2016-09-02, 22:26
Medlem
Kan Catrin inte bara åka dit rejält nu, hon fortsätter som att inget har hänt och helt utan samvete. Varför låter socialen henne behålla barnen? Är det en bra miljö att växa upp i? De fall som åklagaren inte tar upp är rätt många, hoppas de får ihop ett mål.
Citera
2016-09-02, 22:38
Medlem
Hon ska tydligen åka till Polen på tisdag, med Joa Kim Boman, sök honom på Facebook.
Citera
2016-09-02, 23:01
Medlem
Jag gick från att tycka att hon var en jubelåsna till att genuint tycka synd om henne, jag kan inte förstå för fem öre hur en individ kan utsätta sig själv för detta.

Jag menar, det är givetvis inte synd om henne och det är hon själv som har skapat situationen i fråga men hon kan omöjligtvis må psykiskt bra och hon måste ha någon bokstavskombination som leder henne till dessa idiotiska beslut.

För att inse hur sjuk människan är så kan man börja att se över de uppenbara lögner hon har kommit med, lögner som är otroligt lätta att avslöja så som hennes påstådda basketkarriär i både Sverige och i Dubai.
Citera
2016-09-02, 23:14
Medlem
Tisdag den sjätte, är det inte då K1 blir 6 år, och de ska till Disneyland/world?
Citera
2016-09-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plexus100
Hon ska tydligen åka till Polen på tisdag, med Joa Kim Boman, sök honom på Facebook.

Haha. Hoppas fåntratten med det fåniga namnet Joa Kim håller hårt i plånboken o inte lämnar sina kredikort utan uppsyn för en sekund
Risken e stor att kriminellakatrin kvickt som blixten e redo med att skriva ner kortnumret o cvv-kod (medvetet stavfel för att jag vet att Catrin Hedlund) hatar när man stavar hennes namn fel...

Åbo denna v, Polen på tisdag o sen nån resa med den blivande 6-åringen inom en snar framtid. Asså det går bra nu Catrin
Nähä Catrin, nu ska jag sova o har inga grannar som spelar house men somnar med gott samvete. Det skulle du testa

Inväntar med spänning din saftiga blogg i morgon alternativt instagrammande där du förklarar ur ditt perspektiv senaste inläggen på denna roande tråd. Avslutar med #letthemtalk #hatersgonnahate #la som du gillar.
Jag vet att du läser. Spela inte dum.
Trevlig resa.
Citera
2016-09-02, 23:30
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plexus100

Mysig snubbe, undrar om han vet vem han åker på semester med?
Hmmm det fanns 41 att välja mellan på Ratsit. Kan det var den från Södertälje som är 38 år och ogift?

Det hade varit lätt för henne att bara dra till Ibiza eller Cypern och skita i Sverige, myndigheter och krav, men nu har hon två barn som gör en sån manöver mycket mer komplicerad. Hon kommer att krascha i slowmotion och vi sitter på första parkett.
Citera
2016-09-02, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Mysig snubbe, undrar om han vet vem han åker på semester med?
Hmmm det fanns 41 att välja mellan på Ratsit. Kan det var den från Södertälje som är 38 år och ogift?

Det hade varit lätt för henne att bara dra till Ibiza eller Cypern och skita i Sverige, myndigheter och krav, men nu har hon två barn som gör en sån manöver mycket mer komplicerad. Hon kommer att krascha i slowmotion och vi sitter på första parkett.

Off Topic: Men snubben av bilderna att döma e nog en såndäringa Casual-supporter...Hooligan...Nåt som Catrin tar direkt avstånd ifrån vill jag minnas i nåt tramsigt Blogginlägg: Fotbollsvärlden är rätt dirty typ...
Sen är han väl alldeles för vit för att falla henne i smaken, men det är klart, e det pengar hon vill åt spelar hudfärgen ingen roll...

Jupp...Den dagen som hon krashar in slowmotion, den vill jag/vi alla inte missa...
Som sagt, POPCORN åt ALLA!!!
Citera
2016-09-03, 00:13
Medlem
Undra hur det går med de påstådda studierna.
Inte hört något alls om detta sedan set blev klart att hon slapp vinnprogrammet typ. Svårt att hinna med studier ned alla resor.
Citera
2016-09-03, 10:40
Medlem
Går det att kontakta frivården för att hon ska få prövas igen för vinn-programmet? Eller är det på is tills hon är dömd för det nya "brottet"?
Citera
2016-09-03, 10:41
Medlem
MedborgareXs avatar
Glöm inte att detta är Sverige, de kriminellas paradis. Fullständigt inkompetent rättsväsende som inte klarar av rättvisa domslut. Våldtäkt, misshandel, mord, bedrägerier etc får ingen påföljd alls jämfört med smuggling av narkotika där man utdömer i sammanhanget väldigt hårda straff.

Det slutar nog att hon lurar fel människa som tar lagen i egna händer. Klockan tickar, frågan är när det händer.
Citera
2016-09-03, 12:52
Medlem
Någon som vet vem han är som hon lagt upp bild på för några dager sen? Tror det stod något om att livet inte var rättvist och #rip #minstjärna etc etc
Citera
2016-09-03, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atomipommi
Undra hur det går med de påstådda studierna.
Inte hört något alls om detta sedan set blev klart att hon slapp vinnprogrammet typ. Svårt att hinna med studier ned alla resor.

Kanske lika bra som hennes storslagna 30 åts fest 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in