2017-03-15, 01:33
Medlem
Har inte besökt tråden på ett tag.. så.. vad har hänt? Har hon blåst fler folk på pengar och köpt dyra saker för dem? Hur går det med åtalet?
Citera
2017-03-15, 16:08
Medlem
Hennes instagram kommer vara öppen inom ett par dagar igen. Har du en privat instagram så fungerar inte haschtagarna vilket innebär att #MammashjärtasgodisostbågeIguld2017 är skrivet förgäves. Förövrigt roligt att se att antalet som följer blir mindre!
Citera
2017-03-15, 17:37
Medlem
Neonights avatar
Jag tror att det bästa för Catrin är att arbeta och försvinna tillbaka in i det obskyra. Göra rätt för sig och ta hand om sig och sin familj. Inge larvigt Instagram och Youtubande.
Citera
2017-03-15, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RainbowChild
Den här meningen i den falska artikeln i Hallands Nyheter får mig att flabba så jävla högt.

"Dambasketen är inte speciellt stor i Dubai, men importer likt Catrin höjer standarden"

Det efter att ha sett youtube videon med basketspelande Catten

https://www.youtube.com/watch?v=I1TlOBLxZ8U

Wtf! Skratta eller gråta!? (:
Citera
2017-03-16, 11:29
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Malu Lukebani är det nån av barnens pappa ?

K1:s pappa
Citera
2017-03-17, 20:51
Medlem
Katrin har precis lagt ut foto på sitt instagram på ett beslut om att en förundersökning har lagts ner 😫
Citera
2017-03-17, 21:14
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooomin
Katrin har precis lagt ut foto på sitt instagram på ett beslut om att en förundersökning har lagts ner 😫
Hur många har inte lagts ner då
Citera
2017-03-17, 21:16
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Citat:
Man kan tydligen lura dagens reportrar med vad som helst Ingen källkritisk granskning ingenting då kan stollar som Catten få mediautrymme

http://www.hallandsposten.se/sport/c...offs-1.1949185
Nu är den borta.
Citera
2017-03-18, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Hur många har inte lagts ner då

Jo jag vet men ändå nyfiken på vad det gällde.
Hon skriver att han gick till media, sålde sin story, folk hatade och idag kom brevet,
Så visar hon brevet om en händelse under några dagar i maj förra året.
Ord mot ord, flertalet transaktioner har varit internetköp.
Går inte bevisa att den som är misstänkt gjort sig skyldig till brott.
Citera
2017-03-18, 10:31
Medlem
Neonights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooomin
Jo jag vet men ändå nyfiken på vad det gällde.
Hon skriver att han gick till media, sålde sin story, folk hatade och idag kom brevet,
Så visar hon brevet om en händelse under några dagar i maj förra året.
Ord mot ord, flertalet transaktioner har varit internetköp.
Går inte bevisa att den som är misstänkt gjort sig skyldig till brott.

Låter som det rör sig om de pojkvännen. Åklagaren valde väl att begränsa det där åtalet för det kmr i slutändan inte påverka det slutgiltiga straffpåföljden. Om jag minns rätt. Men jag är inte säker.
Citera
2017-03-18, 13:55
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Låter som det rör sig om de pojkvännen. Åklagaren valde väl att begränsa det där åtalet för det kmr i slutändan inte påverka det slutgiltiga straffpåföljden. Om jag minns rätt. Men jag är inte säker.
Stackars pojkvän. Måste kännas hemskt att bli utnyttjad och lurad så. Hon är ju en sol och vårare.
Citera
2017-03-18, 14:15
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Stackars pojkvän. Måste kännas hemskt att bli utnyttjad och lurad så. Hon är ju en sol och vårare.

Är det pojkvännen med cyklarna? Det skedde precis innan det första åtalet, så han hade ingen chans att läsa om hennes tidigare framfart med sina ex. Han är i alla fall inte ensam om att ha lurats på det där sättet. Catten har kommit över billiga grejer. Han hittar köpare, tar betalt och ger henne pengarna. Inga grejer levereras.
Förhoppningsvis är den vägen nu stängd, då framtida potentiella offer kan läsa här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in