Eftersom folk här skriver massa "kommer jag klara urintestet"- frågor och sen inte skrivs hur det fick på urintestet, vilken kan vara till nytta för andra som har samma frågor. 
Därför så kan jag berätta om mitt urintest idag.
Förra veckan på tisdagen runt 15 tiden så tog jag 5 st 1 mg serbiska äkta ksalol (alprazolam xanor, xanor osv) och rökte även två krossade 1 mg:are. Dagen efter på onsdagen runt 15 tiden igen tog jag 5 st till. 
Tisdagen en vecka senare, dvs igår lämnade jag Up och var negativ. Dock hade jag rört mig fysiskt, dock bara sex, ingen träning eller något sånt och att jag under fredag, lördag söndag tog furix tabletter som är vätskedrivande. Drack normalt med vatten som man brukar men däremot minst 4 koppar kaffe om dagen. Innan UP igår så drack jag ca 2 liter vatten och 3 koppar.
Igår efter UP drog jag i mig 5 mg till plus två st Iktorivil 2mg. Imorn tänkte jag dra i mig 3 st ikto till. Ikton (klonazepam ) på testerna som används vid mina urinprov har detaktionsnivå på ca 800-900 ng/ml medans alprazolam har detektionsnivå på 180-200 ng/ml och många gånger har jag kunnat ta 3-4 st ikto på fredagen och vara ren på måndagen 

ikton är lurig på urinprov, till oss myglares fördel då haha 

OBS!
Tycker fler och fler borde skriver hur det gick efter era urinprov. Ni tar o tar men ger ingenting tillbaka. Frågar om hjälp, får hjälp men kan inte skrivs hur ert urinprov gick, så tänk på det.