2017-07-22, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Otroligt om Soc inte gör ngt/håller ögonen på henne med tanke på att hon är ensam vårdnadshavare och nu återfallit i brott även om hon inte är dömd än. Är hon dömd två ggr tidigare?

Såg att 'Luxors' gett dig korrekt svar ovan.
Vill bara lägga till att efter domen förra året så har Catrin Hedlund högst motvilligt tvingas acceptera att dela vårdnaden för K1 med dennes pappa. En pappa som i mina ögon förtjänar all respekt! *kudos!*
Socialtjänsten har all anledning att fortlöpande hålla Catrin Hedlund under uppsikt, för detta är ingen vanlig bull-mamma, en som bryr sig om sina barn, utan en förslagen multi-bedragerska med en kriminell livsstil. Barnens mormor Anne Hedlund är inte på nåt vis en garant för att K1 och K2 får ett bra liv när Mama-Latrina sitter i fängelse. K1 kan med fördel få chans att bonda med sin pappa. Nu hoppas i alla fall jag att även pappan till K2 vaknar upp och ber att få bli pappa på riktigt och då börjar med att kräva gemensam vårdnad.
@K2-pappan: Passa på nu, för nu är det helt rätt läge! Låt inte Mama-Latrina ytterligare få förstöra din goe lille son!
Citera
2017-07-22, 13:10
Medlem
Hon är väldigt aktiv på sin privata instagram. Lekparkshäng, middag med pojkvännen. Pojkvännen ska nu med på resan tydligen.
Citera
2017-07-22, 13:44
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Hon är väldigt aktiv på sin privata instagram. Lekparkshäng, middag med pojkvännen. Pojkvännen ska nu med på resan tydligen.

Posta då bilder, syftet med tråden är att ta den framåt.

Eller är du buthurt?
Citera
2017-07-22, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12

Eller är du buthurt?

Har inget intresse av posta bilder på ungarna eller en tallrik med pasta.
Citera
2017-07-22, 14:17
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:

Citat:
Har inget intresse av posta bilder på ungarna eller en tallrik med pasta.

Men du kunde inte hålla dig från att meddela att du har tillgång till det (men vill inte dela med dig)?
Citera
2017-07-22, 14:20
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr4ms
Men du kunde inte hålla dig från att meddela att du har tillgång till det (men vill inte dela med dig)?
För somliga räcker den infon. För mig t. ex. Nu vet jag senaste läget utan att behöva genomlida dussintals bilder på kidsen och intetsägande mat.

Om ni ber riktigt snällt kan ni säkert få bilderna i ett PM att drägla över.
Citera
2017-07-22, 14:22
Medlem
Citat:

Men herregud om hon postar nånting som är värt att dela med sig så gör jag det.

Några diskuterade hennes tystnad, jag ville bara säga att hon inte är tyst på sin privata instagram.

Bara för din skull

https://minfil.org/RfzfZ6bdb7/IMG_4339.PNG
Citera
2017-07-22, 14:26
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12

Eller är du buthurt?

Citat:
Ge sig på trådens adel!?!

Men håller med, pix eller knip! "Jag vet något, men säger inget" är en skymf mot Flashbacks grundtanke.

Citat:

Hur är det med läs- och tolkningsförmågan? Uppenbart för både Hjärnsubstans tråden framåt och meddelar vad han vet; att 1. Catrin fortsätter med strandhäng och inte sitter inne som en del spekulerar i och 2. att Catrin hävdar att pojkvännen ska med på resan. Att hon sedan fotar bilder på pastatallrikar är väl 1. ett tecken på att pojkvännen kanske inte alls är med dem på stranden (finns inget att visa upp) 2. som Hjärnsubstans säger helt ointressant.
Han tar visst print screens ibland men att en tallrik med pasta skulle ta tråden framåt... Mm, visst, verkligen.
Citera
2017-07-22, 14:48
Medlem
SvartaBjorns avatar
Om vi nu ska ta fokus tillbaka till trådens kärnämne:

Är det inte nu som K1 ska ha "beordrad" pappatid? Någon som har bättre minne än mig angående datum?
Eller är det en vild gissning att något kommer emellan typ matförgiftning som kräver akut sjukhusvård eller liknande?
Citera
2017-07-22, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn

Är det inte nu som K1 ska ha "beordrad" pappatid? Någon som har bättre minne än mig angående datum?
Eller är det en vild gissning att något kommer emellan typ matförgiftning som kräver akut sjukhusvård eller liknande?

Barnet är bortrest med någon annan familj.
Citera
2017-07-22, 14:55
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn

Enligt detta inlägg (FB) Järnabon Catrin Hedlund som bla sålde falska biljetter, fälld för bedrägeri borde det varit denna helg. Undrar varför det "ändrats".
Citera
2017-07-22, 15:05
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Barnet är bortrest med någon annan familj.
Vet du om tanken var att K1 skulle vara med sin pappa denna helg och varför det isf inte blev så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in