Citat:
Har sök överallt så skulle vara tacksam att få svar på dessa frågor <3
1.Syns Methoxphenidine / MXP på 12sticka och halveringstiden? enda jag hittat är att den sitter i länge.
2. Etizloam hur är det med den, vissa säger det visar på benzo, andra "acl". trött på xanor o pissar ibland så etizolam är jag inne på. om inte era svar får mig till annat.
3.Sen undrar jag om fentanyl och dess analoger Vad är halveringstiden på Vanligt Fentanyl ?
Man är ren dagen efter om man tuggat ett 50ug plåster har jag hört, kanske inte stämmer.
4 Den nästan viktigaste frågan!
Vad är halveringstiden för 4-Fluoroisobutyryl fentanyl (4-fibf ) Är halveringstiderna på alla fentanyl analoger de samma på ett ungefär?
1.Syns Methoxphenidine / MXP på 12sticka och halveringstiden? enda jag hittat är att den sitter i länge.
2. Etizloam hur är det med den, vissa säger det visar på benzo, andra "acl". trött på xanor o pissar ibland så etizolam är jag inne på. om inte era svar får mig till annat.
3.Sen undrar jag om fentanyl och dess analoger Vad är halveringstiden på Vanligt Fentanyl ?
Man är ren dagen efter om man tuggat ett 50ug plåster har jag hört, kanske inte stämmer.
4 Den nästan viktigaste frågan!
Vad är halveringstiden för 4-Fluoroisobutyryl fentanyl (4-fibf ) Är halveringstiderna på alla fentanyl analoger de samma på ett ungefär?
1. Mxp syns inte. Varken på sticka eller analys, vad jag vet iaf.
2. Etizolam är svårt att säga om den syns eller inte. Jag har själv kollat runt mycket och det som folk säger är att den kan ge falsk positivt på sticka men när det skickas på analys så kommer det tillbaks negativt. Jag tror att man kan undvika positivt på sticka genom att hålla dosen låg, inte ta 48h innan prov och hydrera.
3. Fentanyl syns upp till tre dagar enligt Ferle: https://www.ferle.se/detektionstider/
Även fast det inte är helt vanligt att det finns med på stickan så börjar det bli vanligare, iaf i min erfarenhet.
4. Olika fentanyl analoger har säkerligen olika detektionstider men jag tror inte det någon vet halveringstiderna för varje analog. Och den analog du tog upp blev just eller ska snart bli narkotika klassad läste jag.