2017-02-01, 10:42
Medlem
Nog för att Catten inte har alla hästar i stallet så tror jag att hon är tillräckligt dum att hon ger CamCam det att hon skriver under olika nick. Detta skulle ge CamCam massor av nytt material att publicera.

dock på hennes egen blogg så är jag 100% säker på att flera av hennes kommentarer är exakt Catten själv som skriver för att visa att hon har stöd och hur duktig hon är.
Citera
2017-02-01, 13:17
Medlem
På CH:s snap påstår hon att förhöret ställdes in pga av att "ni gjorde bort er?"
Antar att hon syftar på Bloggbevaknings inlägg. Men jag förstår inte hur detta kan påverka - inlägget var ju pixlat. Ingen kunde utläsa vad det stod och någon förhandsinfo kan ju knappast ha nått CH.
Sen är det självklart inte ok att läcka innan av Polisen.
Citera
2017-02-01, 13:23
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackeyedpea
På CH:s snap påstår hon att förhöret ställdes in pga av att "ni gjorde bort er?"
Antar att hon syftar på Bloggbevaknings inlägg. Men jag förstår inte hur detta kan påverka - inlägget var ju pixlat. Ingen kunde utläsa vad det stod och någon förhandsinfo kan ju knappast ha nått CH.
Lögner som vanligt, förhöret blev med stor sannolikhet av. Skulle det vara så att förhöret inte blev av så beror det med högsta sannolikhet på att hon inte infann sig. Infinner hon sig inte så kommer det i slutändan leda till handräckning dvs att polisen hämtar henne.
Citera
2017-02-01, 13:23
Medlem
Neonights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackeyedpea

Kan hennes advokat kanske ha haft nån invändning? Kan de hävda nåt om information läckt innan ett förhör?
Citera
2017-02-01, 13:27
Medlem
Bigl-rips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Kan hennes advokat kanske ha haft nån invändning? Kan de hävda nåt om information läckt innan ett förhör?
Den informationen som läckt om läckan ens stämmer är vilket datum förhöret skulle hållas vilket catrin känt till länge. Man blir inte kallad med 2 dagars varsel. Advokaten kan inte hävda ett skit för att motsätta att ett förhör hålls.
Citera
2017-02-01, 15:56
Medlem
SmygarBerits avatar
Kan tycka att Catten verkar rätt låg på sin insta och snap nu.. Kanske hon fick veta ngt på förhöret eller via telefon som hon inte berättat för oss andra..

Att bli delgiven att det blir åtal kan man få via telefon, det behöver inte ske öga mot öga. Varför jag vet detta är för att jag har själv blivit åtalad och fick veta detta via tele
Citera
2017-02-01, 17:47
Medlem
Är hon Borderline tror ni?
Citera
2017-02-01, 17:55
Medlem
Catten är extremt tyst idag. Hon har antigen fått ett telefonsamtal och är förkrossad nu när sanningen kommer fram.

eller kan det vara så att hon har blivit anhållen för att inte komma på rymmen?
ska man spekulera så har två förhör inte hållits och kör man hypotesen att Catten inte dykt upp. Sen har polisen nosat upp att hon planerar utlandsresa så då ser man till att gripa henne istället?

ja jag kollar mycket på filmer och har en god fantasi men jävlar vad kul det hade varit när hon försöker in your facea alla och sen slutar med att hon sitter med handbojor själv
Citera
2017-02-01, 18:37
Medlem
Hon sänder live på instagram just nu
Citera
2017-02-01, 18:44
Medlem
Neonights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Hon sänder live på instagram just nu

Vad säger mänskan?
Citera
2017-02-01, 20:10
Medlem
Det jag verkligen inte förstår är hur den här människan aldrig fått påhälsning av personer hon har blåst på pengar? En del kanske tycker "nä eftersom hon är kvinna så låter vi det vara" men om jag hade blivit blåst på flera tusen/biljetter så hade jag konfronterat henne utanför internet. Jag hade dock inte brukat våld men jag hade krävt att få mina pengar tillbaka.

Likaså förstår jag inte hur hon har kunnat gå fri utan att ha suttit i häktet längre än 1 dag (eller hur länge det nu var hon var häktad).
Citera
2017-02-01, 20:26
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
[...]
Likaså förstår jag inte hur hon har kunnat gå fri utan att ha suttit i häktet längre än 1 dag (eller hur länge det nu var hon var häktad).
Klargörande: Hon var anhållen men blev aldrig häktad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in