2017-04-13, 14:31
Medlem
http://blogg.ng.se/bloggbevakning/20...um-far-man-bli CH går till försvar i kommentarsfältet på Bloggbevakning.
Citera
2017-04-13, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Ska vi slå vad?
Inom 12 timmar så skriver Catten på sin blogg eller Insta!
Det spekuleras i att sååå många flashbacknördar ska storsamlas inför min rättegång
Patetiskt

Men ska bli kul o se om hon känner igen oss, hon har ju trots att lyckats med att lokalisera vilka vi är Enligt en lögn på bloggen

Väl mött!!!

Kör med lösskägg och lösnäsa. Som riktiga bedragare gör. Dels får ni in rätta känslan, dels kommer den tilltalade inte att känna igen er, varken innan, under eller efter rättegången. :-)
Citera
2017-04-13, 15:25
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Haha, tack för förvarningen, men jag är av en annan tro...Jag tror hon släpar sig till rättegången i dagarna två ty hon har ju världens bästaste advokat o känner ingen direkt oro inför stundande rättegång då hon är #innocent

Men visst, en liten backup-plan ska jag ta med mig i resväskan, kanske blir ett par träningspass, ta en finlandskryssning, gå o kolla second hand...
Snälla, om finlandskryssningen blir av så kanske du kan hitta de borttappade biljetterna.

Annars så ses vi väl i Tälje allihopa (ingen nämnd och ingen glömd).
Citera
2017-04-13, 16:55
Medlem
Jag kanske dyker upp som åhörare på rättegången.
Jag tackar nej till Catrins pasta med sönderstekt bacon eller hennes pasta med torr oxfile :-)
Jag gör godare mat själv.
Citera
2017-04-13, 22:12
Medlem
Kamelfittans avatar
Vi lär bli många åhörare. Hur många åhörarplatser finns det i sal 1. Någon som vet?
Citera
2017-04-14, 09:35
Medlem
GilGrissom82s avatar
Den på bloggen omnämnda spontanresan idag verkar utifrån bilden på hennes IG (bollhavet med blåvita bollar) komma från Viking Grace (jämför bilden på rutschkanan och bollhavet med http://liniztravel.com/2015/03/24/viking-grace/ )
Citera
2017-04-14, 10:47
Medlem
Duston91s avatar
Jag kommer också på rättegången. Väl mött där alla. Hon har redan hängt ut mig med namn på hennes instagram så jag skippar lösnäsan och lösskägget.
Citera
2017-04-14, 12:17
Medlem
JaredLetos avatar
Jag kommer också. Måste ju få reda på när hon har tänkt att föreläsa om kriminalitet. Och hon svarar ju inte på mina meddelande.

Catrin, gumman, gör ett Flashback-konto nu.
Citera
2017-04-14, 12:37
Medlem
Hahaha, jag satte middagskaffet i strupen...Är hon med sin enda kompis (läs: Mamma Anne) på en häftig spontanresa med kidsen...

Nej, hon är där säkert själv med sina kidz...Passar på att leka o stoja för att få några bra bilder, sen när kidsen börja bli trötta då tar hon det där klassiska kryssningsruset

Asså fatta, hon kan inte ha nån, nån, nån, nån riktig vän (i verkliga livet asså), sen att hon försöker påvisa det i bloggen att hon har nån ¨bästis¨ det vet i fan varför hon gör?

Har hon lyckats prångla iväg nån biljett för att kunna unna sig ett par timmar på sjön?
Citera
2017-04-14, 14:44
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Hahaha, jag satte middagskaffet i strupen...Är hon med sin enda kompis (läs: Mamma Anne) på en häftig spontanresa med kidsen...

Nej, hon är där säkert själv med sina kidz...Passar på att leka o stoja för att få några bra bilder, sen när kidsen börja bli trötta då tar hon det där klassiska kryssningsruset

Asså fatta, hon kan inte ha nån, nån, nån, nån riktig vän (i verkliga livet asså), sen att hon försöker påvisa det i bloggen att hon har nån ¨bästis¨ det vet i fan varför hon gör?

Har hon lyckats prångla iväg nån biljett för att kunna unna sig ett par timmar på sjön?

Samma sak skedde här med mitt morgonkaffe idag. Dog av skratt när jag förstod att den "korta intensiva spontantrippen" som hon basunerade ut om i samtliga sociala medier igår, var en finlandskryssning. Som mamma betalar!

Nä Latrin, vi fattar att du själv har betalat detta. Eller rättare sagt, dina brottsoffer har betalat för din härliga spontana tripp till Finland. Sluta snurra i dig i lögner, det blir bara värre.

Vad får hon ut av dessa ständiga kryssningar? Skänker det glans i hennes tillvaro att dela cell och buffébord med 5000 ullaredmänniskor i ett helt dygn ute till sjöss med ingen möjlighet att fly?

Någon mer än jag som tror att hon och killen har gjort slut? Det har varit mycket prat om kriser och #familyfirst senaste dagarna. Någon dag hade hon varit utan sin kille i tre dagar vilket resulterade i en mindre roman i bloggen. Dom ska inte ses under påsken då han kan inte ta sig från "stan" till Järna eftersom det inte går ett enda sl-tåg under hela påskhelgen. Källa: Catrin.

Det är något som är svaj. Eller är det bara en stundande rättegången som satt henne ur balans? Trots att hon skulle "ta tjuren i hornen" gällande den..
Senast redigerad av Lalande 2017-04-14 kl. 14:55.
Citera
2017-04-14, 15:08
Medlem
Håller med dig till fullo Lalande...

Klart som fan att det är slut med ¨killen¨ ¨mannen¨ ¨älsklingen¨ eller va fan hon kallar hen för

Sen är det ju uppenbart att det inte är samma kille som hon hängde med i nyår som denna fint skäggbeprydda random snubbe hon har lyckats ta kort på (min tolkning, men man behöver inte vara einstein för att lösa Latrins förljugna gåtor - dessvärre så är hennes drömbild av denna värld bara drömmar, tragiskt om du frågar mig)...

Men gud, jag måste verkligen bygga upp mig själv för att klara av att se Latrin i dagarna 2 ty jag har personligt bästa med att lyckats se 14,5 sek på hennes livesändningar...det är skillnad på att stå ut 14,5 sek o 2 låååååånga rättegångsdagar

Catrin - när du läser detta! Hittade du dina bortsupna biljetter på dagens kryssning???
Citera
2017-04-14, 15:10
Medlem
Hyvla-en-ulks avatar
Det stod i hennes blogg i förrgår att hon fått jobberbjudande från någon tidning med bloggar.
"kollade mailen och såg att en tidning med bloggar, kontaktat mig och vill att jag ska komma på möte ang jobb hos dem."

Efter ha diskuterat med en vän så har hon bestämt sig för att vänta för hon tror de är bara ute efter dessa händelser som pågår.

I kommentarer till inlägget så frågar en:
"Du kan skriva om att du numera samarbetar med Adidas, eller?"
Hennes svar: "Hur tänker du nu"

Hon har en adidaströja på fotot, men det samarbetet är väl enkelriktat, alltså något som C H påstår att det finns och företaget påstår att det inte finns.

https://catrinhedlund.com/2017/04/12/jobberbjudande/

Hon verkar sakna hjärna trots att hon bor i Järna...

Ungefär hur långt efter rättegången faller hennes dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in