2016-06-11, 11:16
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yohanez
Rökte 1g brunt under 5 dagar.
4 dagar senare rökte jag 6 bloss grönt.
Är medellång och lite mullig, håller igång helt ok med idrott.
Har druckit alkohol en vecka i rad om det kan spela in.
Hur lång tid tror ni det tar för mig att bli ren?
2 veckor för att vara säker. Men håll igång med tränandet och drick mycket så skyndar du på det.
Citera
2016-06-13, 13:31
Medlem
Hej.
Rökte senast 2/4, den 26/4 visade det pos.
Nytt test 30/5 visar fortf pos och skickas på analys. Inte rökt sen då den 2april...
Ska lämna imorgon igen och då väntar dem sej att det bör vara neg.
Vilket jag ju också gör, men om det INTE är det? Attsingen så de körde ihop sej.
Vad är det då som e galet? Helt superkass metabolism då va?
Tänkte inte ens att det första skulle va pos. och absolut inte det andra.

Visst måste det va neg imorgon?

Vänligen DrKusinKnase
Citera
2016-06-13, 13:33
Medlem
Funderar på att köpa syntetiskt urin från Smoketower.
Länk

Men undrar lite hur pålitligt det är? Fungerar det till 100% på alla stickor?
Och undrar även om det finns någon gräns på hur länge det håller i rumstemperatur? Kan det bli "dåligt" och inte funka efter ett år eller så?
Citera
2016-06-13, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrKusinKnase
Hej.
Nytt test 30/5 visar fortf pos och skickas på analys. Inte rökt sen då den 2april...
Vilket jag ju också gör, men om det INTE är det? Attsingen så de körde ihop sej.

Vänligen DrKusinKnase

Du måste ha rökt väldigt mycket en längre tid innan?Om du inte röker i sömnen eller något
Det borde vara negativt nu tycker ja. För säkerhets skull drick mycket vatten och lämna inte den första pisset efter du sovit.
Berätta hur det går!
Citera
2016-06-13, 21:26
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Yes, det syns på opiater, eftersom oxikodon (oxycontin®) är en opiat.
råkade läsa detta och det är helt fel. vad jag vet syns inte oxy på opiater utan det syns på oxy stickor inget annat.
Citera
2016-06-13, 21:48
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrKusinKnase
Hej.

Vänligen DrKusinKnase
Det borde vara neg men även om det inte är det så kommer de ju kunna skicka det på analys och ta det på sjunkande värde för att se att du inte fyllt på.
Citera
2016-06-13, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Du måste ha rökt väldigt mycket en längre tid innan?Om du inte röker i sömnen eller något
Det borde vara negativt nu tycker ja. För säkerhets skull drick mycket vatten och lämna inte den första pisset efter du sovit.
Berätta hur det går!

Aaa nä inte i sömnen heller, haha.. verkligen NOLL
Men ja, det var rätt intensivt ett tag där nån månad innan.
Dock rökt för många år sen och minns iof inte hur länge de satt i då heller men såhär länge satt de inte i sista "omgången" då för ca 8-10 år sedan. Kan det ha o göra med dåligt matintag pga cs intag (på recept)? Alltså allt stannar bara i kroppen? Jag återkommer när jag fått svar.

Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Det borde vara neg men även om det inte är det så kommer de ju kunna skicka det på analys och ta det på sjunkande värde för att se att du inte fyllt på.

Ja, annars känns det ju sjukt snett skött alltså.. Dock har jag kollat journalen och det är det först provet som är skickat på analys, men inte det andra, för inget resultat fanns (ringt ssk för o få värdet) hade "alldeles för högt" jaha.. tack. Jag som skärpt till mej nu efter mkt skit som hänt så ska detta släpa efter o kanske bli utan medicin (igen)...

Tack för svaren. Återkommer...
Citera
2016-06-13, 23:56
Medlem
Nån som vet hur lång tid det tar innan cannabis syns i ett pissprov efter att man rökt, tex om man pissar 5 min efter intag borde det ju inte synas. I mitt fall handlar det max om 3 timmar och jag va ren innan. tack på förhand.
Citera
2016-06-14, 00:23
Medlem
Rökte 1g under 5 dagar
Sen 3 dagars uppehåll
Sen 6 bloss bra grönt
Senaste gången var en vecka sen och ska in på piss imorrn, är kort och medelviktig för min längd, har druckit alkohol en vecka i rad sen sista röktillfället.

Tror ni jag klarar mig?
Citera
2016-06-14, 13:13
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
råkade läsa detta och det är helt fel. vad jag vet syns inte oxy på opiater utan det syns på oxy stickor inget annat.
Oxikodon syns visst på både labbanalys (OPI), samt OPI-reagenser för icke-syntetiska och semi-syntetiska opioder. Gränsvärdet på OPI-reagensen för oxikodon är dessutom 100ng/ml.

På de OPI-reagenser som bara upptäcker icke-syntetiska opioider blir det felaktiga korsresultat ändå för oxikodon, vilket du kan läsa om i t.e.x. denna bluelight-tråd: http://www.bluelight.org/vb/threads/...OPI-vs-OXY-WTF

Oxikodon är ett halvsyntetiskt morfinderivat. Ovanstående säger sig självt.
Senast redigerad av Hysteria90 2016-06-14 kl. 13:35.
Citera
2016-06-14, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WolframG
Funderar på att köpa syntetiskt urin från Smoketower.
Länk

Men undrar lite hur pålitligt det är? Fungerar det till 100% på alla stickor?
Och undrar även om det finns någon gräns på hur länge det håller i rumstemperatur? Kan det bli "dåligt" och inte funka efter ett år eller så?

Dom funkar tom på analys så garanterat på sticka. Mina legade i lådan ett år i rumstemperatur innan jag använde dom. Anv gärna två påsar då det är rätt lite i varje
Citera
2016-06-14, 14:22
Medlem
Tjena! Rökte dagligen i en 5 veckors period, efter 14 dagar utan röka så gjorde jag ett drogtest på mig själv (sticka från Comedown) och det fick jag två streck, C-strecket var starkt och T var svagt. Jag antog att jag var ren, trots det svaga röda strecket. Nu har det gått ytterligare 14 dagar sen det där testet, men, jag råkade röka ungefär 0.4g(max) bruning igår, fick iofs i mig passiv rökning med.

Tror ni jag är ren om 7 nätter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in