2017-03-02, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanoxy
På Cattens insta idag: Bild med henne körandes en bil, och med texten typ "nu ska det bli skönt med en solsemester, och på måndag börjar jag mitt nya heltidsjobb"
Sedan kommer en ny bild med ett par fula skor och texten typ "från och med i morgon måste jag ha fina skor och kläder varje dag på nya jobbet" Avd, nu har löngnerna nog gjort henne en otjänst. Hur och när kommer åtal väckas, borde väl vara dags rätt snart eller?

Kan vi vara säkra på att det är hon som kör? Hennes sneda tand brukar vara på olika sidor på hennes bilder så ibland är ju bilderna spegelvända.

Är det någon som med säkerhet kan säga vilken sida hennes sneda tand sitter på i verkligheten?
Citera
2017-03-02, 11:58
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Kan vi vara säkra på att det är hon som kör? Hennes sneda tand brukar vara på olika sidor på hennes bilder så ibland är ju bilderna spegelvända.

Är det någon som med säkerhet kan säga vilken sida hennes sneda tand sitter på i verkligheten?
Nu är iofs allt snett med henne, men nästan säker på att de är hennes högersida, hon posta en bild nyligen på instagran där hon sitter i förarsätet och påpekar att bilden är gammal. Där är tanden på höger
Citera
2017-03-02, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigl-rip
Nu är iofs allt snett med henne, men nästan säker på att de är hennes högersida, hon posta en bild nyligen på instagran där hon sitter i förarsätet och påpekar att bilden är gammal. Där är tanden på höger

Kan bekräfta att det är på hennes högra sida (vänster sett för oss som ser henne framifrån)

Jag ska snacka med enhörningen och se vart han tog vägen, vi har andra sätt att ha kontakt.

Lugnt på jobbet idag dessutom så jag kan slänga iväg ett mail till åklagaren och se vad som händer.

Inte ett dugg förvånad om hon kör igen. Ska be Järnabor hålla utkik.
Citera
2017-03-02, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yukokido
Jag hade ringt hennes värd och berättat att hon är kriminell och skickat med alla domar. Jag hade också ringt henne och frågat henne varför hon ljuger och lurar folk som slitit för sina pengar. Jag hade ringt hennes grannar och frågat om de vet att hon är kriminell.

Har hon kört med indraget körkort ska du givetvis anmäla henne så att det kommer med i historiken.

Varför skulle hennes värd och grannar ens bry sig? Det finns människor som har gjort värre saker än CH där uppe på berget där hon bor.
Citera
2017-03-02, 16:15
Medlem
Ja nu är det stillastående. Hon försöker måla fasade så bra det går, Men hon misslyckas fatalt. Ena veckan har hon inte tid med att både jobba och plugga. nästa vecka ska hon jobba heltid och plugga deltid?
Sen har hon mage att ta ledigt för att hon ska resa!

när hon så fint beskriver sina studier på sin blogg så får jag känslan direkt att hon inte pluggar ett jäkla dugg utan hon har kollat utbildningen och så är det standard svar hela tiden.

"catrinhedlund skriver:
1 mars, 2017 kl. 12:39
Läser företagsekonomi 1 & 2, affärsjuridik , etc.. en kurs är 4-6v beroende på hur många Poäng det är.. 🙂 nu när ja ska börja jobba heltid så kommer jag börja plugga deltid 🙂"

hur länge har hon inte gjort detta? måste väl endå vara uppdelat på olika kurser?
Sen har vi jobbet, Hon har väl hittat något nytt städjobb som ger henne 2-8k i veckan för att sedan komma med att nä de var inte så bra betalt.

Resan, ja den kommer hon åka på garanterat för hon behöver ju semester, Skulle inte förvåna mig ett smack om hon åker samma vecka som rättegången och skyller på typ att nääää jag har inte fått någon kallelse.

Katching är ett sstolpkott som tror att allt försvinner bara för att man blundar.
Citera
2017-03-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Kan bekräfta att det är på hennes högra sida (vänster sett för oss som ser henne framifrån)

Jag ska snacka med enhörningen och se vart han tog vägen, vi har andra sätt att ha kontakt.

Lugnt på jobbet idag dessutom så jag kan slänga iväg ett mail till åklagaren och se vad som händer.

Tack för klargörandet!
Citera
2017-03-02, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans

Tack för att du tar dit tid att skriva till åklagaren! Mycket intressant att se vad hon säger.
Citera
2017-03-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomii
Tack för att du tar dit tid att skriva till åklagaren! Mycket intressant att se vad hon säger.

Mailade vid halv ett idag men inte fått svar än. Återkommer så fort jag får svar.

Vill någon mer maila så är adressen Sara.sundstrom@aklagare.se
Citera
2017-03-03, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RainbowChild
Hon har väl mer vettiga saker för sig att göra än att svara en massa flashbackare som spam mailar henne hela tiden
Se det som uppmuntran för åklagaren.
Citera
2017-03-03, 16:13
Medlem
Ännu inga glada kommentarer från CH ang studierna. Troligen 0 poäng hittills. Inget om en godkänd tentamen. Så nu blir det arbete istället. Hur lång tid tar det innan jobbet är känt?
Citera
2017-03-03, 20:09
Medlem
Vilka möjligheter för en kreativ människa som Karin, hemtjänsten söker konstant medarbetare.
Citera
2017-03-04, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stuggubben
Vilka möjligheter för en kreativ människa som Karin, hemtjänsten söker konstant medarbetare.
Hemtjänster vill inte ha en sådan som är dömd för bedrägeri de tar nämligen utdrag ur belastningsregistret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in