Citat:
Ursprungligen postat av
Lillamig72
Och jag följer tråden och kikar in på hennes blog och instagram endast för att se vad det blivande åtalet kommer att föra med sig. Och vad domen kommer bli. När det hänt. Kommer jag i alla fall inte att följa henne längre.
Samma här.
Hennes blogg har väldigt få besökare och detsamma gäller hennes instagram. När hennes dom faller kommer folk sluta titta in på hennes sidor på internet då det enda intressanta med hennes liv är om hon döms eller går fri.
Jag får lite ont i magen när hon försöker slå mynt av sina bedrägerier och verka hårdhudad och livserfaren. Det blir en hård läxa när hon inser hur intresset tvärdör efter domen (såvida den inte innehåller något exceptionellt) och ingen längre läser eller kommenterar.
Hon håller väldigt låg profil just nu och jag törs påstå att det är någon eller några som bett henne att göra det inför kommande rättegång och hon låtsas vara för upptagen med sitt nygamla jobb men kan ändå inte låtabli att slänga in några "inyourface"hashtags för att försöka röra om lite i en smaklös gryta.
Catrin Catrin. Lägg sociala medier på hyllan för gott och ägna dig åt att skaffa lite riktiga vänner och göra rätt för dig. Bloggvärlden är utdöende och du är inte tillräckligt intressant för att bli en bloggstjärna när inte ens de gamla rävarna orkar hålla ångan uppe.