För alla som tar drogtest.
Vanligtvis tas prover av produkter och tjänster via prodiagnotics salivprov som tar 72 substanser väldigt mycket längre detktionstid förutom cannabis som har ca ett dygn. Annars är det RMV som tar blod,urin och ibland hårprov. Hårprov är det absolut säkraste du kan ta det ger vilket intag och när flera månader tillbaka. Dom senaste multistickorna "lita-20" tar 20 olika substanser med riktigt låga cut-off värden. Men det jag tänkte skriva om mest är vad alla stackare som tar prover kan ta för något.
Etizolam syns varken på några stickor, eller prodiagnotics salivprov enda sättet dom kan hitta det är att skicka till RMV och söka specifikt efter det.
Midazolam(dormicum, flormidal) ger inget utslag på stickor ofta inte på urin analys men saliv syns det.
Phenibut kan ge falskt utslag på Lyrica men annars syns det ingen stans
Barbiturater oftast phenemal man kan få tag på idag men det är rätt värdelöst men syns icke på några prover
Propofol syns inte iheller någonstans men är också svårt att hitta och måste vara jävligt försiktig med det är narkosmedel
Det ända du kan göra när du tagit något som syns för att det inte ska synas snabbare är att dricka, du kan alltid dricka provet helt negativt men oftast då ogiltigt
Om du bara röker cannabis någon gång så går det oftast ut på 1-2 dagar.
Mdma ca ett dygn
1-2 xanor oftast 1 dygn vid större mängder 2
Amfetamin max 4 dagar
Heroin,morfin, kortverkande opiater oftast något dygn större mängder runt 2
Imovane ska man vara försiktig med även dess korta halveringstid kan det sitta i 4-5 dagar
Kokain skulle jag aldrig ta konstigt nog har det nästan suttit i en vecka
Pregabalin 1-4 dagar
Lite andra tips är att åker du fast av polisen och ombeds lämna prov ta alltid blodprov tänk på att du kan alltid dricka dig negativ. Hoppas denna text kan hjälpa er som vill ta lite trots prover. Där är säkert saker jag missat men tyckte jag fick med det mesta