Citat:
Ursprungligen postat av
Lafven
Ja och de har ju redan ett bra underlag med tanke på alla bilder hon lagt ut ifrån den. Hon förväntar sig nog skuldsanering och att hon undsluppit KF.
Absulut, det lär de ha! Och skuldsaneringen kan hon se se sig i stjärnorna efter.
Visst är Catrin ekonomisk insolvent. Men där slutar hennes möjligheter hos skusan. Hon kan inte få skuldsanering. Och det har jag torgfört tidigare i denna tråd.
Det finns absolut ingenting som talar för skuldsanering.
Cattis är en patologisk lögnare, som inte ens kan stava till bot och bättring.
Hennes analys av omgivigningen är att det är fel på densamma. Men faktum är att människor som resonerar på det viset oftast är sjuka. Det är alltid omgivningen det är fel på, men aldrig en själv. Alla är idioter, och hatare.
Problemet är dock bara att det är lätt genomskådat (övertid). Men det förstår inte Catrin.
Catrin skulle må bra av att söka en psykiater, som är kunnig på området, det skulle göra hennes liv så mycket lättare.
Dock är hon nog ca 15 år efter för att få rätaida på problemen, skadan är ju redan skedd. Skulder upp över öronen, tre barn, med tre olika fäder etc osv.
Sedan kan man ju bara spekulera i vad hennes mor och familj gjort för att hjälpa fröken vilsen genom åren?!
Min bedömning är att de gjort henne en björntjänst. Dåliga föräldrar.
Min slutsats är att Catrin behöver vård, för hon mår inte bra.
Och att hon har adhd tror jag inte på. Det är något helt annat.