2021-04-25, 08:54
Medlem
Hejsan alla glada.
Har beställt ett drogtest för cannabis på nätet och vill kolla tillförlitligheten på dessa test.
Fanns hur mycket som helst att välja på men beställde ett från Clearvi
Är den nån som har erfarenhet av dessa tester?
Är resultatet tillförlitligt?
Finns det nåt test på marknaden som ni rekommenderar?

Med vänlig hälsning,
Citera
2021-04-25, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billieisback
Hejsan alla glada.
Har beställt ett drogtest för cannabis på nätet och vill kolla tillförlitligheten på dessa test.

Med vänlig hälsning,
Tillägg
Är ett test där man mäter på urin och har ett värde på 50ng/ml vilket inte säger mig nånting
Citera
2021-04-25, 17:40
Medlem
Tog 3 ganska små linor av dåligt kokain i Lördags, kände mig inte särskilt påverkad av det.
Finns risk att jag ska ta ett urinprov på Tisdag morgon, hur stor är risken att det kommer vara positivt?
Har även druckit lite askorbinsyra, i hopp om att det ska hjälpa.
Citera
2021-04-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majvor1
Tog 3 ganska små linor av dåligt kokain i Lördags, kände mig inte särskilt påverkad av det.
Finns risk att jag ska ta ett urinprov på Tisdag morgon, hur stor är risken att det kommer vara positivt?
Har även druckit lite askorbinsyra, i hopp om att det ska hjälpa.
Du kan nog vara lugn. Cola sitter inte i så länge.
Problemet är att det kan vara utspätt med nåt som ger utslag.
Citera
2021-04-26, 12:13
Medlem
Citat:
Hejsan alla glada.

Med vänlig hälsning,

Se till att det är CE-märkt iaf. Kanske är något mer som är viktigt, men det vet jag inte om.
Citera
2021-04-26, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalmackmyra
Se till att det är CE-märkt iaf. Kanske är något mer som är viktigt, men det vet jag inte om.
Ja det var CE-märkt
Citera
2021-04-26, 18:04
Medlem
Ajss avatar
Måste urinen för en "Wizinator" vara färsk?
Ska lämna prover över en tid, kan ev komma över lite rent urin, en halvliter borde ju räcka fint..
Testar dom om det är rätt kön? Tänkte att jag skulle frysa in det och sedan tina "vid behov". Skulle de funka?

Tänkte givetvis skölja ur apparaten grundligt efter varje prov så det inte blir några illaluktande rester osv.
Citera
2021-04-27, 10:56
Medlem
Tjena, har tidigare fått lämna urinprov till polisen då jag är misstänkt för ringa narkotika brott. Fick först veta av polisen att domen skulle ske senast den 28onde April, men när jag pratade med snuten idag så säger de att dem inte ens fått provsvaret ännu, trots att denna händelse nu är ca 1 månad gammal. Är detta normalt, eller betyder den extra tiden att man torskat? Tack på förhud
Citera
2021-04-27, 11:25
Medlem
Citat:
Ja det var CE-märkt

Då ska det vara lugnt och du kan förlita dig på det. Sen har jag an ren nojja köpt tester från två olika leverantörer, bara för att stilla mitt sinne.

Det här betyder CE-märkning (Wikipedia)

Produkten överensstämmer med grundläggande krav på exempelvis hälsa, säkerhet, funktion, miljö

Föreskriven kontrollprocedur har följts
Citera
2021-04-27, 17:44
Medlem
partykings avatar
Hejsan, om man har käkat benso xanor 1 mg och endast tagit 1 mg om dagen i 30 dagar och sedan ska pissa om en vecka och lämna blodprov inför ADHD, när borde jag vara helt ren och säker? Tänker inte riskera att lämna blodprov och pissprov och åka dit så jag inte får min Medicin. Rökte även 2 holkar igår och röker aldrig annars, hade uppehåll innan på ett halvår från röka.
Citera
2021-04-28, 11:16
Medlem
Hej. Har sökt i forumet men hittar inget svar på min fråga. Blev intagen till polisen för misstänkt bruk av narkotika, fick pissa på morgonen, tagit 4 ksalol under natten. Urinprovet är nu skickat på analys. Jag har oxazepam utskrivet; ser dom skillnad i analysen på olika benzosorter?
Citera
2021-04-28, 14:46
Medlem
Hallå där! Nu är det så att jag måste troligen lämna urinprov på måndag och senast jag lämnade var jag positiv fast jag steg upp 5h innan jag skulle lämna och drack minst 5 liter vatten och kreatin/vitamin och det var strax över 14 dagar sedan jag hade rökt och nu rökte jag igår då jag hade trott att det var över en månad kvar tills jag skulle lämna prov.
Gjorde dock en https://m.imgur.com/a/GmuD4 (hemmagjord detox dryck man dricker 1-3h innan provet)
Kan det vara så att det var den som gjorde mig positiv? Är ju egentligen bara massa sockervatten man dricker för enligt den där guiden hindrar den THC att komma via urinen i upp till 5h efter man druckit den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in