2018-08-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Låst Instagram, var ett tag sedan. Spännande! vad för pinsamheter kommer segla upp nu😂

Vem tar bilderna på bloggen? Verkar inte alltför kul i Spanien , stackarn :/ ingen pool:/ kanske finns det något lokalt konstmuseum att besöka?men det lever givetvis inte upp till en pool

Tror jag fått svar på min fråga.
Ja, där ser man var ett tag sedan, hon kanske är blyg för sina nattliga besökare eller så är det nya brott på gång.
Fortsättnung följer :-)
Kanske hennes ex/pappan till barn nr 3 som tar bilderna från Palma eller den grekiske pojkvännen som bodde i Södertälje om han är kvar i bilden.
Citera
2018-08-26, 00:39
Medlem
Haha, visst lever hon lyxliv...

"blir det fullt upp, och sen drar vi typ.. just det, har inte ens sagt det här tror jag? Jag och M ska till Spanien ett par dagar och bara slappa."

Tar det så på krafterna att vara kriminell/ex-kriminell att hon behöver slappa nga dagar på Mallis, det har väl varit en tuff vår och sommar med massa resor och strandhäng och leta reafynd...
Citera
2018-08-26, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Låst Instagram, var ett tag sedan. Spännande! vad för pinsamheter kommer segla upp nu😂

Vem tar bilderna på bloggen? Verkar inte alltför kul i Spanien , stackarn :/ ingen pool:/ kanske finns det något lokalt konstmuseum att besöka?men det lever givetvis inte upp till en pool

Tror jag fått svar på min fråga.

Jag vill också veta svaret på frågan! För i vanliga fall är det väl någon av de stora pojkarna som får agera fotograf till toppbloggerskan
Citera
2018-08-26, 14:37
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellepenna79
Jag vill också veta svaret på frågan! För i vanliga fall är det väl någon av de stora pojkarna som får agera fotograf till toppbloggerskan

Tror hon är ute själv med M. Tippar på att S*m jobbar, medan hon är ute på stan för att shoppa. Det verkar som om hon bett någon förbipasserande att ta bilderna, annars borde hon väl även haft åtminstone någon bild där "sällskapet" finns avbildad (sin vana trogen i form av en klockförsedd manshand eller ett halvt manshuvud med keps fotograferat bakifrån).

Vill inte vara den... men kan inte låta bli att förundras över att någon går iklädd en bikiniöverdel i gamla stadsdelen
Citera
2018-08-27, 18:41
Vadan denna radiotystnad från influencern?

Nya hyss i görningen?
Citera
2018-08-27, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12

Nya hyss i görningen?

Komiskt, tänkte precis gå in här och ställa samma fråga 😅 Vad tror ni?
Citera
2018-08-27, 22:19
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
Komiskt, tänkte precis gå in här och ställa samma fråga 😅 Vad tror ni?

Cattis har väl ställt till det för sig ånyo.

Det märkliga är att hennes resande brukar generera bilder och uppdateringar, för att visa upp för omvärlden, men inte denna resa.

Och stängd IG, spännande!
Citera
2018-08-27, 22:20
Medlem
Citat:

Nya hyss i görningen?
Fler bedrägerifall kommer väl uppnystas snart. Det känns som ett stort jävla fuck you till alla hon är skyldig pengar när hon fortsätter resa och glida massa.
Citera
2018-08-27, 22:27
Citat:
Ursprungligen postat av flytandemars
Fler bedrägerifall kommer väl uppnystas snart. Det känns som ett stort jävla fuck you till alla hon är skyldig pengar när hon fortsätter resa och glida massa.

Ja, hon lär ju inte känna något större hopp inför framtiden, så varför inte bara fortsätta på inslagen linje.

Dessutom ska hon ju resa till både Grekland och Turkiet snart.

Vidare undrar jag vad som händer med poden😂, eller nej, det gör jag inte, för någon pod kommer inte bli av.
Citera
2018-08-27, 22:30
Medlem
MamaRoachs avatar
Citat:
Ja, hon lär ju inte känna något större hopp inför framtiden, så varför inte bara fortsätta på inslagen linje.

Dessutom ska hon ju resa till både Grekland och Turkiet snart.

Vidare undrar jag vad som händer med poden😂, eller nej, det gör jag inte, för någon pod kommer inte bli av.
Hur i helvete finansierar hon allt detta? Är det inte skolstart för äldsta ungen nu? Skulle kanske va fint att hålla sig hemma då..
Citera
2018-08-27, 22:35
Citat:
Ursprungligen postat av MamaRoach
Hur i helvete finansierar hon allt detta? Är det inte skolstart för äldsta ungen nu? Skulle kanske va fint att hålla sig hemma då..

Ja, det är inte genom förvärvsarbete iallafall, för det vet inte Catrin vad det är.

Horeri eller nya bedrägerier är mitt stalltips. Det är ju knappast morsan som finansierar hennes resande, det är fullständigt orimligt.
Citera
2018-08-27, 22:36
Medlem
Citat:
Ja, det är inte genom förvärvsarbete iallafall, för det vet inte Catrin vad det är.

Horeri eller nya bedrägerier är mitt stalltips. Det är ju knappast morsan som finansierar hennes resande, det är fullständigt orimligt.

Staten borde lägga ner resursers på detta istället för att jaga folk som laddar hem filmer och röker en ört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in