2021-03-12, 12:22
Medlem
Testar polisen eller sjukvåden för kratom/mitragynin 2021? Kan det ge falskpositivt på något annat test? Hur ligger det till med de nya superkänsliga salivproven?
Citera
2021-03-12, 15:35
Medlem
Nej kratom syns inte på stickor och är ytterst sällsynt att dom letar efetr det ens på analys ska vara tt dom misstänker att du tagit det isf
Citera
2021-03-12, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Nej kratom syns inte på stickor och är ytterst sällsynt att dom letar efetr det ens på analys ska vara tt dom misstänker att du tagit det isf

Borde inte allt synas på analys?
Citera
2021-03-12, 18:27
Medlem
Hej allihopa!
Jag har två frågor. Den första, jag tog 25mg nitrazepam när jag hade 11-12 dagar kvar till mitt urinprov, tror ni jag är redan 12 dagar efter 25mg nitra? Jag var så gott som säker på att dom satt i nästan lika kort som Imovane eller iallafall inte längre än alprazolam (xanor alltså..)
Sen kollade jag ändå upp halveringstiden och den var lång. Fanns en tråd om just nitrazepam men där va inte många svar och dessutom tror jag att den tråden var låst. Svaren i den tråden varierade från 1dag-4veckor så det gav mig inte mycket info..

Min andra fråga;. 80mg elvanse oralt sitter väl inte i mer än 4-5 dagar? En vecka efter intag borde jag väl vara säker på att va ren? Jag vet med vanligt tjack att jag e ren på 3-4 dagar men tänkte att elvanse kanske är depot eller annorlunda på annat sätt. Supertacksam för svar.
Må bäst allihopa. Mvh
Citera
2021-03-12, 20:01
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korpusfex
Borde inte allt synas på analys?
Finns mer info här i tråden, men det finns vissa "standard" droger som man alltid kollar efter. Sen vid misstanke om något specifikt så kollar man även efter det.
Citera
2021-03-13, 02:19
Medlem
maadsteezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Du gör alltid ett test när du gör utredningen, vanligt UP.

Tjack är bara sluta med inget som behöver trappas ut, klonan är också bara att sluta med alternativt köra 7 dagars nertrappning, efter det så är du väl positiv i kanske 2-3v på klonan.

THCt skulle jag inte kunna tänka mig fortfarande syns då du rökt sån liten mängd.

Jo surrade med en polare som hade varit på utredning och det verkade inte som att det var saliv iaf utan vanligt prov.

Jo nä jag vet det är ba att sluta med båda två egentligen. Blir ba så jävla svårt att orka göra saker utan tjacket. Kollar dom efter preg på stickorna? Eller va fan kan jag ta för att underlätta den sociala ångesten, svettningarna o skit jag får av benso-atn? Finns väl nåt lagligt pulver som ändå ska funka helt okey? Har inderal iaf så kmr slippa att hjärtat rusar så där jobbigt iaf
Citera
2021-03-13, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maadsteeze
Jo surrade med en polare som hade varit på utredning och det verkade inte som att det var saliv iaf utan vanligt prov.

Jo nä jag vet det är ba att sluta med båda två egentligen. Blir ba så jävla svårt att orka göra saker utan tjacket. Kollar dom efter preg på stickorna? Eller va fan kan jag ta för att underlätta den sociala ångesten, svettningarna o skit jag får av benso-atn? Finns väl nåt lagligt pulver som ändå ska funka helt okey? Har inderal iaf så kmr slippa att hjärtat rusar så där jobbigt iaf
Dom nya 20-stickorna har preg inkluderat på dom, men dom flesta kliniker har ej fått in dessa än.

Om jag var du hade jag tagit 150mg (om möjligt) annars 300mg preg morgon och kväll första dagen, skippa andra dagen, tredje dagen igen, fjärdedagen skippar du, femte dagen tar du sen så slutar du helt, då fuskar man lite med den värsta ATn så man skippar den, klippte ett morfin beroende på 1v med den metoden och då stog jag ändå på ~100mg per dag i 4-5 månader, och det blev endast en mild AT, men kör så låg dos preg som möjligt och absolut inte mer än 1v, blir bara värre då.

Annars är de bara bita i de sura äpplet och må förjävligt i några dagar, skadar inte och nu under Covid skiten är det bara skylla på att du inte känner dig frisk, vilket du inte kommer göra.
Citera
2021-03-13, 08:58
Medlem
Lite hjälp och info för er som tar prover

För alla som tar drogtest.
Vanligtvis tas prover av produkter och tjänster via prodiagnotics salivprov som tar 72 substanser väldigt mycket längre detktionstid förutom cannabis som har ca ett dygn. Annars är det RMV som tar blod,urin och ibland hårprov. Hårprov är det absolut säkraste du kan ta det ger vilket intag och när flera månader tillbaka. Dom senaste multistickorna "lita-20" tar 20 olika substanser med riktigt låga cut-off värden. Men det jag tänkte skriva om mest är vad alla stackare som tar prover kan ta för något.

Etizolam syns varken på några stickor, eller prodiagnotics salivprov enda sättet dom kan hitta det är att skicka till RMV och söka specifikt efter det.
Midazolam(dormicum, flormidal) ger inget utslag på stickor ofta inte på urin analys men saliv syns det.

Phenibut kan ge falskt utslag på Lyrica men annars syns det ingen stans

Barbiturater oftast phenemal man kan få tag på idag men det är rätt värdelöst men syns icke på några prover

Propofol syns inte iheller någonstans men är också svårt att hitta och måste vara jävligt försiktig med det är narkosmedel

Det ända du kan göra när du tagit något som syns för att det inte ska synas snabbare är att dricka, du kan alltid dricka provet helt negativt men oftast då ogiltigt
Om du bara röker cannabis någon gång så går det oftast ut på 1-2 dagar.

Mdma ca ett dygn
1-2 xanor oftast 1 dygn vid större mängder 2
Amfetamin max 4 dagar
Heroin,morfin, kortverkande opiater oftast något dygn större mängder runt 2
Imovane ska man vara försiktig med även dess korta halveringstid kan det sitta i 4-5 dagar
Kokain skulle jag aldrig ta konstigt nog har det nästan suttit i en vecka
Pregabalin 1-4 dagar

Lite andra tips är att åker du fast av polisen och ombeds lämna prov ta alltid blodprov tänk på att du kan alltid dricka dig negativ. Hoppas denna text kan hjälpa er som vill ta lite trots prover. Där är säkert saker jag missat men tyckte jag fick med det mesta
Citera
2021-03-13, 09:08
Medlem
Nej man kan inte "dricka" sig negativ.
Citera
2021-03-13, 09:15
Medlem
Tro mig jag har flera gånger genom att dricka på kvällen flera liter och på morgonen till den grad att du pissar var 10min var inte postiv på min egen medicin men självklart kollar dom kreatin är det kört. Men Jo det går alltid att dricka så det kommer under cut-off värdet
Citera
2021-03-13, 09:39
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfinx4
Tro mig jag har flera gånger genom att dricka på kvällen flera liter och på morgonen till den grad att du pissar var 10min var inte postiv på min egen medicin men självklart kollar dom kreatin är det kört. Men Jo det går alltid att dricka så det kommer under cut-off värdet

Det blir dock inte ett negativt provsvar utan ett ogiltigt svar och det i sin tur kommer hissa varningsflaggor.
Citera
2021-03-13, 18:47
Bannlyst
visar 4F-3ME-Α-PHP på pissprov multisticka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in