2019-01-12, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dakotawhite
Aha konstigt för min sambo som inte följer henne kan inte heller se hennes instagram🤔

Citat:
Ursprungligen postat av Minnisen
Nä du har bara blivit blockad. Hon rensar bland följare🥳

Sjukt då verkar hon blockat min sambo också som inte ens bryr sig. Äckligt hur hon säkert spanat så ingen ska då insyn i hennes miserabla liv. Jaja klarar mig😂 då lägger jag ner mitt. Hoppas alla BO kan få rättvisa någon gång, det är det enda som fått igång mig i den här tråden. Som jag stör mig på.
Citera
2019-01-12, 10:42
Medlem
Citat:
Sjukt då verkar hon blockat min sambo också som inte ens bryr sig. Äckligt hur hon säkert spanat så ingen ska då insyn i hennes miserabla liv. Jaja klarar mig😂 då lägger jag ner mitt. Hoppas alla BO kan få rättvisa någon gång, det är det enda som fått igång mig i den här tråden. Som jag stör mig på.
Om de ska få tillbaka sina pengar så får de stämma henne i Södertälje tingsrätt som ett tvistemål, annars lär det inte hända något.
Citera
2019-01-12, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Om de ska få tillbaka sina pengar så får de stämma henne i Södertälje tingsrätt som ett tvistemål, annars lär det inte hända något.

Sant. Säkert många som gett upp verkar det som. Tur att skulderna inte går upp i rök iallafall. Hon blir ju knappast friskare av att ingen kräver tillbaka pengar. Men då kan kfm få göra det jobbet iallafall. På något vis kommer detta sluta riktigt illa för catten.
Citera
2019-01-12, 11:28
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors

Tanken är ju god Luxors, dock finns det inga slantar att hämta😂
Citera
2019-01-12, 12:17
Medlem
För er som behöver mer bakgrund i detta...kolla in hashtaggen #catrinhedlund på instagram😂 där har en hel del brottsoffer skrivit och lagt upp om henne.
Verkar vara väldigt många som drabbades för några år sen!
Citera
2019-01-12, 15:19
Medlem
Citat:
För er som behöver mer bakgrund i detta...kolla in hashtaggen #catrinhedlund på instagram😂 där har en hel del brottsoffer skrivit och lagt upp om henne.
Verkar vara väldigt många som drabbades för några år sen!

Tack för tipset 👍 Var länge sen man läste de. Och det som slår mig direkt när man går in och läser och är så JÄVLA läskigt är att hon är fortfarande PRECIS samma person. Beteende. Det är t.o.m. samma lögner hon använder. Hon återanvänder t.o.m. gamla bilder. INGENTING har förändrats. Hur tyckte Sveriges sk. "rättsväsende" att det var en bra idé att låta henne slippa straff om och om igen? Hur lyckades hon manipulera de?
Hon är ju sjuk. Hon kommer aldrig att förändrats. Aldrig
Citera
2019-01-12, 16:27
Det borde ju egentligen inte vara svårt att vara advokat i mål på motståndarsidan till henne, bara gå in och läsa här och få idéer sedan bygga upp. Finns massor av gott, förstår inte hur hon inte blir straffad...
Citera
2019-01-12, 16:50
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Det borde ju egentligen inte vara svårt att vara advokat i mål på motståndarsidan till henne, bara gå in och läsa här och få idéer sedan bygga upp. Finns massor av gott, förstår inte hur hon inte blir straffad...
Klokt tänkt, hon påvisar att hon levet liv delux and fame, men är allt sant? hitte på kvinna. Men har hon träffat ny stackare så kommer det ju fram, när den blir råknullad ekonomist...he he
Citera
2019-01-12, 16:53
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen.frunken
Klokt tänkt, hon påvisar att hon levet liv delux and fame, men är allt sant? hitte på kvinna. Men har hon träffat ny stackare så kommer det ju fram, när den blir råknullad ekonomist...he he

Och skuldsaneringen lyser med sin millimeternära frånvaro :-)

https://poit.bolagsverket.se/poit/Pu....sokkungorelse
Citera
2019-01-12, 17:54
Medlem
https://minfil.com/bcD1x4q8b4/Screen...11_Gallery_jpg

😂 🤣 Nya instan.
Om man "lägger allt på is" varför i helvete länkar man då till en blogg som inte inte kommer att uppdateras?? Och "ambassadör" 😂😂 Catrin du är verkligen en sorglig jävel.
Citera
2019-01-12, 18:26
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen.frunken

Det är därför man undersöker saken som advokat innan det tas upp i rätten. Mycket som skrivs här verkar det finnas fog för. C verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan, så att överglänsa den sidan lär inte vara alltför svårt borde man tycka
Citera
2019-01-12, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Och skuldsaneringen lyser med sin millimeternära frånvaro :-)

https://poit.bolagsverket.se/poit/Pu....sokkungorelse

Nu visste vi ju redan att det var en lögn att hon var "millimeternära" för att få skuldsanering beviljad. De där "kontakterna" verkade inte hjälpa direkt.
Nu skrev hon ju själv att hennes framtidsplaner bland annat är "skuldsanering i framtiden förhoppningsvis" och att hon aldrig kommer kunna betala av sina skulder men att hon och barnen har så dom klarar sig och mer där till men att hon aldrig kommer kunna ta något i sitt namn (det var svar på nån fråga på instastorys så det är borta nu)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in