Citat:
Ursprungligen postat av
Tyronez
När jag lämnade prov på allmänpsyk visade inte metylfenidat på urinprov.
Hur länge sen var det här? Vet att det finns MF-stickor nu för tiden i alla fall, men vet inte hur ofta de används.
Citat:
Ursprungligen postat av
yohanez
Tja, rökte 2 bloss helt ok hasch och har 4 dagar på mig till pissprov. Rör på mig rätt mycket och är normalbyggd, kommer det synas på sticka?
När rökte du senast innan de där två blossen, och hur mycket/länge?
Jag har rökt varje kväll i några månader, varit ren i 20 dagar, sen rökt 1.5 spliff med bra grejer, väntat 10 dagar och pissat rent. Då körde jag på att dricka mycket vatten, så att pisset späds ut.
Försök att inte röra på dig så mycket de närmsta dagarna innan urinprov, då blir det mer spår i pisset. På provdagen så pissar du dig tom när du vaknar, sen drick rikligt med vatten, inte för mycket bara för då kan man bli sjuk/dö. Om du har tid på dig så försök tömma blåsan några gånger innan provet, och drick givetvis mer för att kompensera för det du pissat ut. Låt blåsan fyllas upp ordentligt igen och sen lämnar du provet, kissa lite i stolen innan du fyller muggen. Ett tips är att ta en eller ett par B-vitamin tabletter dagen du ska lämna prov, så blir pisset mer gulaktigt.