Citat:
Ursprungligen postat av
kenozoikum
Du måste ha rökt väldigt mycket en längre tid innan?Om du inte röker i sömnen eller något
Det borde vara negativt nu tycker ja. För säkerhets skull drick mycket vatten och lämna inte den första pisset efter du sovit.
Berätta hur det går!
Aaa nä inte i sömnen heller, haha.. verkligen NOLL

Men ja, det var rätt intensivt ett tag där nån månad innan.
Dock rökt för många år sen och minns iof inte hur länge de satt i då heller men såhär länge satt de inte i sista "omgången" då för ca 8-10 år sedan. Kan det ha o göra med dåligt matintag pga cs intag (på recept)? Alltså allt stannar bara i kroppen? Jag återkommer när jag fått svar.
Citat:
Ursprungligen postat av
evilhoney
Det borde vara neg men även om det inte är det så kommer de ju kunna skicka det på analys och ta det på sjunkande värde för att se att du inte fyllt på.
Ja, annars känns det ju sjukt snett skött alltså.. Dock har jag kollat journalen och det är det först provet som är skickat på analys, men inte det andra, för inget resultat fanns (ringt ssk för o få värdet) hade "alldeles för högt" jaha.. tack. Jag som skärpt till mej nu efter mkt skit som hänt så ska detta släpa efter o kanske bli utan medicin (igen)...
Tack för svaren. Återkommer...