2016-08-29, 17:55
Medlem
vonDunajewskans avatar
Okej, tre saker jag funderar på nu.

Datum för när hon tog K1 ur skolan och drog till beachen? 26/8 eller tidigare?
Rätta mig om jag har fel, men helgen fre26-sön28 var väl K1:s umgängeshelg med ML? Vet ni om hon lyckats hålla tingsrättens beslut om umgänge på senaste?

Det här gjorde mig rätt förbannad. Var inte en av våra tidigare teorier att hon borde få ett "ordentligt straff" om hon dömdes en andra gång...?
Citat:
Beträffande de andra bedrägeribrotten har åklagaren Sara Sundström beslutat att göra en så kallad förundersökningsbegränsning. Det innebär att de bedrägeribrott Catrin misstänks för inte kommer undersökas, eftersom åtal inte kommer leda till en straffskärpning.
– Den förväntade påföljden i tingsrätten skulle, enligt min bedömning och även om jag åtalat samtliga gärningar, så som rådande praxis gällande bedrägerier ser ut, ha blivit densamma, det vill säga skyddstillsyn, skriver Sara Sundström i ett mejl till Nyheter24.
http://nyheter24.se/nyheter/brott-st...catrin-hedlund

Och den jag är mest intresserad av: då de andra bedrägeribrotten inte kommer leda till åtal måste senaste förundersökningen anses nedlagd. Det betyder att den är fritt villebråd och ny söndagslektyr. Var finns den?
Citera
2016-08-29, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Okej, tre saker jag funderar på nu.

Datum för när hon tog K1 ur skolan och drog till beachen? 26/8 eller tidigare?
Rätta mig om jag har fel, men helgen fre26-sön28 var väl K1:s umgängeshelg med ML? Vet ni om hon lyckats hålla tingsrättens beslut om umgänge på senaste?

Det här gjorde mig rätt förbannad. Var inte en av våra tidigare teorier att hon borde få ett "ordentligt straff" om hon dömdes en andra gång...?

http://nyheter24.se/nyheter/brott-st...catrin-hedlund

Och den jag är mest intresserad av: då de andra bedrägeribrotten inte kommer leda till åtal måste senaste förundersökningen anses nedlagd. Det betyder att den är fritt villebråd och ny söndagslektyr. Var finns den?

Hon missade påpassligt tåget pga att taxin inte kom fram i tid till tåget när hon skulle till Halmstad för att hälsa på k1:s pappa. Det va inte direkt otippat. Konstigt bara att hon tog en taxi nör hon glatt kör bil med barnen annars... Men det var väl för att k1:s pappa betalade hela resan.

Vi kan hoppas att vi slipper för mycket detaljer om hennes sexliv i den fupen om vi får tag i den.
Citera
2016-08-29, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeLegerat
Hon missade påpassligt tåget pga att taxin inte kom fram i tid till tåget när hon skulle till Halmstad för att hälsa på k1:s pappa. Det va inte direkt otippat. Konstigt bara att hon tog en taxi nör hon glatt kör bil med barnen annars... Men det var väl för att k1:s pappa betalade hela resan.

Vi kan hoppas att vi slipper för mycket detaljer om hennes sexliv i den fupen om vi får tag i den.

Var det inte förra umgänget dom missade tåget?
Citera
2016-08-29, 20:25
Medlem
allt blir bara värre och värre... mer och mer ohållbart.... man undrar ju verkligen var det ska sluta. Att blogga på det sätt hon gjort är ju verkligen sjukt, men det är ju ändå inte som man vill se bloggstoppet som ett friskhetstecken... Snarare tvärtom.
Citera
2016-08-29, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritstag

Jo precis 😊
Citera
2016-08-30, 00:22
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritstag

Citat:
Jo precis 😊

Smakfullt, CH. Jaja. Då hoppas vi på FUP:en då!

--
Tillägg: Eh. Ska i och för sig inte lata mig, utan kolla ifall jag kan få ut den.
Senast redigerad av vonDunajewskan 2016-08-30 kl. 00:28. Anledning: Tillägg
Citera
2016-08-30, 08:35
Medlem
Hon har blivit av med jobbet på tatueringsstudion, sen i juli, "för att de inte behövde mer folk just nu"
Citera
2016-08-30, 11:08
Medlem
Citat:
Jo precis 😊

Fattade det som att tidigare undrade om denna månads umgänge som då är en annan historia.
Citera
2016-08-30, 13:45
Medlem
Tror Catrin är sur för att ni kallar henne för Carin 😂 kolla hennes insta
Citera
2016-08-30, 14:32
Print screen? Om den fortfarande är låst och privat
Citera
2016-08-30, 16:01
Medlem
irrljuss avatar
https://minfil.org/p704o3bcbb/ch1.PNG

kanske vi kan kommentera #flashback #bedragare
Citera
2016-08-30, 16:17
Bannlyst
Är det bara tjejer Carin blåst? Med tanke på att hon fortfarande går oberörd på gatorna i ghettot hon bor i. Annars varför åker ingen dit och klippt 1 eller 2 fingrar än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in