2018-08-07, 15:32
Medlem
Hittade f.ö. en intressantartikel

http://www.dagensjuridik.se/2009/06/...en-en-psykopat

Mycket igenkänning av Catrin där.
Det betyder ju också att hon aldrig kommer att ta till sig vad hon har gjort. Hon saknar helt den förmågan. Det är som att hälla vatten på en gås. Det värsta som kan hända henne är när hon stoppas för att genomföra saker, när hon ifrågasätts och inte tillåts att husera fritt. För det förstör för hennes ego, och det mina vänner är det ända hon bryr sig om. Hon skulle ALDRIG göra något utan att det gynnar henne själv
Citera
2018-08-07, 15:44
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Hur sjutton tänker blogozine?

https://www.instagram.com/p/BmK_OhiF...=15b86mqq0uzd2
Det kan man fråga sig! Sidan ser väldigt fancy ut med lite kända namn. Men om du tittar djupare på deras sida och börjar klicka på lite länkar så märker man rätt snart att väldigt många är döda eller gamla. Och just delen med bloggarna känns väldigt övergiven.

Jag ser två scenarier här. Antingen spammar dom på insta etc för att få folk till sin sida och har inte en aning om vem hon är. Deras förfrågan till henne på insta såg allt utom personlig ut. Och varför inte fråga henne privat? Eller så är det någon på redaktionen som känner till Hedlund och hennes äventyr. Och att hon fortfarande är "aktuell" och kan dra lite trafik till deras sida. Men jag frågar mig själv varför
dem skulle vilja ha någon som utnyttjat just sin "blogg" för sina bedrägerier?

Personligen har jag svårt att se att någon plattform skulle vara intresserade av att värva Hedlund då hennes "blogg" är meningslös och utan innehåll. Hedlund eller ej, bloggen är kass.
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
Men om hon får pengar för det, så ska väl det räknas som inkomst? Dags att tipsa Kfm tror jag.
Jag vill inte vara en party popper. Men jag har väldigt svårt för att tro att någon ekonomisk ersättning betalas ut här. Hon tillför inget i form av marknadsföring eller samarbete. Och antalet följare på hennes blogg bör vara ganska blygsamt. Hennes insta har mindre än 500 följare. Och det kan knappast räknas som bra i dagens läge.

Jag kan ha helt fel men jag vill bara inte att det blir en trådsanning att hon faktiskt får betalt innan all fakta ligger på bordet. Sorry!
Citera
2018-08-07, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
Hittade f.ö. en intressantartikel

http://www.dagensjuridik.se/2009/06/...en-en-psykopat

Mycket igenkänning av Catrin där.
Det betyder ju också att hon aldrig kommer att ta till sig vad hon har gjort. Hon saknar helt den förmågan. Det är som att hälla vatten på en gås. Det värsta som kan hända henne är när hon stoppas för att genomföra saker, när hon ifrågasätts och inte tillåts att husera fritt. För det förstör för hennes ego, och det mina vänner är det ända hon bryr sig om. Hon skulle ALDRIG göra något utan att det gynnar henne själv
Catrin i ett nötskal.
Som att hälla vatten på en gås, hon bryr sig inte om någon ifrågasätter hennes beteende.
Många korta förhållanden, skaffar barn och sedan försvinner killarna.
Undra om det är slut med hennes senaste den grekiske killen, ingen bild, ingenting om honom längre.
Citera
2018-08-07, 16:00
Medlem
Hon fanns på Sugarbabe-sida tidigare. Vet ej om hon fortfarande erbjuder sina tjänster där? Det kan ju alltid vara ett sätt att finansiera sin livsstil...
Citera
2018-08-07, 16:16
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy
Hon fanns på Sugarbabe-sida tidigare. Vet ej om hon fortfarande erbjuder sina tjänster där? Det kan ju alltid vara ett sätt att finansiera sin livsstil...

Skulle inte direkt förvåna mig.
Citera
2018-08-07, 16:18
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy

Någon som sparade ”bildbevis” därifrån?
Citera
2018-08-07, 18:20
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Även ljug om att hon var basketproffs till en tidning som gjorde en intervju med henne.

Just ja! I ett lag i Dubai som inte ens fanns. Mytoman deluxe.
Citera
2018-08-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweDave
Hej
Jag är en av de som har stora krav på CH. Hon är skyldig mig 140.000 . Jag har fått utslag hos KFM och hon har således en bokförd skuld till mig. Jag kommer INTE ge mig förrän hon gjort rätt för sig.
Jag funderar skarpt på att sätta henne i personlig konkurs. Inte säkert att det gör att hon betalar tillbaka men det kommer orsaka problem iaf.
Hoppas fler är inne på samma linje.
BTW när det gäller skuldsanering har jag pratat med KFM om detta. De säger att chansen att man får skuldsanering då skulderna till så stor del består av skadestånd är MINIMAL

Hjälp vilket högt belopp! Kan ju inte ha varit konsertbiljetter hon försökte sälja till dig. Hur känns det för dig att läsa om hennes ”high life”, när hon istället för att betala tillbaka 5000kr till dig, ”väljer” en vecka på GC istället. Hur fan kan hon resa på mycket? Inte ens en medelinkomst familj reser 4 ggr på 6 månader..
Citera
2018-08-07, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berge1
Hjälp vilket högt belopp! Kan ju inte ha varit konsertbiljetter hon försökte sälja till dig. Hur känns det för dig att läsa om hennes ”high life”, när hon istället för att betala tillbaka 5000kr till dig, ”väljer” en vecka på GC istället. Hur fan kan hon resa på mycket? Inte ens en medelinkomst familj reser 4 ggr på 6 månader..

Jadu, du kan nog själv lista ut hur det känns . Men inte så mkt att göra än att se till att rättvisan segrar tillslut
Citera
2018-08-07, 20:04
Medlem
Citat:
Jadu, du kan nog själv lista ut hur det känns . Men inte så mkt att göra än att se till att rättvisan segrar tillslut

Så rätt!
Citera
2018-08-07, 20:07
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:

Sätt henne i personlig konkurs - det lär hon ju inte krångla sig ur. Inte för att du får några pengar - men hon lär väl inte få in några heller i sin ficka.
Citera
2018-08-07, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Sätt henne i personlig konkurs - det lär hon ju inte krångla sig ur. Inte för att du får några pengar - men hon lär väl inte få in några heller i sin ficka.
Det är lite så jag resonerar. Det ger mig kanske inga pengar i handen men alternativet för henne blir ju att hennes ekonomi styrs av typ en god man. Hade det varit jag hade jag nog försökt lösa detta till varje pris.
Jag har sagt att jag kan förhandla, gå med p delbetalningar och allt möjligt för att visa att jag vill lösa det. Inte så lätt dock att få en dialog med en person som blockat mig överallt och inte själv vågar ta diskussionen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in