2023-01-23, 13:17
Medlem
Om man lämnat urinprov hos previa för man är misstänkt för att ha brukat droger. Hur lång tid tar de att få svar? Och hur får man svar?
Detta gäller alltså EJ en nyanställning.
Senast redigerad av pojkstreck 2023-01-23 kl. 13:36.
Citera
2023-01-23, 13:54
Medlem
delrffxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -snW-
Om man tagit 2 ksalol en tisdag, kl 12 och kl 20.00, klarar man en screening 09.00 måndagen efter?
har du fått svar? jag har nämligen en tablett ksalol som jag skulle vilja ta men jag lämnar urinprov varannan dag så
Citera
2023-01-23, 13:55
Medlem
delrffxs avatar
jag hittade en ksalol på marken förut idag, hur länge syns den på piss? känns inte som att en liten tablett sitter särskilt länge men vill va på den säkra sidan
Citera
2023-01-23, 17:48
Medlem
Hej behöver snabbt svar. Min polare rökte Cannabis i amsterdam 3-4 dec. och det var hans första gång sedan 2015. Han rökte i början av december mellan 3 och 4 dec, en helg. Han och gjorde Urinprov 9 jan. I väntan på resultat. Brukar det skickas hem också?
Citera
2023-01-23, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delrffx
jag hittade en ksalol på marken förut idag, hur länge syns den på piss? känns inte som att en liten tablett sitter särskilt länge men vill va på den säkra sidan

Jag har vart med om att en ksalol gått ut på typ 1 dygn, men den kan ha varit underdoserad. Men säg generellt 1-4 dygn, beror lite på har man tagit benso länge i höga doser kan det sitta i mkt längre. Kanske inte var super smart att ta något man hittat på marken, men men.
Citera
2023-01-24, 11:59
Medlem
Tjo. Jag är ren från thc sedan en tid tillbaka. Skulle jag kunna äta 2 st 50mg thc björnar och sedan vara ren från thc på multi12 sticka 16 dagar senare?

Tack
Citera
2023-01-24, 21:16
Medlem
Om man tar bara en endaste liten lina kokain kommer det vara rent i pissen
nästa dag?
Citera
2023-01-25, 10:57
Medlem
Tips om amfetamin
får välja saliv eller UP på psyk
Någon skrev att amfetamin går ut inom 2 dagar på salivtest, stämmer det?
isf ska jag ta salivtest?
Citera
2023-01-25, 16:20
Medlem
Phosphoruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supergoof
Tips om amfetamin
får välja saliv eller UP på psyk
Någon skrev att amfetamin går ut inom 2 dagar på salivtest, stämmer det?
isf ska jag ta salivtest?
Om det är Prodiagnostics saliv så syns amfetaminer upp till 10 dagar. (Gul vätska man swishar runt i munnen)
Citera
2023-01-25, 16:33
Medlem
Bör man vara ren efter 48 timmar om man tagit en endaste kokain lina?
Citera
2023-01-25, 17:29
Medlem
Hej kära FBare det är så att jag lämnar UP för körkortet snart gjort i 2år grejen är att de skickas direkt på analys och jag får betala provet själv men får de billigare för dom säger att dom enbart kollar efter kokain och har sett tidigare analys besked om att det står "bensoylecgonin" Ej påträffat. grejen är dock att jag tog tjack 40 timmar innan senaste piss provet, på kraven från transportstyrelsen står de endast krav på UP på kokain

Min fråga är kommer dom ändå se att jag har tagit tjack/amfetamin eller kollar dom inte efter det ?
Citera
2023-01-25, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
På papperet du fått där det står ”endast krav på UP på kokain”, står det inte på samma ställe att av de 6 proven du skall lämna skall 2 vara typ heltäckande för alla droger, samt att ytterligare 4 prover ska vara enbart för kokain?

Annars kan du vara lugn för din mottagning bekostar inget extra även om det är du som i slutändan får betala.

Nej de står endast endast 6 prover för kokain och har på tidigare intyg ej fått missbrukar "stämpeln"

och alltid behövt betala samma summa för provet dessutom sa dom att jag får just den summan enbart för att dom inte söker efter alla droger på den "stora panelen" där dom kollar allt utan enbart specifikt efter kokain då så blir det billigare.

Men då antar jag att jag bör vara lugn då ? Man är ju alltid nojjig ändå tills man har svart på vitt att de är grönt.

Uppskattar ditt svar till 1000% för snabbhet och saklig.

Må bäst !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in