2025-06-19, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dahlinhassla
Sluta trolla din mupp du får ju hela socialdemokratin och att blekna av svammel.

I Sverige finns det ingen såpass allvarlig fattigdom att man svälter ihjäl om man inte har pengar, även om våra svenska pensionärer är både hemlösa och magra så lever dom och det hade Catrin också gjort utan ett rött öre så att behöva lura andra på pengar är rent och sagt skitsnack. Fattigdom förändrar inte folks moral.

Det var som sagt inte meningen. Det blev bara fel. Alla förtjänar en andra chans och Catrin har sonat sitt brott.
Citera
2025-06-19, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litensmet
Det var som sagt inte meningen. Det blev bara fel. Alla förtjänar en andra chans och Catrin har sonat sitt brott.

Har hon? Mig veterligen är hon skyldig pengar. Mycket pengar.
Citera
2025-06-19, 16:40
Medlem
Citat:
Catrin har sonat sitt brott.
I helvete heller.
Citera
2025-06-19, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odaxu
Har hon? Mig veterligen är hon skyldig pengar. Mycket pengar.

Försök driva in dem via kronofogden då som alla andra. Det du gör nu är förtal.

Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
I helvete heller.

Jo.
Citera
2025-06-19, 18:59
Medlem
Hon har stulit pengar. Hon har inte sonat någonting innan de är betalade tillbaka med ränta.

Citat:
Försök driva in dem via kronofogden då som alla andra. Det du gör nu är förtal.
Citera
2025-06-19, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odaxu
Hon har stulit pengar. Hon har inte sonat någonting innan de är betalade tillbaka med ränta.

Jo, rent juridiskt har hon sonat det och förtjänar att gå vidare med sitt liv. Ni ger er bara på henne för att hon är kvinna.
Citera
2025-06-20, 18:37
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Jo, rent juridiskt har hon sonat det och förtjänar att gå vidare med sitt liv. Ni ger er bara på henne för att hon är kvinna.

Hon förtjänar ingen glädje alls.
Citera
2025-06-20, 23:36
Medlem
Citat:

Seriöst lägg ner detta försök till hets. Du kommer endast med trådsanningar och såvida hon inte går in och läser här så kan hon fortsätta leva sitt fejkade och patetiska lyckliga liv glatt ovetandes om att andra människor tycker annat.

Du kommer aldrig kunna övertyga någon här inne om det du skriver. Lägg ner tid på något vettigt istället för att vara sekundärkränkt till nån wt ute i orten.
Citera
2025-06-22, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Hon förtjänar ingen glädje alls.

Jo. Hade inte du velat få en ny chans om du gjort ett misstag?

Citat:
Ursprungligen postat av Amelia1
Seriöst lägg ner detta försök till hets. Du kommer endast med trådsanningar och såvida hon inte går in och läser här så kan hon fortsätta leva sitt fejkade och patetiska lyckliga liv glatt ovetandes om att andra människor tycker annat.

Du kommer aldrig kunna övertyga någon här inne om det du skriver. Lägg ner tid på något vettigt istället för att vara sekundärkränkt till nån wt ute i orten.

Jag kommer aldrig sluta kämpa mot orättvisor och kvinnoförtryck och det är precis vad detta är. Catrin gjorde ett litet misstag som hon har sonat och Flashbackpöbeln är på henne som om det vore 1800-talet.
Citera
2025-06-22, 11:34
Medlem
Ett misstag?!

Hon har väl fortsatt och fortsatt och fortsatt? Och aldrig lyft ett finger för att gottgöra sina offer? Eller har du en annan infallsvinkel på situationen?

Citat:
Jag kommer aldrig sluta kämpa mot orättvisor och kvinnoförtryck och det är precis vad detta är. Catrin gjorde ett litet misstag som hon har sonat och Flashbackpöbeln är på henne som om det vore 1800-talet.
Citera
2025-06-22, 17:10
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:

Ett misstag? Hon har bedragit människor i flera års tid och gjort vad hon kunnat för att slippa ta ansvar och det har inget med kvinnoförtryck att göra.
Citera
2025-06-23, 09:39
Medlem
DARYLs avatar
Citat:

Om jag lurade dig på 10,000 kr och fick 2 mån fängelse som jag satt av. Kom ut, betalade aldrig tillbaka dina 10,000 kr. Skulle du vara okej med det då och säga att jag "sonat mitt brott" ?? Svara ärligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in