2024-02-03, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
kan svara mig själv, fick svar precis! var negativ!! hade intagit 100mg diazepam 5 veckor innan provtagning och rökt en del cannabis innan 3-5 gånger i veckan i princip alltid dom senaste 12 månaderna, sista rök tillfälle var 4 veckor innan provtagning och zopiklon 20mg 10 dagar innan. tog två hemma tester, första testet den 16e januari och var positivt på thc på 20 men negativ på 50 och 200 ng/ml, även benzo var jag positiv på 300ng/ml.

sen tog jag mitt andra test den 22 januari och då var jag negativ på både thc och benzo, samma cutoff!
första morgon pisset på båda testerna

tiden jag lämnade provet skedde på eftermiddagen, drack kopiösa mängder vatten med multivitamin och blandat med kreatin, även en flaska fruktpektin på morgonen tryckte jag i mig. pissade säkert var 15e minut heeela dagen.

jag går även på lågdos (200mg e7d) testo som säkert ökar min metabolism, utöver det så tar jag zink, magnesium, NAC, B-vitamin komplex, "Irish moss", omega 3, mk677. Och multivitamin i brustablett ett par gånger om dagen! dricker vanligtvis 3-6 liter om dagen beroende på om jag tränar eller ej, ifrån nyår så tränade jag uteslutande cardio, och gick/joggade ca 25-35k steg om dagen (16-22km ish). slutade träna 4 dagar innan testet å klämde riktigt flötig och fet mat!
övrig tid så har jag bra kosthållning (mycket protein, bra fett, mycket grönsaker och lågt kolhydrat intag).

Jag är mellan 35-45 år, 180cm lång, väger runt 80kg och har inte mycket fett på kroppen.

Detta var som sagt ett test som skickades iväg till Karolinska via företagshälsovården (Falck föredetta Previa)och det var ej övervakat.

Grattis till dig, hur fick du svar? Varifrån mejl eller kontake chefen dig på ditt nya jobb? Hoppas jag får svar på måndag. Pallar inte vänta mer tålamodet håller på rinna ut🤣
Citera
2024-02-03, 18:25
Medlem
Hur länge sitter 0,2 gram hasch i kroppen tror ni?
Citera
2024-02-03, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Ni som säger att zoplicone och zolpidiem ger negativt svar, har ni inhandlat pillrena på nätet eller har ni apoteksgrejer? Jag litar inte ett skit på att det verkligen är zoplicone (zopsign 10 mg HAB) och zolpidiem (belbien 10 mg) i pillrena och inte utdrygat med någon annan benso?

Mitt svar kommer nästa vecka då allt skickades direkt på labb (företagshälsovården i min stad gör tydligen så). Påverkar det svaret på min första fråga?

Snälla lugna mig någon!

Någon jävel måste väl ha varit i liknande situation? Förlåt för bump
Citera
2024-02-03, 20:53
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Någon jävel måste väl ha varit i liknande situation? Förlåt för bump

Vill bara tillägga att Zopiklon syns på urinprov.
Har själv haft både imovane, zopiklon stilnoct (~10-15mg/kväll) mfl på recept och det har synts från labb efter urinprov.

Det går dock ur ganska fort, typ 1-3 dagar.

Zopiklon har en ganska speciell eftersmak, till skillnad från benzo preparat. Har du käkat dem förut vet du vad jag menar.
Så eventuellt kan du via smak, verkan och känsla utröna om det bara var zopiklon du fick i dig?

Annars är det ganska svårt om du beställer från nätet, det kan bli lite hur som helst..
Dock är det nog i såna fall vanligare att det blir varannan socker än ibladade andra bensodiazepiner.
Citera
2024-02-03, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor
Vill bara tillägga att Zopiklon syns på urinprov.
Har själv haft både imovane, zopiklon stilnoct (~10-15mg/kväll) mfl på recept och det har synts från labb efter urinprov.

Det går dock ur ganska fort, typ 1-3 dagar.

Zopiklon har en ganska speciell eftersmak, till skillnad från benzo preparat. Har du käkat dem förut vet du vad jag menar.
Så eventuellt kan du via smak, verkan och känsla utröna om det bara var zopiklon du fick i dig?

Annars är det ganska svårt om du beställer från nätet, det kan bli lite hur som helst..
Dock är det nog i såna fall vanligare att det blir varannan socker än ibladade andra bensodiazepiner.

Tack för svaret, det uppskattas även om det var dåliga nyheter. Angående smaken på pillren så känns det verkligen inte som apoteksimovane, metallsmaken i munnen saknas och extrema hungerskänslor saknas. Ska jag gissa så höftar jag att en 10mg nätzopliconepiller innehåller 2-3 mg zoplicone och resten är bindemedel.

Med stilnocten vet jag inte då jag aldrig haft det på recept men mtp på priset (300 piller för 1500kr) så kan det ju omöjligen innehålla några 10 mg zolpidiem. dessutom går det utmärkt att dricka hinkvis med öl på och någon för länge sedan när jag lånade två apoteks zolpidiem av en vän så blev det total kaos efter bara sex-sju öl.

Fler storys/reflektioner efterfrågas.
Citera
2024-02-03, 23:24
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Tack för svaret, det uppskattas även om det var dåliga nyheter. Angående smaken på pillren så känns det verkligen inte som apoteksimovane, metallsmaken i munnen saknas och extrema hungerskänslor saknas. Ska jag gissa så höftar jag att en 10mg nätzopliconepiller innehåller 2-3 mg zoplicone och resten är bindemedel.

Med stilnocten vet jag inte då jag aldrig haft det på recept men mtp på priset (300 piller för 1500kr) så kan det ju omöjligen innehålla några 10 mg zolpidiem. dessutom går det utmärkt att dricka hinkvis med öl på och någon för länge sedan när jag lånade två apoteks zolpidiem av en vän så blev det total kaos efter bara sex-sju öl.

Fler storys/reflektioner efterfrågas.

* Sen kan även tilläggas att även jag har bekanta (med tidigare drogproblematik) som fått några "stöd piller" (utan recept) med innehåll av zopiklon, och sedan varit på urinprov som skickats på labb UTAN att blivit testade för den substansen och klarat provet.

Så det kanske jag skulle ha börjat med i meddelandet för att rädda din kväll..

Håller i alla fall tummarna för dig!
Citera
2024-02-03, 23:24
Medlem
Hur är det med saliv prov amfetamin upp till 7 dagar medans vissa skrev 2?
Festade till på fredagen, torsdagen följande vecka salivprov. 1gram kanske nasalt

Sköljde munnen cirka 10 min innan med vatten. spottade så lite som jag bara kunde. Gul vätska i munnen.

How fucked am I? 😂
Senast redigerad av Black_rider 2024-02-04 kl. 00:05.
Citera
2024-02-04, 00:02
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.O.G.N.A.C
Läste att de bara är 3 timmars halveringstid på Etizolam stämmer verkligen de? Xanor/Alprazolam som är den med kortast halveringstid tror jag ligger på mellan 8-12 timmar halveringstid då måste ju Etizolam vars utan tvekan den bästa benzon o ta om man till exempel lämnar urinprover.

Så 3 timmar stämmer verkligen de?

Mvh
Vet du om den syns eller inte? Jag går på laro men käkar blå till å från. Kan käka 10-15 mg å år ren 4 dagar senare lämnar 2 up i veckan. Jag har med hört att den inte syns men vissa säger att den gör?
Citera
2024-02-04, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Vet du om den syns eller inte? Jag går på laro men käkar blå till å från. Kan käka 10-15 mg å år ren 4 dagar senare lämnar 2 up i veckan. Jag har med hört att den inte syns men vissa säger att den gör?
Det kan ge falskt positiv på benso. Skickar de det på analys specifikt på benso kommer det tillbaks rent. Men vården är inte dumma och listade ut det här för 10 år sedan så nu frågar de även om etizolam vid misstanke. Lämnar du salivprov kommer det synas.
Citera
2024-02-04, 09:27
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghisani
Grattis till dig, hur fick du svar? Varifrån mejl eller kontake chefen dig på ditt nya jobb? Hoppas jag får svar på måndag. Pallar inte vänta mer tålamodet håller på rinna ut🤣

dom ringde direkt ifrån Falck, sen efter skulle dom ringa chefen och berätta resultatet sa dom.
Citera
2024-02-04, 15:12
Medlem
.
Senast redigerad av paeronsplitt 2024-02-04 kl. 15:57. Anledning: Hitta svar
Citera
2024-02-04, 16:34
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Detektionstider

Det finns ingen här som har bra koll på det för googlar man så får man ju fan 2000 olika svar känns det som. Satt och kollade på de här testerna och tänkte... stämmer de verkligen?

https://www.apotek365.se/sjalvtester...-sticka-620128

Detektionstider:

Kokain: ca. 24 timmar
Metamfetamin: ca. 24 timmar
Bensodiazepiner: ca. 24 timmar
Cannabis: ca. 24-48 timmar
Opiater: ca. 24 timmar
Amfetamin: ca. 24 timmar

Ja på deras tester är det nog bra riktmärken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in