2016-12-04, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Fått en stor tv av vän till familjen. Kanske något för KFM

Hoppas även denna vän av familjen, betalar även TV licens åt Catrin, eller tror ni hon gör detta själv? 😂
Citera
2016-12-04, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Där ser man!
Fast jag har sett sms där hon skickat att det var denna helg...
Tydligen har hon nu lagt ut ett igen, ångrar mig bla bla inlägg på sin instagram (otippat?)
Jag e blockad på hennes instagram men polare till mig ser vad hon lägger ut.
Hur många ggr nu har hon inte lagt ut dessa patetiska snyft/synd om mig inlägg samtidigt som hon blåser folk, köper nya jackor, mobiler, reser eller käkar pizza med K1 på lokala krogen i Järna?
Och ännu har väl inte någon fått tillbaka en krona av denna falska brud?

Ett tips, om du går in på instagram via mobilens nettläsare och sen loggar ut från din egna (i nettläsaren) kommer du åt hennes insta genom adressen instagram.com/cathedlund #tipsfråncoachen 😂

Edit: när hon inte sätter den privat då såklart. Då funkar det inte..
Citera
2016-12-04, 19:29
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraemmha
Ett tips, om du går in på instagram via mobilens nettläsare och sen loggar ut från din egna (i nettläsaren) kommer du åt hennes insta genom adressen instagram.com/cathedlund #tipsfråncoachen 😂

Eller bara öppnar en "privat browsing" i din webbläsare, funkar det med!
Citera
2016-12-05, 09:41
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraemmha

Eller så går man in via imgrum.net. 😜
Samma sak där, att du ser kontot så länge det är öppet. Latrin gör ju oftast sitt konto privat kvällar och nätter.
Citera
2016-12-05, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Fått en stor tv av vän till familjen. Kanske något för KFM

Det är en gammal panasonic plasma tv av 42" modell. Såldes i sverige 2005-2006. Den är tyvärr lastgammal och kan väl ligga i värdets storlek på 200kr. Dock kan inte vara jätte använd då pixlarna ser hela ut

men tv licensen va något att anmäla
Citera
2016-12-05, 11:05
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Det är en gammal panasonic plasma tv av 42" modell. Såldes i sverige 2005-2006. Den är tyvärr lastgammal och kan väl ligga i värdets storlek på 200kr. Dock kan inte vara jätte använd då pixlarna ser hela ut

men tv licensen va något att anmäla

Ja, den där burken köpte ju vi när den kom typ 2005. Fy fan vilket åbäke.
Men vem ringer och meddelar så hon iaf får pröjsa för tv-lincens?
Citera
2016-12-05, 11:32
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Där ser man!
Fast jag har sett sms där hon skickat att det var denna helg...
Tydligen har hon nu lagt ut ett igen, ångrar mig bla bla inlägg på sin instagram (otippat?)
Jag e blockad på hennes instagram men polare till mig ser vad hon lägger ut.
Hur många ggr nu har hon inte lagt ut dessa patetiska snyft/synd om mig inlägg samtidigt som hon blåser folk, köper nya jackor, mobiler, reser eller käkar pizza med K1 på lokala krogen i Järna?
Och ännu har väl inte någon fått tillbaka en krona av denna falska brud?
Hon påstod i en livesändning från omklädningsrummet med sin son idag, att hon har varit sjuk. Kan det vara anledningen till att det inte blev någon resa?

Jag tycker det är lite kul att hon påstod för en månad sedan att hon skulle ta bort sin Instagram för en ny, men ännu inte har gjort det. Och av någon anledning så får jag inte följa hennes nya.
Citera
2016-12-05, 11:52
Medlem
Jag har köpt sexuella tjänster av denna tjej i våras utan att veta om hennes bedrägerier.

hon frågade om jag kunde swisha istället för kontanter men jag nekade pga att man kan spåras
Citera
2016-12-05, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krokodilens
Jag har köpt sexuella tjänster av denna tjej i våras utan att veta om hennes bedrägerier.

hon frågade om jag kunde swisha istället för kontanter men jag nekade pga att man kan spåras

Okej, då vet vi det också om henne.
Jag skulle inte vilja ta i henne med tång ens, denna bedragerska.
Citera
2016-12-05, 12:16
Medlem
Citat:

asså jag blir lite så här att vad kan man fastställa det här med? att någon helt plötsligt skickar detta inlägg. Jag kommer tyvärr ta det som trolleri tills motsatsen blir bevisad.
Citera
2016-12-05, 12:18
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:

Berätta mer. Hur fick du kontakt med henne? Hur mycket betalade du? Vad gjorde ni? Vart var ni?
Citera
2016-12-05, 12:42
Medlem
Citat:

Mjaa, den köper jag inte utan bevis..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in