Flashback bygger pepparkakshus!
2019-03-31, 13:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HardCore_
Har sök överallt så skulle vara tacksam att få svar på dessa frågor <3

1.Syns Methoxphenidine / MXP på 12sticka och halveringstiden? enda jag hittat är att den sitter i länge.

2. Etizloam hur är det med den, vissa säger det visar på benzo, andra "acl". trött på xanor o pissar ibland så etizolam är jag inne på. om inte era svar får mig till annat.

3.Sen undrar jag om fentanyl och dess analoger Vad är halveringstiden på Vanligt Fentanyl ?
Man är ren dagen efter om man tuggat ett 50ug plåster har jag hört, kanske inte stämmer.

4 Den nästan viktigaste frågan!
Vad är halveringstiden för 4-Fluoroisobutyryl fentanyl (4-fibf ) Är halveringstiderna på alla fentanyl analoger de samma på ett ungefär?

1. Mxp syns inte. Varken på sticka eller analys, vad jag vet iaf.

2. Etizolam är svårt att säga om den syns eller inte. Jag har själv kollat runt mycket och det som folk säger är att den kan ge falsk positivt på sticka men när det skickas på analys så kommer det tillbaks negativt. Jag tror att man kan undvika positivt på sticka genom att hålla dosen låg, inte ta 48h innan prov och hydrera.

3. Fentanyl syns upp till tre dagar enligt Ferle: https://www.ferle.se/detektionstider/
Även fast det inte är helt vanligt att det finns med på stickan så börjar det bli vanligare, iaf i min erfarenhet.

4. Olika fentanyl analoger har säkerligen olika detektionstider men jag tror inte det någon vet halveringstiderna för varje analog. Och den analog du tog upp blev just eller ska snart bli narkotika klassad läste jag.
Citera
2019-03-31, 14:15
Medlem
pirata-codexas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Jag är ganska säker på att de inte kan se om du rökt cannabinoider genom leverprov. Även om man kunde det så är det inte så det går till. Det är genom urin/blod/hår/saliv man detekterar droger.

Det är helt lugnt och det borde du veta

Citat:
Ursprungligen postat av pirata-codexa
Fortfarande INGEN som vet om amanita muscaria syns på drog eller leverprover?

Tack så mycket för svaret bror!
Jag har som sagt aldrig hållit på att lämna leverprover förr, därav frågan.

Näe i urinet är jag inte orolig för det ska synas, det är jag lugn med, men just leverproverna, dom verkar ju enormt nitiska dom där testerna om man ska tro internet så att säga.

Men kan i alla fall säga till dom som undrar efter mig, amanita muscaria (röd flugsvamp) syns INTE på drog eller levertester i alla fall!
Senast redigerad av pirata-codexa 2019-03-31 kl. 14:17.
Citera
2019-04-01, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
1. Mxp syns inte. Varken på sticka eller analys, vad jag vet iaf.

2. Etizolam är svårt att säga om den syns eller inte. Jag har själv kollat runt mycket och det som folk säger är att den kan ge falsk positivt på sticka men när det skickas på analys så kommer det tillbaks negativt. Jag tror att man kan undvika positivt på sticka genom att hålla dosen låg, inte ta 48h innan prov och hydrera.

3. Fentanyl syns upp till tre dagar enligt Ferle: https://www.ferle.se/detektionstider/
Även fast det inte är helt vanligt att det finns med på stickan så börjar det bli vanligare, iaf i min erfarenhet.

4. Olika fentanyl analoger har säkerligen olika detektionstider men jag tror inte det någon vet halveringstiderna för varje analog. Och den analog du tog upp blev just eller ska snart bli narkotika klassad läste jag.

Tack! Detta hjälpte mycket.
Citera
2019-04-01, 05:58
Bannlyst
Jag kom på en till jag sökt men hittar inget riktigt svar om Baklofen kan råka visa på något annat på urinprov? Eller är det safe? klarar mig fan inte utan något mot ångest och för välmående, enda jag får till min voxra är isåfall ssri mot ångest.
Citera
2019-04-01, 12:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HardCore_
Jag kom på en till jag sökt men hittar inget riktigt svar om Baklofen kan råka visa på något annat på urinprov? Eller är det safe? klarar mig fan inte utan något mot ångest och för välmående, enda jag får till min voxra är isåfall ssri mot ångest.

Det verkar vara safe, iaf enligt:
https://cleardrugtests.com/baclofen-drug-test/

Det var en av de första träffarna när man googlar: baclofen drug test.

Dags att slipa till dina Googleskills
Citera
2019-04-01, 22:09
Medlem
Jag rökte marijuana en gång i mitten av oktober
Sedan rökte jag hasch 27 december
Sen rökte jag lite hasch 3 februari

Jag pissade 30 mars. Jag är 172cm lång och väger 56kg. Kommer jag att torska tror ni?
Citera
2019-04-01, 22:57
Medlem
verkligen inte
Citera
2019-04-01, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lundgrensnorrland
Jag rökte marijuana en gång i mitten av oktober
Sedan rökte jag hasch 27 december
Sen rökte jag lite hasch 3 februari

Jag pissade 30 mars. Jag är 172cm lång och väger 56kg. Kommer jag att torska tror ni?

Absolut nej.
Citera
2019-04-02, 12:11
Medlem
Hur länge sitter 15-30mg Flormidal/Midazolam cirka i pisset? Har bra ämnesomsättning och väger cirka 70kg. Kommer ta dessa vid 1 tillfälle också bara.

Tack
Citera
2019-04-02, 13:21
Medlem
Tjena! Har käkat ksalol i en vecka och 2 dagar började förrförra fredagen, denna lördagen tog jag inga för jag var ute på krogen och vet vad som hade hänt om jag blandade det. Har urinprov på torsdag nästa vecka. Har käkat kanske 50 st jag vet inte exakt hur många sen förrförra fredagen. Käkade senast igår, 3 stycken. Väger 65kg, 20 år, är 182 lång. Tränar lite då och då, dricker mycket socker samt vatten. Tänkte käka nån ksalol till idag pga att jag mår skit utan. Vad säger ni? Kan jag pissa negativt nästa vecka? Har bra ämnesomsättning.
Senast redigerad av Stormark 2019-04-02 kl. 14:09.
Citera
2019-04-02, 15:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stormark
Tjena! Har käkat ksalol i en vecka och 2 dagar började förrförra fredagen, denna lördagen tog jag inga för jag var ute på krogen och vet vad som hade hänt om jag blandade det. Har urinprov på torsdag nästa vecka. Har käkat kanske 50 st jag vet inte exakt hur många sen förrförra fredagen. Käkade senast igår, 3 stycken. Väger 65kg, 20 år, är 182 lång. Tränar lite då och då, dricker mycket socker samt vatten. Tänkte käka nån ksalol till idag pga att jag mår skit utan. Vad säger ni? Kan jag pissa negativt nästa vecka? Har bra ämnesomsättning.

Jag skulle skippat att ta idag för peace of mind och ändå hydrerat dagen som provet är.

Skulle du inte käkat nå bens innan kunde det vara ganska lugnt med nån ksalol men eftersom du petat i dig 50+ på två veckor så lagras det och byggs upp i kroppen.

Ingen kan veta exakt hur snabbt du bryter ned alprazolam och vilken cut off provet har.
Citera
2019-04-02, 15:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av filurenhehe
Hur länge sitter 15-30mg Flormidal/Midazolam cirka i pisset? Har bra ämnesomsättning och väger cirka 70kg. Kommer ta dessa vid 1 tillfälle också bara.

Tack

Jag skullle gissa på två dagar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in