2017-06-22, 10:33
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Undra hur hennes lever mår då efter all alkohol hon dricker.

Hur hennes lever ser ut efter all alkohol skiter jag fullständigt i. Däremot tycker jag fruktansvärt synd om det ofödda barnet (OM hon nu är gravid).
Citera
2017-06-22, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo
Hur hennes lever ser ut efter all alkohol skiter jag fullständigt i. Däremot tycker jag fruktansvärt synd om det ofödda barnet (OM hon nu är gravid).
Om det nu finns något foster i hennes livmoder vilket jag inte tror det gör.
Jag litar inte på denna mytoman.
Citera
2017-06-22, 11:02
Medlem
godzilla32s avatar
När kan det komma besked om ny rättegång? Hur lång framförhållning har en tingsrätt normalt?

Det är väl det som egentligen är mest intressant just nu, tycker iaf jag.
Citera
2017-06-22, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godzilla32
När kan det komma besked om ny rättegång? Hur lång framförhållning har en tingsrätt normalt?

Det är väl det som egentligen är mest intressant just nu, tycker iaf jag.

Nu är ju inte häktad så det blir väl någon gång i höst.
Citera
2017-06-22, 11:52
Medlem
Arya.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Fy sjutton vilken slampa hon verkar vara som blivit gravid med så många olika män, undras hur många sjukdomar hon dragit på sig då hon verkar idka könsumgänge utan skydd.

Enligt en bekant som äger etablissemang i Södertälje så dricker hon alldeles för mycket alkohol och för ofta.

Nu tycker jag att Catrin (och alla kvinnor) får ha sex med så många hon vill utan att det ska spekuleras i hur många könssjukdomar hon har/haft eller att hon ska kallas för slampa.

Det som däremot inte är okej är att hon lurat dom hon ligger med att hon är gravid.

Och ja, hon är (allt för) ofta ute och festar. Hon borde helt klart fokusera på sig själv och ta sig sammen för sina barns skull..
Citera
2017-06-22, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arya.S
Nu tycker jag att Catrin (och alla kvinnor) får ha sex med så många hon vill utan att det ska spekuleras i hur många könssjukdomar hon har/haft eller att hon ska kallas för slampa.

Håller med dig helt här. Sen tycker jag inte Catrins sexliv är intressant överhuvudtaget, oavsett om hon levt i celibat eller haft gangbangs varje tisdag.
Citera
2017-06-22, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Fy sjutton vilken slampa hon verkar vara som blivit gravid med så många olika män, undras hur många sjukdomar hon dragit på sig då hon verkar idka könsumgänge utan skydd.

Enligt en bekant som äger etablissemang i Södertälje så dricker hon alldeles för mycket alkohol och för ofta.

Väldigt intressant... CH har vid flertalet tillfällen hävdat att hon dricker väldigt lite alkohol. En lögn ytterligare alltså. Hennes sanning.
Citera
2017-06-23, 09:43
Medlem
timespirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arya.S

Det som däremot inte är okej är att hon lurat dom hon ligger med att hon är gravid.

Och ja, hon är (allt för) ofta ute och festar. Hon borde helt klart fokusera på sig själv och ta sig sammen för sina barns skull..

Word!

Ont: någon som vet hur det går med "aborten"?
Citera
2017-06-23, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Håller med dig helt här. Sen tycker jag inte Catrins sexliv är intressant överhuvudtaget, oavsett om hon levt i celibat eller haft gangbangs varje tisdag.

Lite perverst är det ju att ha det en tisdag, det är ju det man har helgerna till.

Nu ser jag fram emot ett nytt fastslaget datum, då hon häktas i god tid innan och sätts under medicinsk bevakning fram till rättegången, eventuella graviditeter innan dess kommer nog inte att fullföljas hursomhelst, så hon kan fortsätta att ha sprit och spermafest hela sommaren om hon vill.
Citera
2017-06-23, 22:23
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Nu är det midsommar och jag får känslan av att dessa högtider är extra ångestladdade för personer som Catrin; jag ser att hon uppdaterat sin privata Instagram med en massa foton och även en av sina "officiella" Instagramkonton. Hon måste visa upp en perfekt fasad, ingen annan än hennes stackars barn finns på bilderna

Antisociala är ofta nostalgiska av sig; på högtider så som jul, påsk och midsommar - viktiga datum; den egna födelsedagen, årsdagar av olika slag är de ofta väldigt låga. Finns en term för det; "holiday blues"
Citera
2017-06-23, 23:18
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Nu är det midsommar och jag får känslan av att dessa högtider är extra ångestladdade för personer som Catrin; jag ser att hon uppdaterat sin privata Instagram med en massa foton och även en av sina "officiella" Instagramkonton. Hon måste visa upp en perfekt fasad, ingen annan än hennes stackars barn finns på bilderna

Antisociala är ofta nostalgiska av sig; på högtider så som jul, påsk och midsommar - viktiga datum; den egna födelsedagen, årsdagar av olika slag är de ofta väldigt låga. Finns en term för det; "holiday blues"

Precis, är inne på din linje med! Frågan Är vad Cattis gör nu? Är hon i dimman och modern passar ungarna?

Glad midsommar!
Citera
2017-06-23, 23:38
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Precis, är inne på din linje med! Frågan Är vad Cattis gör nu? Är hon i dimman och modern passar ungarna?

Glad midsommar!

Vem vet, kanske blir det utgång, barnen sover hos mormodern? Är det inte så det brukar bli? spontant barnfri?

Det skulle jag tippa på. Tycker det är rätt talande att ingen "deltagare"
vill synas på bilderna. Det ser tämligen deppigt ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in