Citat:
Ursprungligen postat av
pixiewing
Det kan man fråga sig! Sidan ser väldigt fancy ut med lite kända namn. Men om du tittar djupare på deras sida och börjar klicka på lite länkar så märker man rätt snart att väldigt många är döda eller gamla. Och just delen med bloggarna känns väldigt övergiven.
Jag ser två scenarier här. Antingen spammar dom på insta etc för att få folk till sin sida och har inte en aning om vem hon är. Deras förfrågan till henne på insta såg allt utom personlig ut. Och varför inte fråga henne privat? Eller så är det någon på redaktionen som känner till Hedlund och hennes äventyr. Och att hon fortfarande är "aktuell" och kan dra lite trafik till deras sida. Men jag frågar mig själv varför
dem skulle vilja ha någon som utnyttjat just sin "blogg" för sina bedrägerier?
Personligen har jag svårt att se att
någon plattform skulle vara intresserade av att värva Hedlund då hennes "blogg" är meningslös och utan innehåll. Hedlund eller ej, bloggen är kass.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fishfishy
Men om hon får pengar för det, så ska väl det räknas som inkomst? Dags att tipsa Kfm tror jag.
Jag vill inte vara en party popper. Men jag har väldigt svårt för att tro att någon ekonomisk ersättning betalas ut här. Hon tillför inget i form av marknadsföring eller samarbete. Och antalet följare på hennes blogg bör vara ganska blygsamt. Hennes insta har mindre än 500 följare. Och det kan knappast räknas som bra i dagens läge.
Jag kan ha helt fel men jag vill bara inte att det blir en trådsanning att hon faktiskt får betalt innan all fakta ligger på bordet. Sorry!