2017-03-14, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Det finns nog fog för att hävda att hon har en narcissistisk personlighetsstörning. Man kan ju peka på en grandios självbild där hon ständigt överdriver och grovt överskattar de upplevda framgångarna - i hennes värld är väl det här kundtjänstjobbet likställt med en VD-position. Vi har även sett prov på arrogans och hotfullhet, och sist men inte minst är hon ju manipulativ som få och använder andra (alla) som medel för att uppnå sina mål.

Basketproffset i Dubai tycker jag var kul
Citera
2017-03-14, 20:02
Medlem
En stilla fundering, att som ensamstående mor med en kronofogde i hasorna finns det inget ekonomiskt incitament att arbeta. De bidrag försörjningsstöd, bostadsbidrag och så vidare påverkas.

Resultatet av detta är att jobbet inte bättrar på hennes privata ekonomi. Möjligtvis kan det påverka självkänslan på ett positivt sätt. Om hon bryr sig om självkänslan vet jag inte.

Cattan är fullt medveten om detta.

För övrigt tycker jag hennes utseende är oväsentligt.
Citera
2017-03-14, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Det finns nog fog för att hävda att hon har en narcissistisk personlighetsstörning. Man kan ju peka på en grandios självbild där hon ständigt överdriver och grovt överskattar de upplevda framgångarna - i hennes värld är väl det här kundtjänstjobbet likställt med en VD-position. Vi har även sett prov på arrogans och hotfullhet, och sist men inte minst är hon ju manipulativ som få och använder andra (alla) som medel för att uppnå sina mål.

En av mina favoriter är när hon blir inkallad till hotellchefen när hon är på Madeira. Gick ungefär såhär: "Alltså hörni, jag var så jävla orolig. Vad vill hon mig. Men när jag kom in berättade hon att hon visste att jag hade ett stort nätverk i Sverige. OCH hon erbjöd mig ett samarbete. Nu skall jag åka till Madeira minst en gång per månad!" Efter det inte ett ljud. FBare fick mail från hotellchefen där den kvinnliga hotellchefen dementerade att det skulle diskuterats samarbete.
Citera
2017-03-14, 20:32
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RainbowChild
Basketproffset i Dubai tycker jag var kul

Ja. Och filmen på Youtube skulle antagligen vara bevis nog för en psykolog att ställa diagnosen
Citera
2017-03-14, 20:37
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuggubben
En stilla fundering, att som ensamstående mor med en kronofogde i hasorna finns det inget ekonomiskt incitament att arbeta. De bidrag försörjningsstöd, bostadsbidrag och så vidare påverkas.

Resultatet av detta är att jobbet inte bättrar på hennes privata ekonomi. Möjligtvis kan det påverka självkänslan på ett positivt sätt. Om hon bryr sig om självkänslan vet jag inte.

Cattan är fullt medveten om detta.

För övrigt tycker jag hennes utseende är oväsentligt.
Att hon numera uppbär ett (vitt?) lönearbete är dock mer troligt ett spel för gallerierna i och med den kommande rättegången då hon säkert insett att hon måste göra allt för att undvika att hamna bakom galler.

Tror inte ett dugg på att hon arbetar för att äntligen börja göra rätt för sig utan det är helt egoistiska skäl som ligger bakom.

Att hon dessutom numera gjort sitt instagramkonto privat är även det ett sätt att lägga ut en rökridå för att visa att hon numera är en högst seriös, hårdarbetande, ensamstående tvåbarnsmamma som lagt all brottslighet bakom sig.

Nej Catrin, du är genomskådad!
Hoppas bara att rätten även ser att det inte är något mer än en dåligt målad fasad...
Citera
2017-03-14, 20:43
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
En av mina favoriter är när hon blir inkallad till hotellchefen när hon är på Madeira. Gick ungefär såhär: "Alltså hörni, jag var så jävla orolig. Vad vill hon mig. Men när jag kom in berättade hon att hon visste att jag hade ett stort nätverk i Sverige. OCH hon erbjöd mig ett samarbete. Nu skall jag åka till Madeira minst en gång per månad!" Efter det inte ett ljud. FBare fick mail från hotellchefen där den kvinnliga hotellchefen dementerade att det skulle diskuterats samarbete.

Haha, var det här från finest.se tiden? har helt missat det. Ytterligare ett praktexempel på den narcissistiska personlighetstypen. Hur blir man på det här viset, är det biologiskt betingat eller
en social konstruktion? Alternativt en missgynnsam uppväxt på något sätt?

Jag tänker att den här bloggvärlden i sig är schizofren och psykotisk till sin natur och helt kan knäcka en person med en grandios självbild som fantiserar om kändisskap och fullständig makt.
Citera
2017-03-14, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso

Bara en av hennes många sköna dagdrömmar.

Cattis ! Varför skriver du inte en bok för tonårsflickor. En liten söt flicka som ger sig ut i stora vida världen. En flicka som går från framgång till framgång. Bygger upp en internationell hotellkedja, skaffar sig hästar (Hästar viktigt). Förälskar sig i prinsar (Prinsar viktigt) , som besvaras. Slutligen ett sååå Ståtligt bröllop. Folkets jubel.

Cattis glöm inte att uppslaget var mitt, 5 % av nettot är väl rimligt.

Men du får bättra på språket lite först.
Citera
2017-03-14, 22:46
Bannlyst
Man kan tydligen lura dagens reportrar med vad som helst Ingen källkritisk granskning ingenting då kan stollar som Catten få mediautrymme

Citat:
"Hon har själv dock bara varit i landet i cirka två månader och hunnit med tre matcher. Men formen, den har hon redan hittat.

– Det har gått bra. Jag blev ”player of the game” redan i första matchen."

http://www.hallandsposten.se/sport/c...offs-1.1949185
Senast redigerad av RainbowChild 2017-03-14 kl. 22:49.
Citera
2017-03-14, 23:16
Medlem
"För några år sedan spelade hon i den svenska högstaligan, sedan skadade hon knäet, var borta från basketen i två år och funderade på att lägga ner sin satsning. Nu är Catrin Hedlund proffs i Dubai och livet leker." Hur kan man komma på att hitta på så lättkontrollerad fakta? Sanslöst!

Fanns en rättelse innan, men HD har nog tagit bort fel artikel.
Citera
2017-03-14, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RainbowChild
Man kan tydligen lura dagens reportrar med vad som helst Ingen källkritisk granskning ingenting då kan stollar som Catten få mediautrymme

http://www.hallandsposten.se/sport/c...offs-1.1949185

De kom med en rättelse några dagar senare, se bild i inlägget här

http://baraemmha.blogg.se/2009/septe...t-grattis.html
Citera
2017-03-15, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
De kom med en rättelse några dagar senare, se bild i inlägget här

http://baraemmha.blogg.se/2009/septe...t-grattis.html

Har hon även ljugit och sagt att hon är basketproffs i Frankrike och i Dubai, och har en lön på 140 000:- i månaden?

Pinsamt e bara förnamnet!!!
Citera
2017-03-15, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Har hon även ljugit och sagt att hon är basketproffs i Frankrike och i Dubai, och har en lön på 140 000:- i månaden?

Pinsamt e bara förnamnet!!!

Frågan är ju hur Hallandsposten fått nys om henne och hennes proffskarriär? Ringer hon själv och tipsar eller hur fan går det till egentligen?
Klampa in på redaktionen med basketkläder och en boll, presentera sig och jiddra ihop en historia kan väl inte räcka?
Har hon varit i Dubai öht?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in