2021-04-28, 16:57
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androider
Hej. Har sökt i forumet men hittar inget svar på min fråga. Blev intagen till polisen för misstänkt bruk av narkotika, fick pissa på morgonen, tagit 4 ksalol under natten. Urinprovet är nu skickat på analys. Jag har oxazepam utskrivet; ser dom skillnad i analysen på olika benzosorter?

Japp.
Du är rökt
Citera
2021-04-29, 18:29
Medlem
Ingen som orkar skriva utförligt hur de gör för att klara sig på urinprov för THC, hur länge innan de slutar röka, när de börjar dricka vatten osv. Själv har jag problem med att jag spyr om jag dricker alldeles för mycket vatten och har jag inte tagit vitaminer innan jag gör det så blir urinen mycket gulare än gången jag pissade innan, så känns som mer skit kommer i högre halter i urinen efter jag spytt av någon anledning
Citera
2021-04-30, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousi
Någon?
Ja de kan mycket möjligt vara en korsreaktion! Har hänt mig vid ett par tillfällen att de visat positivt på benz fast jag bara tagit theralen och atarax
Citera
2021-05-03, 01:03
Medlem
är det någon som vet om etizolam inte syns på stickor numera? går till beroende mottagningen för test varje vecka,och om det är så vet någon om någon annan ny designer benso som inte syns på sticka?
tack på förhand!
Citera
2021-05-03, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfinx4
För alla som tar drogtest.
Vanligtvis tas prover av produkter och tjänster via prodiagnotics salivprov som tar 72 substanser väldigt mycket längre detktionstid förutom cannabis som har ca ett dygn. Annars är det RMV som tar blod,urin och ibland hårprov. Hårprov är det absolut säkraste du kan ta det ger vilket intag och när flera månader tillbaka. Dom senaste multistickorna "lita-20" tar 20 olika substanser med riktigt låga cut-off värden. Men det jag tänkte skriva om mest är vad alla stackare som tar prover kan ta för något.

Etizolam syns varken på några stickor, eller prodiagnotics salivprov enda sättet dom kan hitta det är att skicka till RMV och söka specifikt efter det.
Midazolam(dormicum, flormidal) ger inget utslag på stickor ofta inte på urin analys men saliv syns det.

Phenibut kan ge falskt utslag på Lyrica men annars syns det ingen stans

Barbiturater oftast phenemal man kan få tag på idag men det är rätt värdelöst men syns icke på några prover

Propofol syns inte iheller någonstans men är också svårt att hitta och måste vara jävligt försiktig med det är narkosmedel

Det ända du kan göra när du tagit något som syns för att det inte ska synas snabbare är att dricka, du kan alltid dricka provet helt negativt men oftast då ogiltigt
Om du bara röker cannabis någon gång så går det oftast ut på 1-2 dagar.

Mdma ca ett dygn
1-2 xanor oftast 1 dygn vid större mängder 2
Amfetamin max 4 dagar
Heroin,morfin, kortverkande opiater oftast något dygn större mängder runt 2
Imovane ska man vara försiktig med även dess korta halveringstid kan det sitta i 4-5 dagar
Kokain skulle jag aldrig ta konstigt nog har det nästan suttit i en vecka
Pregabalin 1-4 dagar

Lite andra tips är att åker du fast av polisen och ombeds lämna prov ta alltid blodprov tänk på att du kan alltid dricka dig negativ. Hoppas denna text kan hjälpa er som vill ta lite trots prover. Där är säkert saker jag missat men tyckte jag fick med det mesta

har letat och letat efter ett bra svar, du är en fucking ängel, gudsänd från ovan som hjälper oss stackare som sitter fast med provtagningar dagligen!

kanske kan tillägga att imovane går jättebra att ta då jag gör det ganska ofta och testas dagligen och inget har då dom läkarna/sjuksköterskorna sagt om imovane i mitt urin, dem testar mig bara för opiater o benz med multi sticka skulle jag gissa, då jag går laro programmet
Citera
2021-05-03, 02:51
Medlem
Hur länge syns en 50mg elvanse på urin/saliv prov? Jag är 18 år 190cm 80kg låg kroppsfett och hög fysisk aktivitet.
Citera
2021-05-03, 14:47
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isakp3
Hur länge syns en 50mg elvanse på urin/saliv prov? Jag är 18 år 190cm 80kg låg kroppsfett och hög fysisk aktivitet.

Har svårt att tro att det syns mer än 3 dagar. Men man vet ju aldrig
Citera
2021-05-03, 19:29
Medlem
mephedrons avatar
En viktig fråga som kräver ett ärligt svar av en kunnig:

Behöver verkligen veta hur länge just benson Xanor o sub (Suboxone) oavsett mängd, tid av bruk och metabolism/övervikt jag har (är tjej) som längst kan sitta i kroppen? Gäller både: urin, saliv och blod.
Om man är en sådan där det brukar sitta länge i kroppen/pisset? Och finns det något jag kan göra för att öka metabolismen, så det går ur kroppen fortare? Tex dricka mer vatten (dricker inte så mkt), hur ofta och mkt i så fall? Eller nåt annat?

Om jag är helt ren i en månad, finns det någon risk att det finns kvar på någon typ av prov?
Notera att jag tex inte röker cb, detta gäller endast Subutex och Xanor.
Tack!
Senast redigerad av mephedron 2021-05-03 kl. 19:32.
Citera
2021-05-03, 20:02
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
En viktig fråga som kräver ett ärligt svar av en kunnig:

Behöver verkligen veta hur länge just benson Xanor o sub (Suboxone) oavsett mängd, tid av bruk och metabolism/övervikt jag har (är tjej) som längst kan sitta i kroppen? Gäller både: urin, saliv och blod.
Om man är en sådan där det brukar sitta länge i kroppen/pisset? Och finns det något jag kan göra för att öka metabolismen, så det går ur kroppen fortare? Tex dricka mer vatten (dricker inte så mkt), hur ofta och mkt i så fall? Eller nåt annat?

Om jag är helt ren i en månad, finns det någon risk att det finns kvar på någon typ av prov?
Notera att jag tex inte röker cb, detta gäller endast Subutex och Xanor.
Tack!

Gäller det vid regelbundet bruk eller bara ett intag? Jag är ganska säker på hur länge Buprenorfin sitter i, framförallt vid urinprov
Citera
2021-05-03, 20:26
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Gäller det vid regelbundet bruk eller bara ett intag? Jag är ganska säker på hur länge Buprenorfin sitter i, framförallt vid urinprov

Har tagit buprenorfin dagligen i ca tre veckor, ganska höga doser. Detsamma gäller Xanor. Dvs regelbundet. Är både ute ur urinen om jag är ren (”hemma pga Corona-symptom”) en månad? Är det safe?
Försvinner det fortare ur saliven, isf hur mkt fortare? Vet att det försvinner fortare ur blod iaf?
Men de brukar inte vilja göra blodprov.

Har de juridisk rätt att neka mig sjukersättning om jag av integritetsskäl nekar drogtest? Jag har laglig rätt till sjukpenning eftersom jag enligt journal och omfattande utredningar har autism och ADD samt grov agorafobi. Har läkarintyg. Men de tror jag är missbrukare pga ett positivt test som jag förnekar att jag vet hur det gick till. Har varit nykter, skötsam, artig och trevlig på samtliga möten med myndigheter; läkare, soc (som hjälper mig söka sjukpenningen) osv. Gett städat intryck. Tackat nej till narkotikaklassade mediciner (bara det är väl ett bra tecken? Kan dessutom förstå att man måste lämna prover för att få behålla körkort eller få klassad medicin utskriven, men för att få sjukpenning när man har rätt till den…?) Sådana prover är väl inte billiga precis, borde bara vara lämpliga om man är ett LVM-fall och det är och ser jag verkligen inte ut som, och utan sjukpenning har jag inte ens råd att åka 45 min bussresa bort till närmaste sjukhus och lämna tester varje vecka. Så vad säger man?
Citera
2021-05-03, 20:52
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Har tagit buprenorfin dagligen i ca tre veckor, ganska höga doser. Detsamma gäller Xanor. Dvs regelbundet. Är både ute ur urinen om jag är ren (”hemma pga Corona-symptom”) en månad? Är det safe?
Försvinner det fortare ur saliven, isf hur mkt fortare? Vet att det försvinner fortare ur blod iaf?
Men de brukar inte vilja göra blodprov.

Har de juridisk rätt att neka mig sjukersättning om jag av integritetsskäl nekar drogtest? Jag har laglig rätt till sjukpenning eftersom jag enligt journal och omfattande utredningar har autism och ADD samt grov agorafobi. Har läkarintyg. Men de tror jag är missbrukare pga ett positivt test som jag förnekar att jag vet hur det gick till. Har varit nykter, skötsam, artig och trevlig på samtliga möten med myndigheter; läkare, soc (som hjälper mig söka sjukpenningen) osv. Gett städat intryck. Tackat nej till narkotikaklassade mediciner (bara det är väl ett bra tecken? Kan dessutom förstå att man måste lämna prover för att få behålla körkort eller få klassad medicin utskriven, men för att få sjukpenning när man har rätt till den…?) Sådana prover är väl inte billiga precis, borde bara vara lämpliga om man är ett LVM-fall och det är och ser jag verkligen inte ut som, och utan sjukpenning har jag inte ens råd att åka 45 min bussresa bort till närmaste sjukhus och lämna tester varje vecka. Så vad säger man?

Det jag kan svara på är att du med 99% säkerhet är ren från Buprenorefin efter 1 månad. Jag gick själv på ca 8 mg om dagen i flera månader när jag lades in på avgiftning och jag blev ren efter 18 eller 19 dagar. Alltså nästan efter tre veckor. Med stor säkerhet så borde du också vara ren från Alprazolam då också med tanke på dess relativt korta halveringstid
Citera
2021-05-04, 10:56
Medlem
Tänkte uppdatera mina drogtest här, men observera att detta endast har skett med självtester 20ng/ml cannabis.

Jag är 184 och väger cirka 87, mycket fysiskt aktiv. Blir runt 6 timmar styrketräning i veckan, samt 2-3 timmar kondition. Lågt kroppsfett, tippar på 10%.

Under 4-5månader har jag rökt 2-3g per helg av riktigt bra hasch/gräs.

Jag har använt mig av tester från två olika tillverkare som säljer CE-märkta pisstester. Nedan ser ni mina provtagningar:

7 dygn efter sista röktillfälle: Positivt

12 dygn efter sista röktillfälle: positivt

17 dygn efter sista röktillfälle: positivt

22 dygn efter sista röktille: Negativt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här