2016-12-12, 02:42
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Ja. Huvudförhandling nu på onsdag.
Vart?
Citera
2016-12-12, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Vart?

Södertälje tingsrätt 14/12-2016 kl 09.30 är det förhandling i vårdnadstvisten.
Citera
2016-12-12, 13:31
Medlem
Nu är hon tipsad om massor av jobb men hon har inte tid med det. här om dagen så var det ju jätte svårt att hitta jobb. Nu tar studierna så mycket tid. Hon verkar inte kunna göra flera saker samtidigt. Ett extra jobb hade ju suttit riktigt fint i hennes situation.

alla utgifter verkar hon ju klara av endå så det kan ju vara ett rent och skärt arbets konto att betala av skulderna för
Citera
2016-12-12, 14:04
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Nu är hon tipsad om massor av jobb men hon har inte tid med det. här om dagen så var det ju jätte svårt att hitta jobb. Nu tar studierna så mycket tid. Hon verkar inte kunna göra flera saker samtidigt. Ett extra jobb hade ju suttit riktigt fint i hennes situation.

alla utgifter verkar hon ju klara av endå så det kan ju vara ett rent och skärt arbets konto att betala av skulderna för
Nja. Säg inte det. Hon berättar nu om att hon gått i 6 mån med en provisorisk lagning av en tand. Så att få den lagad på riktigt var tydligen inte viktigt. Pengar hade hon ju. Andras. Så nu blir det till att börja dra ut tänder. Lite tidigt att börja med det. Hon är ju inte så gammal. Äsch. Jag läste bara hennes blogg. Kan inte sluta.
Citera
2016-12-12, 16:24
Medlem
Jag dör av skratt när jag kollar Cathedlunds instagram och ser att Catdeluxe86 likar hennes bilder. Det är fan riktigt epic. Sån jävla FAIL:OP
Citera
2016-12-12, 17:21
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Jag dör av skratt när jag kollar Cathedlunds instagram och ser att Catdeluxe86 likar hennes bilder. Det är fan riktigt epic. Sån jävla FAIL:OP
Standard. Hon kör samma stil på Facebook.
Citera
2016-12-12, 17:31
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Enligt henne själv kommer hon inte sjukanmäla sig på onsdag.

http://a68.tinypic.com/16igxtt.jpg

Senast idag så kände hon sig inte "helt hundra".

Satsar min decemberlön på att hon bangar på onsdag
Citera
2016-12-12, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Senast idag så kände hon sig inte "helt hundra".

Satsar min decemberlön på att hon bangar på onsdag

Tänkte exakt samma sak. Jag hoppas faktiskt att hon ställer in på onsdag så de tvingas ta förhandlingen vid ett senare datum. Hade varit så mycket bättre om nytt åtal var väckt när vårdnadsfrågan ska avgöras.
Citera
2016-12-12, 17:39
Medlem
Citat:
Tänkte exakt samma sak. Jag hoppas faktiskt att hon ställer in på onsdag så de tvingas ta förhandlingen vid ett senare datum. Hade varit så mycket bättre om nytt åtal var väckt när vårdnadsfrågan ska avgöras.

Hon kanske kommer anmäla sig sjuk som hon gjort tidigare.
Det är samma Pia som hon har i brottmålet som hon har i vårdnadstvisten som advokat.
Citera
2016-12-12, 17:40
Medlem
Sanoxys avatar
"Fortfarande inte helt 100" som sagt. Och då går man ju självklart ut i -6 grader, 3 dm snö i..... Gympadojor! (bild på den galet roliga "bloggen) #jagärintesåjäklasmart
Citera
2016-12-12, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon kanske kommer anmäla sig sjuk som hon gjort tidigare.
Det är samma Pia som hon har i brottmålet som hon har i vårdnadstvisten som advokat.

Utredningen har växt har hört med åklagaren om det idag.
Citera
2016-12-12, 18:09
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon kanske halkar snart i sina gympaskor och bryter ben eller fot.
Jag vet inte hur hon upplever situationen men själv skulle jag känna mig iaf lite stressad av att ha både brottmål och vårdnadstvist i pipe-line men hon kanske triggas av sånt? Vad får en människa att fullkomligt överösa nätet med bilder på sina barn?

Här har jag ett förslag till lucköppning för hennes blogg:
(Detta är ett osponsrat inlägg.)
För alla de lättfotade som går i olämpliga skor är det bra men en trofast och Hälfast vän som denna
Vad tycker ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in