaden, om det finns någon som helst vett i de vill säga.
För ingen vill väl låta en grovt kriminell husera farsa, som heller inte drar sig för att puckla på morsan lite då och då.
Stackars ungar
Citera
2020-12-18, 19:37
Medlem
Citat:

Är detta verkligen sant? Att hon inte har vårdnaden om stora K?
Har han fått barn nummer 4?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in