2017-03-09, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 426Hemi
Favorit i repris

Rikspolisstyrelsen har laddat ned den 2 gånger

Senaste häktningspromemoria

https://minfil.org/Rf60p6b3b0/H_ktningspromemoria.pdf

Bra jobbat Catrin, inte många som fått uppmärksamhet av självaste Rikspolisstyrelsen!
Kanske borde toabilderna bytas ut mot att hon lägger ut denna nyhet på instagram med texten Good News, äntligen känd!

Tills dess väntar vi in, inom kort på info fr åklagare.
Citera
2017-03-09, 20:44
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Favorit i repris

OT; Ja de behöver väl lite "solskenshistorier" nu när Stockholm slagit världsrekord i dödligt våld. Häktningspromemorian ackompanjerad av en triptyk toalett-selfies från något unket callcenter kan nog få den mest gråa av tjänstemän att spricka upp i ett leende.

Jag tycker hon ser sliten ut nu om man jämför med "lyxåren" på bedrägeripengar, även om hon är genuin i sin självförnekelse finns där nog undermedvetna processer som tär på kropp och psyke. Väntan på rättegången är ju i sig ett straff. Förväntansångest är inget man ska underskatta, oerhört tärande.
Citera
2017-03-09, 21:34
Medlem
Citat:
Favorit i repris

Senaste häktningspromemoria

Fast det betyder bara att någon som har tillgång till en dator på Rikspolisstyrelsen har laddat ner den, förmodligen en anställd. Kan lika gärna vara en person som var uttråkad på kafferasten.
Citera
2017-03-09, 23:21
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigl-rip
Finns bara ett sätt att ta reda på om jon slaviskt följer sin inta när hon är på "jobbet"
Jag antar att det är täta besök på toaletten för att kontrollera om några "haters" har tagit sig friheten att kommentera hennes IG. Då kan man ju samtidigt passa på att uppdatera dagens "dresscode".

För det måste ju vara jobbigt nu med både jobb och studier.
Jag upprepar mig: "Dags för en solsemester..."
Citera
2017-03-10, 01:32
Medlem
singelmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Fast det betyder bara att någon som har tillgång till en dator på Rikspolisstyrelsen har laddat ner den, förmodligen en anställd. Kan lika gärna vara en person som var uttråkad på kafferasten.

Ja jag håller med dig

Det kan lika gärna vara städtanten på Rikspolisstyrelsen som inte kan låta denna sexiga tös vara i fred. Precis som många här som är förälskade i henne och maniskt följer varje steg hon tar. Så gör säkert städtanten det också.
Citera
2017-03-10, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singelmannen
Ja jag håller med dig

Det kan lika gärna vara städtanten på Rikspolisstyrelsen som inte kan låta denna sexiga tös vara i fred. Precis som många här som är förälskade i henne och maniskt följer varje steg hon tar. Så gör säkert städtanten det också.

Tja om Catrin blåst även städtanten på 40 000:- eller på biljetter så kanske hon följer detta, dock tvivlar jag på att städtanten har tid att ladda ner FUP på Catrin medan hon skurar toaletterna!

Vidare så tror jag knappast någon här anser att Catrin är en "sexig tös" som vi är förälskade i.
Har inte läst någon som ens antytt att Catrin är en fräsch brud!
😂
Dock är hennes utseende ointressant, det som är av intresse är brotten hon ständigt begår, samt hennes leverne med de pengar hon snott!
Senast redigerad av denisa 2017-03-10 kl. 09:01.
Citera
2017-03-10, 12:19
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Tja om Catrin blåst även städtanten på 40 000:- eller på biljetter så kanske hon följer detta, dock tvivlar jag på att städtanten har tid att ladda ner FUP på Catrin medan hon skurar toaletterna!

Vidare så tror jag knappast någon här anser att Catrin är en "sexig tös" som vi är förälskade i.
Har inte läst någon som ens antytt att Catrin är en fräsch brud!
😂
Dock är hennes utseende ointressant, det som är av intresse är brotten hon ständigt begår, samt hennes leverne med de pengar hon snott!
Och jag följer tråden och kikar in på hennes blog och instagram endast för att se vad det blivande åtalet kommer att föra med sig. Och vad domen kommer bli. När det hänt. Kommer jag i alla fall inte att följa henne längre.
Citera
2017-03-10, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Och jag följer tråden och kikar in på hennes blog och instagram endast för att se vad det blivande åtalet kommer att föra med sig. Och vad domen kommer bli. När det hänt. Kommer jag i alla fall inte att följa henne längre.

Vi har nog all intalat oss samma sak.. sen sker nya bedrägerier och nästa säsong av dokusåpan börjar.

Vore ju en spännande twist om Catrin själv var städerskan på Rikspolisstyrelsen.
Citera
2017-03-10, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72

Samma här.
Hennes blogg har väldigt få besökare och detsamma gäller hennes instagram. När hennes dom faller kommer folk sluta titta in på hennes sidor på internet då det enda intressanta med hennes liv är om hon döms eller går fri.

Jag får lite ont i magen när hon försöker slå mynt av sina bedrägerier och verka hårdhudad och livserfaren. Det blir en hård läxa när hon inser hur intresset tvärdör efter domen (såvida den inte innehåller något exceptionellt) och ingen längre läser eller kommenterar.
Hon håller väldigt låg profil just nu och jag törs påstå att det är någon eller några som bett henne att göra det inför kommande rättegång och hon låtsas vara för upptagen med sitt nygamla jobb men kan ändå inte låtabli att slänga in några "inyourface"hashtags för att försöka röra om lite i en smaklös gryta.
Catrin Catrin. Lägg sociala medier på hyllan för gott och ägna dig åt att skaffa lite riktiga vänner och göra rätt för dig. Bloggvärlden är utdöende och du är inte tillräckligt intressant för att bli en bloggstjärna när inte ens de gamla rävarna orkar hålla ångan uppe.
Citera
2017-03-10, 20:45
Medlem
Enligt IG har hon varit på förhör idag. Påstår att brottsrubriceringen ändrades. Frågan är på gott eller ont....
Citera
2017-03-10, 20:52
Medlem
426Hemis avatar
Från insta

cathedlundDenna dag gick galet fort!
Jobb, förhör (gick jättefort och jättebra, brottsrub ändrades.), och nu hemmaspa efter fredagsmys med kidsen

Ett ändrades men dom minst 11 som återstår då ?

Du kommer inte från åtal snart Catrin.
Citera
2017-03-10, 21:04
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackeyedpea
Enligt IG har hon varit på förhör idag. Påstår att brottsrubriceringen ändrades. Frågan är på gott eller ont....

Kan inte åklagaren bevisa grovt bedrägeri i det här ärendet vet jag inte vad som krävs; så många offer, en sådan systematik med återfall i brott. Hon behöver skaka galler. För hon förstår inte straffet som hon nyss avtjänat - inte en krona har de bedragna fått, ingen skuld känner hon, förutom att hon tycker synd om sig själv för att hon "åkte dit" , vilket ligger i hennes psykopatiska natur.

Sedan får man väl utgå från att hon ljuger, att det gick fort beror väl på att det är en formsak att förhöra henne. Alla bevis finns i skrift och loggar.

detta var väl det omtalade slutförhöret,nu bör väl åtal komma inom snar framtid?
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2017-03-10 kl. 21:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in