Citat:
Angående fängelsebiten så yrkar åklagaren (enligt media) på 6mån fängelse, och som ni vet så avtjänar man inte alltid hela straffet utan kommer ut efter 2/3. Man tittar även på hur det ser ut på det personliga planet och om man istället kan ge en annan påföljd.
Jag blir seriöst bekymrad över denna människa. Förstår hon inte vikten av vad hon har gjort? Och vad hon kommer stå inför rätta om? Och vad hennes påföljder blir? Att hon blir dömd, det tror jag sker med hundra procents säkerhet. Det här slipper hon inte undan. Och stämpeln av att du (läs catrin) suttit i fängelse, kommer vara betydligt värre än din vidriga trampstamp du har på svanken.
Och när hon skriver på sin blogg:
och jag väljer – för barnens skull – att inte skriva ut allt som händer och sker i vår familj. så blir man ju ärligt talat förbannad. Du gör ju allt för att spinna det i din favör, visa upp precis allt ur din perfekta synvinkel, för att få det så bra som möjligt i din
movie. Nä du Catrin, du sjunger på absolut sista valsen nu, och det är dags att du förstår allvaret i din situation.
Och sen till
UnicornMeat: TOPPENJOBB!