2016-09-15, 20:56
Medlem
När Carin överklagade det indragna körkortet hänvisade hon till att hon bodde ute på landet utan tillgång till bussar för att lämna barnen på förskolan... 🙈 Hon kanske menade stranden när hon pratade om tillgången till buss.
Citera
2016-09-15, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeLegerat
När Carin överklagade det indragna körkortet hänvisade hon till att hon bodde ute på landet utan tillgång till bussar för att lämna barnen på förskolan... 🙈 Hon kanske menade stranden när hon pratade om tillgången till buss.

Hahaha jag blir verkligen inte förvånad. Men har hon överklagat alltså? Hur gick det då, vet du det?
Citera
2016-09-15, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milajk
Hahaha jag blir verkligen inte förvånad. Men har hon överklagat alltså? Hur gick det då, vet du det?

Hon fick inte behålla körkortet pga av att hon bodde ute på landet 😂 Tar tio minuter att gå till tåget från henne och en kvart till förskolan...
Citera
2016-09-15, 21:21
Medlem
husbys avatar
Tänkte på en grej idag, har ni märkt exakt hur mycket hon lusläser den här tråden? Så fort det nämns att hon är en dålig förälder så spammas instagram med #familyfirst #ily

Varför erkänner hon bara inte att hon läser här?
Senast redigerad av husby 2016-09-15 kl. 21:29.
Citera
2016-09-15, 21:23
Medlem
Ni som undrar hur Clarissas föräldrar ställer sig till sin dotters bedrägerier:

http://sv.tinypic.com/r/2w2iowi/9
Citera
2016-09-15, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Ni som undrar hur Clarissas föräldrar ställer sig till sin dotters bedrägerier:

http://sv.tinypic.com/r/2w2iowi/9

Lustig mor. Undrar vart hon drar gränsen?? Misshandel? Mord? - Mjaee hon är vuxen, ni får sköta det där själva.
Citera
2016-09-15, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av husby
Tänkte på en grej idag, har ni märkt exakt hur mycket hon lusläser den här tråden? Så fort det nämns att hon är en dålig förälder så spammas instagram med #familyfirst #ily

Det jag tänker om det du undrar över, det är en högst okvalificerad gissning, men jag tror det kan hänga ihop på följande vis:
Latrina har hookat svårt på den för henne goa känslan som väcks inom henne när hon får uppmärksamhet. Sannolikt tror hon att alla människor är funtade som hon. När hon blir sedd (läs: läst) mår hon bra. Latrina är en klickjagerska och ser sig som toppbloggare.
Så i hennes värld är det antagligen så att hon tror att hon får oss att må bra om hon inför oss skulle medge att hon läser här. Hon missunnar oss den goa känslan som väcks..etc

@Catrin Hedlund: Nå, vad säger du om det du nu här ovan läste om dig? Kan det ligga nåt i min fåtöljanalys av vad som gör att du inte vill medge att du sitter och sörplar i dig vad vi skriver om dig?
Citera
2016-09-15, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husby

Citat:
Ursprungligen postat av Enzenn
Det jag tänker om det du undrar över, det är en högst okvalificerad gissning, men jag tror det kan hänga ihop på följande vis:
Latrina har hookat svårt på den för henne goa känslan som väcks inom henne när hon får uppmärksamhet. Sannolikt tror hon att alla människor är funtade som hon. När hon blir sedd (läs: läst) mår hon bra. Latrina är en klickjagerska och ser sig som toppbloggare.
Så i hennes värld är det antagligen så att hon tror att hon får oss att må bra om hon inför oss skulle medge att hon läser här. Hon missunnar oss den goa känslan som väcks..etc

@Catrin Hedlund: Nå, vad säger du om det du nu här ovan läste om dig? Kan det ligga nåt i min fåtöljanalys av vad som gör att du inte vill medge att du sitter och sörplar i dig vad vi skriver om dig?

En mindre sofistikerad gissning:

Catrin hävdar att inget av det negativa som skrivs om henne stämmer. Hur skulle hon förklara att hon lägger tid på att läsa det som skrivs här när hon samtidigt försöker få folk att tro att det som skrivs här bara är trams och hittepå?

Om hon erkände att hon läste här skulle det dessutom bli svårare för henne att inte svara på allt det som lyfts fram här. Nu kan hon alltid säga "jag vet inte vad som påstås" istället för att svara på själva frågan. Om hon var öppen med att hon läste här skulle hon förväntas bemöta allting. Det slipper hon nu.
Citera
2016-09-15, 22:37
Medlem
En liten fundering kring AHs roll/inställning till Catrin:

Vi vet att CH är oförmögen att känna empati, att hon inte haft problem att utnyttja folk i sin närhet. Kan det vara så att Catrin faktiskt hotat sin mor med att inte få träffa sina barnbarn om hon inte "står på hennes sida", alternativt att hon känner en oro att detta skulle kunna hända?

Catrin är beroende av sin mor, hon skulle förmodligen inte klara av det utan hennes hjälp. Men om, om hon verkligen har en narcisstisk personlighetsstörning, då vore det i mina ögon en logisk förklaring. När manipulation inte fungerar övergår det oftast till hot.

Förmodligen har hon intalat sin mor att hon är en bra mamma, att hon inte är beroende av henne, att det är för hennes skull barnen får vara hos henne, det är ju inte så att Catrin behöver henne och om det inte passar behöver de inte ha någon kontakt alls.

Och ang K1s pappa skulle jag gissa att AH aldrig haft en nära relation och lärt känna honom på riktigt. Jag gissar att Catrin snackat en hel del skit och förtvivlat gråtit ut hos sin mor.

Som jag tidigare nämnt har jag själv levt ihop med en narcisst och dessa människor har en otrolig förmåga att alltid göra sig själv till offret. De bryter ner andra människor rent psykist, de har 0 samvete, det spelar ingen roll om det är en främling eller ens eget barn. Och även om man innerst inne vet vad som är sant, rätt och fel, så har manipulationen/ den psykiska misshandeln pågått under så lång tid att offret inte längre kan värja sig. Lögnen blir till sanning.
Citera
2016-09-15, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat

Catrin hävdar att inget av det negativa som skrivs om henne stämmer. Hur skulle hon förklara att hon lägger tid på att läsa det som skrivs här när hon samtidigt försöker få folk att tro att det som skrivs här bara är trams och hittepå?

Om hon erkände att hon läste här skulle det dessutom bli svårare för henne att inte svara på allt det som lyfts fram här. Nu kan hon alltid säga "jag vet inte vad som påstås" istället för att svara på själva frågan. Om hon var öppen med att hon läste här skulle hon förväntas bemöta allting. Det slipper hon nu.

Vill inte gå i polemik med dig, men min bild av Cantharidina är att hon i trängda lägen nekar ända in i sten. Ingen av kvinna född skulle därför kunna få henne att känna sig tvungen att bemöta vad som här skrivs. Hon skulle bara segla förbi.

Jag drömmer om att Castanjetta skall komma in här i tråden och med en arrogant von oben-attityd vifta bort vår kritik mot henne och därigenom få några modighetspoäng av Mamma och Pappa. Hon är ju stor flicka, rentav vuxen -så säger föräldrarna enl uppgift
Citera
2016-09-15, 22:49
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzenn

Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat

Tror att ni båda har en poäng. Hon kommunicerar på sätt och vis med oss, vi läser vad hon ljuger ihop och kommenterar det, slår hål på det, utreder det. Hon lägger upp någon halvdan strategi på hur hon skall vinna folks förtroende via bloggen i fall något som skrivs här läses av något av hennes "fans".
På ett vis plockar hon upp det som skrivs här om det handlar om hennes föräldraskap för att det är en lätt sak för henne att virka sin offerkofta med. "Alla ni som snackar skit om mig som förälder, jag är jättebra och älskar mina barn, de är mitt allt yadda yadda yadda". Då kommer folk tycka zå brutalt sjukt zynd om henne som har så hemska haters.
Vi är i alla fall öppna med att vi har koll på hennes blogg, hon tror att hon på något vis "vinner" när hon inte erkänner att hon har någon slags koll på oss. Då kan ju vi "få för oss att vi är något". En sak som vi lärt oss är att CH inte tänker erkänna något, åtminstone inte om det är sant.

Och som EnhörningsBBQ:n påpekade, om hon vore öppen med att hon läser här legitimerar hon ju delvis det som skrivs inför andra. Frågan är visserligen då hur hon kan säga saker som "Man skall inte lita på det som sägs på Flashback", för hur kan hon veta något om det ifall hon aldrig läser här...?

För övrigt: människan har inte bloggat på två (2) hela dagar! Är det obetalda bredbandsfakturor som nu är nästa på inkassolistan...?
Citera
2016-09-15, 22:54
Medlem
vonDunajewskans avatar
Efterlyser CH:s kontonummer och Swish, gärna de (minst) två kontonumren som hon använt nu på senare tid. Vet att det tidigare skall finnas skärmdumpat någonstans på internet, dock inte i tråden.

Om man månar om CH:s integritet går DM bra, även om man, mig veterligen, bara kan sätta in pengar när man har någons kontonummer. Och det planerar jag inte direkt att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in