2016-03-15, 19:06
Medlem
mutemes avatar
Eh. Förra helgen hade jag permission. Körde naturligtvis på som in i helvete. UP dagen efter, samt dagen efter det visade mycket riktigt klonazepam och morfin. Men jag rökte dessutom minst 0,4g gräs, men båda testen visade negativt på THC.

Hur fan kan det komma sig? Jag körde med vape, kan det verkligen spela in?
Citera
2016-03-16, 02:45
Medlem
AndersEklunds avatar
Eftersom folk här skriver massa "kommer jag klara urintestet"- frågor och sen inte skrivs hur det fick på urintestet, vilken kan vara till nytta för andra som har samma frågor.

Därför så kan jag berätta om mitt urintest idag.

Förra veckan på tisdagen runt 15 tiden så tog jag 5 st 1 mg serbiska äkta ksalol (alprazolam xanor, xanor osv) och rökte även två krossade 1 mg:are. Dagen efter på onsdagen runt 15 tiden igen tog jag 5 st till.

Tisdagen en vecka senare, dvs igår lämnade jag Up och var negativ. Dock hade jag rört mig fysiskt, dock bara sex, ingen träning eller något sånt och att jag under fredag, lördag söndag tog furix tabletter som är vätskedrivande. Drack normalt med vatten som man brukar men däremot minst 4 koppar kaffe om dagen. Innan UP igår så drack jag ca 2 liter vatten och 3 koppar.

Igår efter UP drog jag i mig 5 mg till plus två st Iktorivil 2mg. Imorn tänkte jag dra i mig 3 st ikto till. Ikton (klonazepam ) på testerna som används vid mina urinprov har detaktionsnivå på ca 800-900 ng/ml medans alprazolam har detektionsnivå på 180-200 ng/ml och många gånger har jag kunnat ta 3-4 st ikto på fredagen och vara ren på måndagen ikton är lurig på urinprov, till oss myglares fördel då haha

OBS!
Tycker fler och fler borde skriver hur det gick efter era urinprov. Ni tar o tar men ger ingenting tillbaka. Frågar om hjälp, får hjälp men kan inte skrivs hur ert urinprov gick, så tänk på det.
Citera
2016-03-16, 02:47
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Eh. Förra helgen hade jag permission. Körde naturligtvis på som in i helvete. UP dagen efter, samt dagen efter det visade mycket riktigt klonazepam och morfin. Men jag rökte dessutom minst 0,4g gräs, men båda testen visade negativt på THC.

Hur fan kan det komma sig? Jag körde med vape, kan det verkligen spela in?

Hur många ikto tog du och hur lång tid efter det hade du urinprov?
Citera
2016-03-16, 10:00
Medlem
popcorn.mannens avatar
vet någon vilka cannabinoid sorter som syns på dagens spice stickor?? är det dom allra nyaste som har kommit 2016 eller är det dom gamla som akb-48, ab-fubinaca osv osv. för jag pissar till o från med stickor där det står på förpackningen spice/k2, då tänker jag att dom stickorna kanske bara tar på dom äldsta sorterna som jwh, am osv. kan det vara så tro??
Citera
2016-03-16, 12:29
Medlem
Syns elvanse i urinprov med vanlig sticka?
Citera
2016-03-16, 12:45
Medlem
Pimilos avatar
Hej jag undrar ifall N-ethyl-Hexedrone syns på UP?
Citera
2016-03-16, 15:22
Medlem
Hen98s avatar
Om man får elvanse utskrivet och skulle vilja ta amfetamin. Märks det då på urinprov? Alltså att jag tagit amfetamin.
Analys spelar inte särskilt stor roll, är mer intresserad av om det syns på sticka.
Senast redigerad av Hen98 2016-03-16 kl. 15:25.
Citera
2016-03-16, 15:25
Medlem
Pimilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimilo
Hej jag undrar ifall N-ethyl-Hexedrone syns på UP?

Någon? Snälla. Normal sticka på UP.
Citera
2016-03-16, 16:53
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Hur många ikto tog du och hur lång tid efter det hade du urinprov?

Dagen efter och dagen efter det, skrev ju det

100mg ikto. Fick även utslag på oxykodon. Men fan inte gräset. Det gör mig inget, men finner det underligt.

Aja. Lämnar bara UP under insättningen av Ritalin. Skulle det ge utslag på THC tas ritalinet bort, men läkarn skiter i om jag fortsätter röka isf.

Återkommer efter ytterligare UP.
Citera
2016-03-16, 16:55
Medlem
Hej!

Det är så att jag går på ett arbetscentrum där jag är i köket och ska därför göra en hälsokontroll, I samband med att chefen på stället informera mig om detta frågade han även om jag tog någon medicin vilket tyder på att dem kommer kolla efter droger, Iallafall så har jag Sobril utskrivet vilket jag även sa till honom och jag kan intyga. Dock köpte jag en ask med oxascand av en kompis som jag ätit vid sidan om mina utskrivna Sobril. Frågan nu är ifall dem kan se någon skillnad på Oxascand och Sobril vid ett drogtest eller om jag lugnt kan hänvisa till mitt recept?

tacksam för svar!
Citera
2016-03-16, 17:55
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Dagen efter och dagen efter det, skrev ju det

100mg ikto. Fick även utslag på oxykodon. Men fan inte gräset. Det gör mig inget, men finner det underligt.

Aja. Lämnar bara UP under insättningen av Ritalin. Skulle det ge utslag på THC tas ritalinet bort, men läkarn skiter i om jag fortsätter röka isf.

Återkommer efter ytterligare UP.

Du tog alltså 50 st Iktorivil 2mg? (Krysstvåor, Rochetvåor?
Citera
2016-03-16, 18:33
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Du tog alltså 50 st Iktorivil 2mg? (Krysstvåor, Rochetvåor?

Det stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in