Citat:
Ursprungligen postat av
Telperi0n
På Karolinska ser de garanterat att det är HHC. Men du kan få stök med arbetsgivare eller annat om stickan ger utslag för THC till en början ändå.
Min arbetsgivare hade nog försökt sätta dit mig även om det är HHC och det är lagligt, de är nitiska som fan. Alla vet ju vad det är supplement för. Du får inte problem med lagen men du kan vara rökt på arbetsplatsen.
Edit: PS: Testade att pissa morgonpisset på en 25 ng/ml THC sticka ca 55 timmar efter att har rökt mellan 5-10 bloss på en 75% HHC vape och det gav klockrent utslag. Känns verkligen som att stickan inte kan särskilja HHC och THC vid detta laget, även om 25 ng/ml är ett väldigt lågt gränsvärde och vapen kan innehålla små mångder THC. Ska göra ett test för att se så att stickorna inte är defekta också, bara för att vara säker.
Okej är det verkligen så!!
Fan så skönt det vore, är isf lugnt för mig, Är på arbetet jag lämnar proverna , men min arbetsgivare skickar proverna direkt till karolinska. Använder sig inte av stickor öht. jag har lämnat prover i två snart då jag går på rehab efter att torskat i ett slumpmässigt test tidigare..
(Trodde alla arbetsgivare använder sig av laboratorium för drogtest)
Jag har tagit vape i 4 dygn 85% hhc. Och tog sista puffen 80 timmar innan provet ska lämnas. Så jag hoppas verkligen att det är som du säger, då slipper jag vara nojjig..