Flashback bygger pepparkakshus!
2023-06-08, 04:32
Medlem
Enligt flera användare på Reddit så är det chill med HHC när U.P skickas på analys. En menar att att skickat flera prov på analys där samtliga varit negativa. T.o.m rökt dagen innan vid ett provtillfälle, inga konstigheter med det provet heller..

Hoppas man kan lita på honom haha.
Citera
2023-06-08, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliff75
Är du säker att dom inte ser att det inte är thc när provet går till analys på karolinska.?

På Karolinska ser de garanterat att det är HHC. Men du kan få stök med arbetsgivare eller annat om stickan ger utslag för THC till en början ändå.
Min arbetsgivare hade nog försökt sätta dit mig även om det är HHC och det är lagligt, de är nitiska som fan. Alla vet ju vad det är supplement för. Du får inte problem med lagen men du kan vara rökt på arbetsplatsen.

Edit: PS: Testade att pissa morgonpisset på en 25 ng/ml THC sticka ca 55 timmar efter att har rökt mellan 5-10 bloss på en 75% HHC vape och det gav klockrent utslag. Känns verkligen som att stickan inte kan särskilja HHC och THC vid detta laget, även om 25 ng/ml är ett väldigt lågt gränsvärde och vapen kan innehålla små mångder THC. Ska göra ett test för att se så att stickorna inte är defekta också, bara för att vara säker.
Senast redigerad av Telperi0n 2023-06-08 kl. 14:54.
Citera
2023-06-08, 15:18
Medlem
IngenKlimatkriss avatar
Har rökt HHC hela veckan och idag ringde VC om att jag ska ta blodprov/alkoholtest inför en utredning jag ska genomföra. Antar att dom kollar efter droger också?

Jag skulle helst göra testet i morgon eller i början av nästa vecka men jag vill ju vara säker på att jag inte har några spår av THC i mig.

Tänkte om jag ska ta testet i slutet av nästa vecka i stället, då borde det väl vara lugnt?
Citera
2023-06-08, 17:04
Medlem
Softers avatar
Hur länge syns Xanor på Prodiagnostics salivprov?

Intaget var 15mg ksalol, med 3,5 dygn tills jag ska lämna salivprovet.
Folk med erfarenhet får gärna svara, folk utan erfarenhet undanbedes svar från. Tack.
Citera
2023-06-08, 18:48
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n
På Karolinska ser de garanterat att det är HHC. Men du kan få stök med arbetsgivare eller annat om stickan ger utslag för THC till en början ändå.
Min arbetsgivare hade nog försökt sätta dit mig även om det är HHC och det är lagligt, de är nitiska som fan. Alla vet ju vad det är supplement för. Du får inte problem med lagen men du kan vara rökt på arbetsplatsen.

Edit: PS: Testade att pissa morgonpisset på en 25 ng/ml THC sticka ca 55 timmar efter att har rökt mellan 5-10 bloss på en 75% HHC vape och det gav klockrent utslag. Känns verkligen som att stickan inte kan särskilja HHC och THC vid detta laget, även om 25 ng/ml är ett väldigt lågt gränsvärde och vapen kan innehålla små mångder THC. Ska göra ett test för att se så att stickorna inte är defekta också, bara för att vara säker.

Skickas det till de så är det enda din chef får veta att du visade negativt på THC. De ser inte HHC då de aktivt måste kolla efter det, it seems like.
Citera
2023-06-08, 20:25
Medlem
Strobeliciouss avatar
MDMA tisdag kväll och ungefär 0.5g amfetamin onsdag kväll, negativ på måndag?
Citera
2023-06-08, 20:32
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
MDMA tisdag kväll och ungefär 0.5g amfetamin onsdag kväll, negativ på måndag?
Ja.
Citera
2023-06-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telperi0n

Okej är det verkligen så!!
Fan så skönt det vore, är isf lugnt för mig, Är på arbetet jag lämnar proverna , men min arbetsgivare skickar proverna direkt till karolinska. Använder sig inte av stickor öht. jag har lämnat prover i två snart då jag går på rehab efter att torskat i ett slumpmässigt test tidigare..
(Trodde alla arbetsgivare använder sig av laboratorium för drogtest)
Jag har tagit vape i 4 dygn 85% hhc. Och tog sista puffen 80 timmar innan provet ska lämnas. Så jag hoppas verkligen att det är som du säger, då slipper jag vara nojjig..
Citera
2023-06-08, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Hur länge syns Xanor på Prodiagnostics salivprov?

Intaget var 15mg ksalol, med 3,5 dygn tills jag ska lämna salivprovet.
Folk med erfarenhet får gärna svara, folk utan erfarenhet undanbedes svar från. Tack.

Hej! Just xanor går ju ut ur kroppen väldigt fort.. jag går på rehab själv och lämnar därför kontinuerligt pissprov, jag brukar ta 4-5mg på fredag em/kväll lämna urinprov på måndag. Alltså drygt 2,5dygn är det ute för mig. (Tagit 10mg en gång på 3,5 dygn, även det clean)
Just salivprov har jag ingen personlig erfarenhet av men det ska ju normalt vara kortare spårtid i saliv.. (drick mycket enda fram till provet, mycket vatten tunnar ut blodet lite och renar dig snabbare. Även askorbinsyra snabbar tydligen på kroppens reningsverk njurarna, ger surt urin som tydligen är effektivare att rengöra kroppen från restprodukter..
Citera
2023-06-08, 21:35
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Okej är det verkligen så!!
Fan så skönt det vore, är isf lugnt för mig, Är på arbetet jag lämnar proverna , men min arbetsgivare skickar proverna direkt till karolinska. Använder sig inte av stickor öht. jag har lämnat prover i två snart då jag går på rehab efter att torskat i ett slumpmässigt test tidigare..
(Trodde alla arbetsgivare använder sig av laboratorium för drogtest)
Jag har tagit vape i 4 dygn 85% hhc. Och tog sista puffen 80 timmar innan provet ska lämnas. Så jag hoppas verkligen att det är som du säger, då slipper jag vara nojjig..

Jag torskade på ett semi-slumpmässigt sådant, höll mig en månad, sen puffade jag HHC, och när jag gick på pisstest 5 dagar efter en 3dagars binge så var det inga problem. Var också tvungen skriva ett tvåårigt kontrakt, men jag kommer inte gå två år för jag fick ett nytt jobb efter de sa att avsked var på bordet och jag började söka nytt. De använder sig av labb för att det kan få arbetsrättsliga åtgärder och vanliga urinstickor är för osäkra.
Citera
2023-06-09, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Skickas det till de så är det enda din chef får veta att du visade negativt på THC. De ser inte HHC då de aktivt måste kolla efter det, it seems like.

Ja, och det kan ju vara så att det är vissa stickor som inte kan särskilja ämnen som är tillräckligt nära varandra i sammansättningen. Sen kanske de 25ng/ml stickorna jag använt mig av är för noggranna.

Undrar hur långt efter HHC blir olagligt som hela systemet kommer ikapp och HHC är något de letar efter på analyser.
Citera
2023-06-09, 11:49
Medlem
Softers avatar
Citat:
Hej! Just xanor går ju ut ur kroppen väldigt fort.. jag går på rehab själv och lämnar därför kontinuerligt pissprov, jag brukar ta 4-5mg på fredag em/kväll lämna urinprov på måndag. Alltså drygt 2,5dygn är det ute för mig. (Tagit 10mg en gång på 3,5 dygn, även det clean)
Just salivprov har jag ingen personlig erfarenhet av men det ska ju normalt vara kortare spårtid i saliv.. (drick mycket enda fram till provet, mycket vatten tunnar ut blodet lite och renar dig snabbare. Även askorbinsyra snabbar tydligen på kroppens reningsverk njurarna, ger surt urin som tydligen är effektivare att rengöra kroppen från restprodukter..
Tack så mycket för svaret, mvh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in