2017-04-21, 21:25
Medlem
426Hemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ja hennes svar blir alltmer märkliga, hon verkar ha en riktig mental härdsmälta. Hon är verkar vara helt verklighetsfrånvänd. Men snart sitter wigga-latrinen snart bakom lås och bom.

Jag undrar om man kan rapportera direkt till Flashback under rättegången som snart ska börja,det skulle uppskattas mycket.
Citera
2017-04-21, 21:33
Medlem
TröttSvensks avatar
Starta ett Twitterkonto där du kan lägga upp vad som händer.
Citera
2017-04-21, 21:37
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Starta ett Twitterkonto där du kan lägga upp vad som händer.

Annars borde det väl gå att sända live via tex IG eller Facebook, alltså endast ljudupptagning.
Citera
2017-04-21, 21:39
Medlem
TröttSvensks avatar
Det får du inte göra i en rättssal.
Tyvärr.
Citera
2017-04-21, 21:48
Medlem
Man kan ju göra som tex media som chattar med sina läsare och rapporterar från rättegångar.
Man får inte ta upp ljud eller filma inifrån en rättegångssal.
Citera
2017-04-21, 21:55
Medlem
426Hemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Man kan ju göra som tex media som chattar med sina läsare och rapporterar från rättegångar.

Kommer inte vara på plats då,men kan bidraga med ersätting om någon kan ?
Citera
2017-04-21, 21:55
Citat:

Ok, att man inte får filma visste jag. Men det vore ju najs om någon som ska gå på rättegången kan uppdatera oss här i tråden via tex twitter då. Själv bor jag ca 80 mil norr om Södertälje så jag har inte möjlighet att närvara.
Citera
2017-04-21, 22:25
Medlem
Duston91s avatar
Jag kommer närvara vid rättegången och kan tänka mig att liverapportera efter bästa förmåga.. Återkommer senare om det blir via Twitter eller via någon annan form av rapporteringskanal.
Citera
2017-04-21, 22:32
Citat:
Ursprungligen postat av Duston91
Jag kommer närvara vid rättegången och kan tänka mig att liverapportera efter bästa förmåga.. Återkommer senare om det blir via Twitter eller via någon annan form av rapporteringskanal.

Toppen, är säkert fler än jag som kan tänka sig att skänka ett par kronor för detta.
Citera
2017-04-21, 22:37
Medlem
426Hemis avatar
Signe skriver:

21 april, 2017 kl. 19:34

Har du tänkt på hur mycket samhällsresurser du tar i anspråk? Vi skattebetalare får pynta för dina två vändor i tingsrätten. Vi betalar dina långa utdragna vårdnadstvister, vi betalar ”din advokat”, vi betalar VINN-programmet som du fullkomligt kissade på när du samtidigt begick nya brott, vi betalar din KBT, vi betalar så fort du får minsta känning och behöver uppsöka akuten, vad mer? Soc, bostadsbidrag? Delgivningsmän på KFM försöker komma i kontakt med dig och du struntar i att svara, där försvinner tid och pengar. När du ringer polisen för att ett brottsoffer står utanför din dörr och vill ha tillbaka sina 40000, även där slösar du på samhällets tid och resurser. Och du kan inte ens ge en ynka hundralapp tillbaka till dina brottsoffer. En hundralapp! En av alla veckans sushi-måltider på restaurang? Du ska ha allt! Skäms du inte Catrin? När ska du någonsin ge tillbaka? Hemska hemska människa.

Så här svarar Latrin

catrinhedlund skriver:

21 april, 2017 kl. 20:21

Alla flyktingar som kommer hit och får allt? Och alla andra då? Tyvärr så ser samhället ut såhär

A skriver:

21 april, 2017 kl. 21:47

Asså att du ens har mage att jämföra dig själv med flyktingar. De allra flesta som kommer hit är arbetsvilliga, ärliga personer som sliter hårt med både språk och arbetsmarknadsetablering, d v s de är din raka motsats. Till skillnad från dig kommer svenska samhället i längden tjäna på dem, i form av arbetskraft och skatteintäkter.
Du vägrar ju konsekvent att göra rätt för dig, och spottar dina brottsoffer i ansiktet.

Gilla

catrinhedlund skriver:

21 april, 2017 kl. 21:48

afghaner eller?
Citera
2017-04-21, 22:43
Medlem
426Hemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duston91

Ok låter bra kan Swisha en summa för dina besvär.
Citera
2017-04-21, 22:54
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:

Ljud får du ta upp. Om inte ordföranden uttryckligen förbjudit det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in