2019-01-09, 21:38
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Hur är det nu med skulder och sambos? Om de blir sambos, får hon gå på bidrag då eller blir han försörjningsskyldig? Eller gäller det bara när man importerar sin sambo från utlandet?

Om hon har KF efter sig och de blir sambos så har dom väl rätt att gå in och ta värde från honom? Eller är det en gammal lag? Jag kanske har drömt den lagen till och med.
Nu bodde ju pojkvännen hemma hos mamman och hade ändå inte kapital att köpa Audin som var värd runt 100000 kr. Han verkar inte vara så värst likvid.

Som grädde på det komiska moset ”flashade” WT-drottningen med en dålig fejk-Hublot när hon höll i ratten på den icke avbetalda Audin
Senast redigerad av Kamelfittan 2019-01-09 kl. 21:44.
Citera
2019-01-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Nu bodde ju pojkvännen hemma hos mamman och hade ändå inte kapital att köpa Audin som var värd runt 100000 kr. Han verkar inte vara så värst likvid.

Som grädde på det komiska moset ”flashade” WT-drottningen med en dålig fejk-Hublot när hon höll i ratten på den icke avbetalda Audin

Jag tycker hon har hintat om att de ska flytta ihop?
Men jag kan faktiskt inte komma på vart jag läst hinten.
Citera
2019-01-09, 22:36
Citat:

Inte nog med det, om Catrin blir stannad i en poliskontroll i samarbete med kfm, eller om kfm anser att Catrin nyttjar denna Audi frekvent kan kfm även mäta ut den, även om den står registrerad på pojkvännen.
Citera
2019-01-09, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Inte nog med det, om Catrin blir stannad i en poliskontroll i samarbete med kfm, eller om kfm anser att Catrin nyttjar denna Audi frekvent kan kfm även mäta ut den, även om den står registrerad på pojkvännen.

Ja och de har ju redan ett bra underlag med tanke på alla bilder hon lagt ut ifrån den. Hon förväntar sig nog skuldsanering och att hon undsluppit KF.
Citera
2019-01-09, 23:36
Citat:
Ja och de har ju redan ett bra underlag med tanke på alla bilder hon lagt ut ifrån den. Hon förväntar sig nog skuldsanering och att hon undsluppit KF.

Absulut, det lär de ha! Och skuldsaneringen kan hon se se sig i stjärnorna efter.

Visst är Catrin ekonomisk insolvent. Men där slutar hennes möjligheter hos skusan. Hon kan inte få skuldsanering. Och det har jag torgfört tidigare i denna tråd.

Det finns absolut ingenting som talar för skuldsanering.

Cattis är en patologisk lögnare, som inte ens kan stava till bot och bättring.

Hennes analys av omgivigningen är att det är fel på densamma. Men faktum är att människor som resonerar på det viset oftast är sjuka. Det är alltid omgivningen det är fel på, men aldrig en själv. Alla är idioter, och hatare.

Problemet är dock bara att det är lätt genomskådat (övertid). Men det förstår inte Catrin.

Catrin skulle må bra av att söka en psykiater, som är kunnig på området, det skulle göra hennes liv så mycket lättare.

Dock är hon nog ca 15 år efter för att få rätaida på problemen, skadan är ju redan skedd. Skulder upp över öronen, tre barn, med tre olika fäder etc osv.

Sedan kan man ju bara spekulera i vad hennes mor och familj gjort för att hjälpa fröken vilsen genom åren?!

Min bedömning är att de gjort henne en björntjänst. Dåliga föräldrar.

Min slutsats är att Catrin behöver vård, för hon mår inte bra.

Och att hon har adhd tror jag inte på. Det är något helt annat.
Citera
2019-01-10, 16:56
Medlem
För att va någon som inte ska mata "trollen"

https://bloggbevakning.se/2019/01/10...ader/#comments

Så är det ju fullt logiskt att man fortsätter att länka till sin blogg 😂😂
Allt för uppmärksamhet. Vad gör Catrin den dagen när folk slutar att spekulera om hennes liv? När den här tråden har dött ut helt 😱
Citera
2019-01-11, 12:52
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Sannolikt något svartkontrakt i andra hand som inte syns för myndigheter. Gissningsvis hyr hon sedan ut sin lägenhet i andra hand till ett överpris. Med socpengar, bostadsbidrag, mamsens bidrag och svarta hyresintäkter kommer hon upp i motsvarande en undersköterskelön, kan fortsätta sitt tragiska wt-liv med falsk Hublot, Audi på avbetalning och överstekt fläskfilé med kort utgångsdatum. Hennes version kommer bli att dom köpt en flashig bostad och lever i flärd
Senast redigerad av Kamelfittan 2019-01-11 kl. 13:51.
Citera
2019-01-12, 02:07
Medlem
Har hon tagit bort sin Instagram helt? Blir bara mer och mer skumt alltihopa😂
Citera
2019-01-12, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dakotawhite
Har hon tagit bort sin Instagram helt? Blir bara mer och mer skumt alltihopa😂

Nä du har bara blivit blockad. Hon rensar bland följare🥳
Citera
2019-01-12, 08:57
Medlem
Hon kanske har börjat jobba redan?
Citera
2019-01-12, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HannahGraafRyttare
Hon kanske har börjat jobba redan?
Som vad?
Det hon skriver är bara lögner om att hon börjat jobba, hela Catrin är en stor lögn.
Citera
2019-01-12, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Som vad?
Det hon skriver är bara lögner om att hon börjat jobba, hela Catrin är en stor lögn.

Egentligen vad som helst. Hon är ju ganska kreativ av sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in