Citat:
Ursprungligen postat av
UnicornMeat
Vill veta vad som händer! Har Catrin delgetts misstanke vad gäller de tre större fallen? Vad händer med bedrägeriet mot hennes ex? Vad händer med alla nya bedrägerier? Kommer åklagaren köra på och först väcka åtal för de tre fallen som i princip är färdigutredda och klara för åtal och ta de nya fallen i ett separat åtal sen? Eller kommer hon slå ihop de äldre fallen med de nyare och bara väcka ett åtal?
Kommer såklart försöka få tag på åklagaren imorgon igen men slänger ut frågorna här med förhoppningen att någon vet något.
Inga uppdateringar på Catrins blogg, inget på hennes Instagram, inga nyheter från hemliga fb-gruppen..?
Jag har abstinens!!! Kan inte någon berätta någonting nytt?! Vad som helst! Behöver min fix!!!
Jag vill också veta vad åklagaren tänker göra med sitt nya uppvaknande. Troligtvis duckar hon väl folk som ställer frågor, för det första för att hon förmodligen inte kan komma med så många kommentarer ännu,
men säkert också för att hon är så jävla trött på allt löst folk och alla en (1) journalister som lägger sig i...
Jag skulle behöva en översikt över vilka de senaste brotten är, dels de som ingick i tidigare undersökning men som i alla fall tills nyligen skulle läggas ner, dels de övriga, färskare, som i alla fall jag har svårt att separera. Ett fall, och vad jag vet det senaste, uppdagades 5/9, men vilka fler finns det dessförinnan, bortsett de som skulle läggas ner?