2016-12-05, 14:42
Medlem
Givetvis har jag inga bevis. Jag fick kontakt genom en gemensam vän som gjort samma sak som lärt känna henne via en krog hon jobbade på förr.

Vi träffades två gånger och hon sög och jag knullade inga konstigheter. Gillade henne främst inte för hon hade så bråttom. Minns inte exakt men runt åttahundra tror jag, vi träffades på T centralen och jag tog med henne till mitt kontor i City
Citera
2016-12-05, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto

Jag tycker det är lite kul att hon påstod för en månad sedan att hon skulle ta bort sin Instagram för en ny, men ännu inte har gjort det. Och av någon anledning så får jag inte följa hennes nya.

Det är bara att kolla den, när hon har den öppen.
Citera
2016-12-05, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krokodilens
Givetvis har jag inga bevis. Jag fick kontakt genom en gemensam vän som gjort samma sak som lärt känna henne via en krog hon jobbade på förr.

Vi träffades två gånger och hon sög och jag knullade inga konstigheter. Gillade henne främst inte för hon hade så bråttom. Minns inte exakt men runt åttahundra tror jag, vi träffades på T centralen och jag tog med henne till mitt kontor i City

känns fortfarande väldigt suspect. vem är kompisen? vilken krog pratar vi om. t-centralen? köpte du resan eller kunde hon åka själv?

vilken tid på dagen var detta?
Citera
2016-12-05, 15:15
Medlem
Citat:

Du har gjort dig skyldig till köp av sexuell tjänst som är ett bötesstraff på det brottet.
Om nu detta är sant som du skriver.
Citera
2016-12-05, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Du har gjort dig skyldig till köp av sexuell tjänst som är ett bötesstraff på det brottet.
Om nu detta är sant som du skriver.

Jag är väl medveten om detta men det skiter väl jag i varken första eller sista gången jag köpt horor.

Den ovan som ställde frågor jag tänker fan inte svara på vem som förmedlade kontakten. Jag vet inte vilken krog hon jobbade på men det var nån i stan. Hon tog sig in själv till City. Det var efter kontorstid så jag visste det var tomt på jobbet
Citera
2016-12-05, 16:16
Medlem
Citat:
Jag är väl medveten om detta men det skiter väl jag i varken första eller sista gången jag köpt horor.

Den ovan som ställde frågor jag tänker fan inte svara på vem som förmedlade kontakten. Jag vet inte vilken krog hon jobbade på men det var nån i stan. Hon tog sig in själv till City. Det var efter kontorstid så jag visste det var tomt på jobbet

Du är inte den förste. Andra har rapporterat samma sak. Finns i tråden.
Citera
2016-12-05, 18:00
Medlem
Citat:
Jag har köpt sexuella tjänster av denna tjej i våras utan att veta om hennes bedrägerier.

hon frågade om jag kunde swisha istället för kontanter men jag nekade pga att man kan spåras

Finns det någonting du kan berätta, eller ännu hellre visa på, som gör ditt påstående till något mer än bara ett påstående?

Fattar såklart att du inte vill outa dig själv men har du någon skriftlig konversation, mellan dig och kompisen som förmedlade kontakten eller mellan dig och Catrin, sparad där du kan maska uppgifter som riskerar att röja dig? Eller någonting annat, konkret, som backar upp ditt påstående?
Citera
2016-12-05, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackeyedpea
Du är inte den förste. Andra har rapporterat samma sak. Finns i tråden.

Det är därför man söker sig till en stor stad. Då kan man fiffla på en massa olika sätt och spä ut sina inkomster. Skulle inte förvåna mig om hon i mindre skala lurar folk på nätet på olika sätt.
Citera
2016-12-05, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Finns det någonting du kan berätta, eller ännu hellre visa på, som gör ditt påstående till något mer än bara ett påstående?

Fattar såklart att du inte vill outa dig själv men har du någon skriftlig konversation, mellan dig och kompisen som förmedlade kontakten eller mellan dig och Catrin, sparad där du kan maska uppgifter som riskerar att röja dig? Eller någonting annat, konkret, som backar upp ditt påstående?

Ny utredare hos polisen på Hedlunds ärende, har haft kontakt med den och sagt att Hedlund fortsatt med sin brottsliga gärning under förundersökningens gång här.
Citera
2016-12-05, 18:39
Medlem
henki420s avatar
Vi har också de märkliga hotellnätterna som stödjer krokodilens påstående. Visst kan det vara mysigt med lite egentid och bara ta in på hotell sådär, men inte utan att det finns inkomst.

När skedde det här herr krokodil?
Citera
2016-12-05, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraemmha
Mjaa, den köper jag inte utan bevis..
Vem bryr sig!
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
känns fortfarande väldigt suspect. vem är kompisen? vilken krog pratar vi om. t-centralen? köpte du resan eller kunde hon åka själv?

vilken tid på dagen var detta?
Är du efterbliven? Tycker du att han ska skriva namn på sin vän? Lämna hans nummer?
Tycker du det verkar svårt att ta sig till centralen?
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat

Om du och andra inte vill tro på detta är väl ert problem,inte hans.
Trodde dessutom att det var 18 års gräns på flashback.

Sedan verkar denna kvinna göra vad som helst för pengar,så varför inte sälja sex när man sålt ut sig på alla andra sätt?
Citera
2016-12-05, 18:49
Medlem
Herr Krokodil, hur var Hedlunds personlighet då du som träffat henne live så att säga?
Hur verkade hon under ert möte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in