Väger cirka 90KG, undrar hur snabbt ett piller Oxycontin 80MG går ut ur kroppen så att man kan lämna ett rent pissprov.
Hur många dagar & timmar tar det?
Väger cirka 90KG, undrar hur snabbt ett piller Oxycontin 80MG går ut ur kroppen så att man kan lämna ett rent pissprov.
Hur många dagar & timmar tar det?
Någon som vet om det är någon chans att klara sig om jag tar bah 2g av 3an en fredag o sen lämnar up på måndagen?(beroende, så de skickas alltid till labb)
Har även elvanse så är redan positiv på amf.
Vet att det kan slå på metamfetamin eller amf. (Otur något annat med).
Men kollar dom efter 3cmc/3mmc?
Slår det även på Levo amf som gatutjack skall göra?
Läst men inte hittat något bra svar på min fråga heh..
Halloj! Om jag har rökt thca vape några bloss på kvällen typ torsdag-söndag förra veckan, visst borde jag väl va ren tills nästa vecka på fredag? har inte rökt på jätte länge innan detta så finns inget att få ur kroppen innan dessa dagarna
Halloj! Om jag har rökt thca vape några bloss på kvällen typ torsdag-söndag förra veckan, visst borde jag väl va ren tills nästa vecka på fredag? har inte rökt på jätte länge innan detta så finns inget att få ur kroppen innan dessa dagarna
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!