2017-04-14, 15:39
Medlem
Catrin har väl aldrig påstått att hon har ett samarbete med adidas? Tror den som kommenterade bara retades för hon ofta har på sig den tröjan på bild.

Tror inte heller hon nu reser för pengar hon lurat till sig, hon ligger nog lågt med det nu inför rättegången.

Hennes morsa betalar ju hyran och allt möjligt, varför inte heller då en resa på Östersjön.

Ni som tänkte besöka rättegången, vill ni göra det anonymt eller finns det intresse av en liten gathering efteråt?

Domen borde komma 1-2 veckor efter rättegången. Hon blir troligtvis fälld och överklagar och hovrätten nekar att ta upp hennes fall.
Senast redigerad av Hjarnsubstans 2017-04-14 kl. 15:42.
Citera
2017-04-14, 15:45
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyvla-en-ulk
Det stod i hennes blogg i förrgår att hon fått jobberbjudande från någon tidning med bloggar.
"kollade mailen och såg att en tidning med bloggar, kontaktat mig och vill att jag ska komma på möte ang jobb hos dem."

Efter ha diskuterat med en vän så har hon bestämt sig för att vänta för hon tror de är bara ute efter dessa händelser som pågår.

I kommentarer till inlägget så frågar en:
"Du kan skriva om att du numera samarbetar med Adidas, eller?"
Hennes svar: "Hur tänker du nu"

Hon har en adidaströja på fotot, men det samarbetet är väl enkelriktat, alltså något som C H påstår att det finns och företaget påstår att det inte finns.

https://catrinhedlund.com/2017/04/12/jobberbjudande/

Hon verkar sakna hjärna trots att hon bor i Järna...

Ungefär hur långt efter rättegången faller hennes dom?

"Hur tänker du nu" är hennes standardsvar i alla situationer när hon inte har något bättre att komma med. Dvs. väldigt ofta Hon körde den ofta mot sina brottsoffer när de började inse att de var utsatta för brott och ifrågasatte henne. "Hur tänker du nu?" Usch så den där tomburken upprepar sig.

Blir även tokig på hennes "idag är jag helt slut som artist".
Alltså Catrin, "slut som artist" är ett talesätt . Det betyder precis samma sak som "helt slut". Därför blir det lite tårta på tårta med "helt slut som artist". Varsågod för gratis språklektion Catten.
Citera
2017-04-14, 15:51
Medlem
Neonights avatar
Skönt att komma från Sverige. Hon får Åland att låta som franska rivieran.
Citera
2017-04-14, 16:42
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
"Hur tänker du nu" är hennes standardsvar i alla situationer när hon inte har något bättre att komma med. Dvs. väldigt ofta Hon körde den ofta mot sina brottsoffer när de började inse att de var utsatta för brott och ifrågasatte henne. "Hur tänker du nu?" Usch så den där tomburken upprepar sig.

Blir även tokig på hennes "idag är jag helt slut som artist".
Alltså Catrin, "slut som artist" är ett talesätt . Det betyder precis samma sak som "helt slut". Därför blir det lite tårta på tårta med "helt slut som artist". Varsågod för gratis språklektion Catten.

Det där är intressant

Återanvändandet av vissa språkliga figurer så som "hård som mamma men rättvis" " helt slut som artist" "hur tänker du nu" är saker som hon tror "man ska säga" för att verka normal, men eftersom hon är emotionellt färgblind blir det så fel när hon vill verka vara autentisk och normal.

Det är min hypotes om hennes konstiga språkspel
Citera
2017-04-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Hahaha, jag satte middagskaffet i strupen...Är hon med sin enda kompis (läs: Mamma Anne) på en häftig spontanresa med kidsen...

Nej, hon är där säkert själv med sina kidz...Passar på att leka o stoja för att få några bra bilder, sen när kidsen börja bli trötta då tar hon det där klassiska kryssningsruset

Asså fatta, hon kan inte ha nån, nån, nån, nån riktig vän (i verkliga livet asså), sen att hon försöker påvisa det i bloggen att hon har nån ¨bästis¨ det vet i fan varför hon gör?

Har hon lyckats prångla iväg nån biljett för att kunna unna sig ett par timmar på sjön?

Ha ha ha
Alltså jag tänkte samma!

OT :

Catrin har ju massor med "osynliga" bästa vänner och "osynliga" pojkvänner

Ofta har hon tjej mys eller är ute med alla sina tjejkompisar och festar- utan en endaste bild eller att någon ens tackar för kvällen innan tex - för att det aldrig hänt??

Catrin har nog bara en bästis och det är hennes partner in crime: Anne Hedlund!!

Visst har hon även på mindre än ett halvår lagt ut tre st olika killar på sociala medier som hon samtliga kallar
" killen "
I sin värld vill hon få att de är alla en och samma person?

Tragiskt
Men dock inget konstigt, i denna bruds värld
Citera
2017-04-14, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Skönt att komma från Sverige. Hon får Åland att låta som franska rivieran.

Döööööör va roligt!
Vill minnas att Polen och dess strand va närmaste Karibien för henne med?

Elakt sagt av mig nu kanske, men vi snackar om WT som bedrar folk på pengar för att själv kunna unna sig Ryanair, hamburgare på
MC Donalds, finmiddag på Jensens, och tanka bilen då och då för 150:-

Det går bra nu CH! 👍🏻
Citera
2017-04-14, 17:10
Medlem
SvartaBjorns avatar
Är det OK att åka på kryssning när man är sjukskriven?

Hur är det med jobbet förresten? Det har varit väldigt tyst om detta (och inga nya toalettbilder med "dresscode") efter att hon missade flyget till semestern...
Citera
2017-04-14, 17:25
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn

Hur är det med jobbet förresten? Det har varit väldigt tyst om detta (och inga nya toalettbilder med "dresscode") efter att hon missade flyget till semestern...

Tveksam till om Latrinen ens har ngt jobb. Förvärvsarbete är inte hennes grej.
Citera
2017-04-14, 17:42
Medlem
Citat:

ja det är okej att resa som sjukskriven kan inte reglerna helt men ska du vara borta en viss tid så måste du meddela försäkringskassan det. Men en resa till åland är helt med reglerna.
Citera
2017-04-14, 19:06
Medlem
Lalandes avatar
Citat:

Jag undrar också hur det står till med jobbet! Men den som undrar högt brukar få svar.
Hon svarade nyss i bloggen på frågan om hon och killen verkligen är ihop, något som ifrågasattes här i tråden för bara några timmar sedan.

Catrin drivs inte av att jobba och göra rätt för sig. Så länge mamma Anne inte klipper navelsträngen till sin trettioåriga bebis så finns ingen anledning att knata till jobbet varje dag. Hon vet att pengarna trillar in ändå. Bidrag plus månadspengen från mamma samt det som återstår av hennes bedrägerier inger en trygghet för stunden. Om framtiden finns det inga planer. Carpe Diem!

Jag tror det gav mersmak att chilla hemma och dra till gymet under den lediga veckan, lämpligt nog fick hon bihåleinflammation måndagen efter, i samma veva kom åtalet och nu är hon sjukskriven trots att hon friskförklarades på akuten.

Hon har ju sagt att om hon måste leva på existensminimum så tänker hon inte jobba, kan det vara så att kronofogden fick tag på henne till slut? Därav frånvaron av jobb-selfies?
Citera
2017-04-14, 19:26
Medlem
Tror inte det återstår en krona av hennes bedrägerier. De är spenderade för länge sen.
Citera
2017-04-14, 22:47
Medlem
Neonights avatar
Citat:
Honeybun I miss you! ❤

När vi kommer hem ska jag åka direkt hem till mannen och överraska honom med en mysig middag och vin! Gah, jag längtar ihjäl mig efter honom! Men vad säger folket, ju mer man saknar varann desto starkare blir kärleken! Och vi som varit med varann dygnet runt (förutom när jag jobbade), ja vi kunde lätt ryka ihop för små saker. (Som alla andra par).

Men nu saknar vi varann istället dygnet runt! Tänk vad 5 dagar gjorde susen!

Överraskning utan överraskning. Woho!

Citat:
ja vi kunde lätt ryka ihop för små saker
Varför skriver hon i imperfekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här