Citat:
Ursprungligen postat av
dildopullan
Frågan är ju ändå vem som är sjukast? Catrin eller ni som lägger all er vakna tid och energi på henne
Ni gör ju henne bara en björntjänst genom att hålla igång hennes namn och driva mer trafik till hennes blogg.
Jag har aldrig förstått vad det där innebär, att Flashback skulle driva mer trafik till hennes blogg.. Ja, och? Blir mitt gensvar då. Catrins blogg kommer aldrig vara en inkomstkälla för henne. I princip alla samarbeten hon haft har slutat med att företaget brutit samarbetet och sagt att de inte vill ha något med henne att göra. Catrin vill gärna ge sken av att hennes blogg är så framgångsrik, det nämner hon både i sin bloggbeskrivning och när hon lägger upp printscreens med statistik på. Det hon glömmer nämna är att hon har 500 följare på instragram men får ungefär 20 likes på hennes bilder. Ge mig ett namn på en stor bloggare som har 24 likes på sina bilder så kan du kan komma tillbaka sen.
Hon vet det, vi vet det och du vet det, de enda som följer hennes blogg och hennes instagram är människor som vill gotta sig i hennes misär och s.k liv. Hon har några närmast sörjande som t.ex. Annelie Örtengren, Joa Kim och två-tre till personer (närmast sörjande) som läser hennes smörja och verkligen uppskattar det. Det blir som ett gift, en drog efter ett tag. Några har jämfört det med en trafikolycka, man vill kolla bort men kan inte. Huvudtesen jag försöker driva här är att det inte spelar någon roll hur mycket hon omnämns, hur många klick hon får eller hur många besökare hon har. Hon kommer aldrig tjäna några stålar på den där bloggen. Jag tror ingen sund människa kan förstå varför hon ens driver den och skriver i den.