2016-04-11, 13:35
Medlem
Xemnass avatar
1.80 cm lång
88 kg
Kraftigt byggd
Rökt ca tre veckor i sträck
Paus i en vecka
Rökt två dagar
Tränar fotboll 3 ggr i veckan..
Hinner jag bli ren på två veckor
Citera
2016-04-11, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvvtofflor
Drog i mig 200st 1mg ksalol i ett svep (ja ni läste rätt, (tvåhundrastycken)

Fråga: När kan man tänkas vara rent efter urinprov som skickas för verifiering till labb?
Nån vecka kanske (chansar bara..?) Xanor går ju ur fort. Eller handlar det om kortare/längre tid?

mvh

Xanor har en Halveringstid på 6-12 Tim. Bara räkna sen.
Senast redigerad av PaNk811 2016-04-11 kl. 14:40.
Citera
2016-04-11, 15:04
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaNk811
Xanor har en Halveringstid på 6-12 Tim. Bara räkna sen.
Halveringstid och spårningstid har inget med varandra att göra. Kokain har en halveringstid på 60 min och går att spåra relativt länge, även vid sporadisk användning.

Citat:
Ursprungligen postat av kvvtofflor
Drog i mig 200st 1mg ksalol i ett svep (ja ni läste rätt, (tvåhundrastycken)

Fråga: När kan man tänkas vara rent efter urinprov som skickas för verifiering till labb?
Nån vecka kanske (chansar bara..?) Xanor går ju ur fort. Eller handlar det om kortare/längre tid?

mvh
Du liknar ett troll, men jag svarar ändå:
Mitt tips är att du får räkna med minst två veckor.

Att äta 200st ksalol är ungefär som att betala 3000 KR (marknadsvärde) för att få GABA-receptorerna och njurarna förstörda. Du är ute på djupt vatten.
Senast redigerad av Hysteria90 2016-04-11 kl. 15:25.
Citera
2016-04-11, 15:25
Medlem
Snällasnälla hjälp! Jag är 35 och normalviktig och kvinna och har fått som krav på absolut nykterhet.
I torsdag så lämnade jag cdt och peth. I 14 dagar innan torsdagen har jag varit absolut nykter förutom två små glas champagne på onsdag kväll innan provet och två glas rödvin 8 dagar innan dess.

Jag har fattat som att cdt provet kommer att vara lugnt men blir inte klok på informationen angående peth provet! En enstaka berusning på en 14 dagarsperiod sk inte ge utslag läste jag någonstan samtidigt som jag fattat att det var rena skiten att dricka den där champagnen!!

Vad tror ni? Finns det någon insatt person som läser här?
Citera
2016-04-11, 18:46
Bannlyst
Såg en tråd om hårtest som precis blev papperskorgad och blev nyfiken på vad i helsicke gör dom om man är helrakat på skalle ansikte och kropp?

Hur mycket hår/ hur långt hårstrå behöver dom, är det hårsäcken dom vill åt?
Citera
2016-04-11, 19:00
Medlem
Jag har tidigare drogmissbruk och fick därför lämna hårprov vid psyk för att kunna få ett intyg till transportstyrelsen.
Provet togs den 10 April och jag har hållit mig ren förutom att jag rökte cirka 1 gram gräs över 3 dagar kring den 25 December. Kommer jag att klara mig?
Citera
2016-04-11, 19:24
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twekaz
Jag har tidigare drogmissbruk och fick därför lämna hårprov vid psyk för att kunna få ett intyg till transportstyrelsen.
Provet togs den 10 April och jag har hållit mig ren förutom att jag rökte cirka 1 gram gräs över 3 dagar kring den 25 December. Kommer jag att klara mig?
Beror på hur långt hår du har. Om du har kvar hår från december så är du rökt.
Citera
2016-04-11, 20:32
Medlem
Jag har cirka 5-6 CM långt. Mitt hår växer fort.

Jag har hört att dem inte testar hela. Utan endast 3 CM från botten. De testar alltså inte den delen av håret som är längre än 3 CM. (Då de ska se 90 dagar tillbaka i tiden). Är det någon som vet att detta är sant?
Citera
2016-04-11, 21:00
Medlem
Om en polare festat till de lite 4 dar i streck me mycke syra o tar en sista på morgonen och sedan blir stannad för röda ögonen o får pissa på eftermiddag men bara positivt på thc o får tagga hem direkt typ, kan han förvänta skg att de dyker upp på analysen o va händer då? Husrannsakan ? Eller kan han förvänta sig de oavsett ? Hur lång tid tar de knnan dom kommer ?
Citera
2016-04-11, 22:11
Medlem
Sökt angående hårprov och 90 % av alla källor säger 90 dagar! Det är 100 dagar sedan December så då borde jag alltså klara mig utan problem!! Och ni som säger något annat får gärna komma med källa på det..
Citera
2016-04-12, 11:39
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twekaz
Sökt angående hårprov och 90 % av alla källor säger 90 dagar! Det är 100 dagar sedan December så då borde jag alltså klara mig utan problem!! Och ni som säger något annat får gärna komma med källa på det..
Det är ju inte exakt 90 dagar, det är väl mer ett riktmärke.
Hittar ingen källa som säger max 90 dagar.

Jag hade nog varit orolig om jag vore du. Det är ju inte uppenbart att du torskar vid 85 dagar men klarar dig efter 100.

Skriv gärna sen om hur det gick. Så har vi andra lite större koll - nästa gång någon annan frågar
Senast redigerad av Hysteria90 2016-04-12 kl. 11:59.
Citera
2016-04-12, 15:06
Medlem
Ska uppdatera er när jag får svar! Blir precis innan självmordet om det blir positivt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in