2023-06-09, 17:24
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Ja det är inga problem. Kokain går att spåra ungefär lika länge som amfetamin, trots att halveringstiden på koks är kortare än på tjacket. Hur de funkar har jag ingen aning om, men ungefär 1-4, max 5 dagar tror jag dom kan se.

Är alltid lika tjatig om "ammoniumklorid-kuren" för den fungerar faktiskt och det är ingen bullshit, utan vetenskapligt bevisad och testad. Den borde nästan ha en egen FAQ tråd och klistras i Drogakuten. Att försura och därmed sänka sitt pH-värde i sitt urin, då pissar du ut amfetaminet/kokainet (eller andra stimulanter) snabbare. Ammoniumklorid, eller Salmiak som det annars heter, verkar lämpa sig optimalt för att rensa ur det snabbare då det är det som sjukhus använder när dom ska få patienter som är amfetaminintoxikerade att komma ner snabbare. Det går att göra även med t.ex. Askorbinsyra också, eller kiwi. Alltså allt surt som sänker pH värdet i ditt urin skyndar på kroppens process att utsöndra de flesta ämnen/spårämnen när det kommer till centralstimulantia. Detta ska fungera på kokain också vad jag har förstått.

Du reducerar därför halveringstiden med typ 50% och det är så jag har blivit ren efter flera dagar på riktigt fint Amfetamin. Om jag då kontinuerligt intar ren ammonium klorid 4-5 gånger per dag och ser till att hydrera mig. Har testat mig själv hemma innan jag lämnat provet och är alltid ren efter 2 dagar på amfetamin-sticka med de lägsta gränsvärdet som går att få tag på. Och då har jag som sagt tagit bra dos i flera dagar.

Tror dig 100 % själv prövat detta ett par gånger efter läst om det här på FB. Det skyndar på det som satan. Dragit 10 g amf i en vecka och fick det ur mig på 4 dagar drygt tidigare. Utan C vitamin/salmiak har jag svårt att de att det hade gått. Att bomba 10g i en vecka skulle suttit betydligt längre annars för mig
Citera
2023-06-09, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Tror dig 100 % själv prövat detta ett par gånger efter läst om det här på FB. Det skyndar på det som satan. Dragit 10 g amf i en vecka och fick det ur mig på 4 dagar drygt tidigare. Utan C vitamin/salmiak har jag svårt att de att det hade gått. Att bomba 10g i en vecka skulle suttit betydligt längre annars för mig

Yes. Det är fakta att surt urin skyndar på att rena kroppen,,
Ett tips är att Köpa askorbinsyra på Ica. (Ren c-vitamin och surt som satan) blanda i 3-4 tesked i vatten 4ggr om dagen och drick , det fungerar - säger nån nåt annat så är det svammel!
jag har gått på rehab nu i deygt 3år och pissar prov minst 1gång i vecken.
Man har lärt mig alla trix haha och försurat urin gör att kroppen renas från restprodukter mycket snabbare. Plus att halten av droger sjunker i surt urin, (det står t.o.m på Karolinskas hemsida.)
Svettas, dricka mycket vatten varje dag så blodet hela tiden är så tunt som möjligt.(5-6 liter/dag) försök att inte äta så fet mat.
Citera
2023-06-09, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
MDMA tisdag kväll och ungefär 0.5g amfetamin onsdag kväll, negativ på måndag?

Yes! Garanterat.
Citera
2023-06-09, 18:43
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliff75
Yes. Det är fakta att surt urin skyndar på att rena kroppen,,
Ett tips är att Köpa askorbinsyra på Ica. (Ren c-vitamin och surt som satan) blanda i 3-4 tesked i vatten 4ggr om dagen och drick , det fungerar - säger nån nåt annat så är det svammel!
jag har gått på rehab nu i deygt 3år och pissar prov minst 1gång i vecken.
Man har lärt mig alla trix haha och försurat urin gör att kroppen renas från restprodukter mycket snabbare. Plus att halten av droger sjunker i surt urin, (det står t.o.m på Karolinskas hemsida.)
Svettas, dricka mycket vatten varje dag så blodet hela tiden är så tunt som möjligt.(5-6 liter/dag) försök att inte äta så fet mat.

Ska pröva hitta askirbinsyra. Inte lyckats finna det nära mig. Tagit C vitamin tabletter som är sura. Det är tabletter du sväljer direkt och inte brus. Ska pissprova om 3 -4dagar och dragit/drar 1g kola ikväll troligtvis. Så kanske får pröva askorbinsyra tidigare än planerat

Pissar också en gång i veckan för narc medicin
Citera
2023-06-09, 22:39
Medlem
IngenKlimatkriss avatar
Verkar vara osäkert med HHC. Har rökt hela veckan och jag skulle vilja röka idag också men på fredag om en vecka ska jag lämna blodprov för alkoholtest hos VC (kanske fular dom sig och kollar droger också?) så jag vet inte om jag hinner bli ren från i morgon till fredag. Vad tror ni? Blir man ren på 7 dagar?

Har rökt 90% HHC

Snabbt svar uppskattas
Senast redigerad av IngenKlimatkris 2023-06-09 kl. 22:47.
Citera
2023-06-11, 16:01
Medlem
wunderbaumzs avatar
0.5g kokain f.r.o.m kl 15 - cirka 02 samt 1mg alprazolam kl 15 samt 1-2mg alprazolam kl 03. Är jag ren om en vecka? Säg 6 dagar eftersom sista intaget blir nattetid.

Mvh
Citera
2023-06-11, 16:33
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wunderbaumz
0.5g kokain f.r.o.m kl 15 - cirka 02 samt 1mg alprazolam kl 15 samt 1-2mg alprazolam kl 03. Är jag ren om en vecka? Säg 6 dagar eftersom sista intaget blir nattetid.

Mvh

På sticka ja, labb så kommer möjligtvis kokainet syns.
Citera
2023-06-11, 17:40
Medlem
wunderbaumzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
På sticka ja, labb så kommer möjligtvis kokainet syns.

Antagligen sticka men med otur kan det bli labb. Hur många dagar tar det för kokain av försvinna helt ur kroppen menar du? Jag har personligen klarat mig tidigare på 3 dagar. Trodde mer det var alpran som var problemet..
Citera
2023-06-11, 18:16
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wunderbaumz
Antagligen sticka men med otur kan det bli labb. Hur många dagar tar det för kokain av försvinna helt ur kroppen menar du? Jag har personligen klarat mig tidigare på 3 dagar. Trodde mer det var alpran som var problemet..

0.5 en vecka. Det är säkert lugnt. Men man vet ju aldrig helt till hundra procent.
Citera
2023-06-11, 19:02
Medlem
wunderbaumzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
0.5 en vecka. Det är säkert lugnt. Men man vet ju aldrig helt till hundra procent.
Nej det är sant! Innerst inne vet man det själv men ändå vill man att någon ska säga här att "det är helt lugnt" haha
Citera
2023-06-11, 20:51
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKlimatkris
Verkar vara osäkert med HHC. Har rökt hela veckan och jag skulle vilja röka idag också men på fredag om en vecka ska jag lämna blodprov för alkoholtest hos VC (kanske fular dom sig och kollar droger också?) så jag vet inte om jag hinner bli ren från i morgon till fredag. Vad tror ni? Blir man ren på 7 dagar?

Har rökt 90% HHC

Snabbt svar uppskattas

Är du där specifikt för blodprov för alkohol på VC så är det nog ingen risk för att de även tar pissprov.
Citera
2023-06-12, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Ska pröva hitta askirbinsyra. Inte lyckats finna det nära mig. Tagit C vitamin tabletter som är sura. Det är tabletter du sväljer direkt och inte brus. Ska pissprova om 3 -4dagar och dragit/drar 1g kola ikväll troligtvis. Så kanske får pröva askorbinsyra tidigare än planerat

Pissar också en gång i veckan för narc medicin

Hej igen!
Askorbinsyra hittar du på alla matvaruaffären, i kryddhyllan.. en blå refillpåse av märket santa Maria.
Dela en påse i 3 eller 4 portioner. Jag har själv tagit en hel påse vissa ggr tom, men tror att det är slöseri liksom,det bättre att sprida ut det så att du hela tiden har surt urin. Ta en påse om dagen varje dag till provet ska göras. (Förmodligen får du lite diarré första dagen - det är den enda biverkningen du kan få - men det får man ta. Plus att det rensar ju kistan snabbare det också,, renar hela systemet!)
Och drick mycket, en halv liter varje timma du är vaken. Glöm inte att ta lite salt också. (En halv tesked på morgonen och en på kvällen brukar jag ta)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in