2016-04-23, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trip.McTrip
Tjena!

Har metylfenidat på recept, och kommer möjligen behöva lämna urinprov någon gång ibland.

Jag undrar över om de kollar de efter metylfenidat i urinen på allmänpsyk?

Funderar på att använda syntetiskt urin då jag röker cannabis ibland, men är rädd att de drar in medicinen om de ser att pisset är helt rent och får för sig att jag säljer medicinen istället för att använda den.

När jag lämnade prov på allmänpsyk visade inte metylfenidat på urinprov.
Citera
2016-04-23, 00:10
Medlem
Tja, rökte 2 bloss helt ok hasch och har 4 dagar på mig till pissprov. Rör på mig rätt mycket och är normalbyggd, kommer det synas på sticka?
Citera
2016-04-23, 01:57
Medlem
Trip.McTrips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez
När jag lämnade prov på allmänpsyk visade inte metylfenidat på urinprov.

Hur länge sen var det här? Vet att det finns MF-stickor nu för tiden i alla fall, men vet inte hur ofta de används.

Citat:
Ursprungligen postat av yohanez
Tja, rökte 2 bloss helt ok hasch och har 4 dagar på mig till pissprov. Rör på mig rätt mycket och är normalbyggd, kommer det synas på sticka?

När rökte du senast innan de där två blossen, och hur mycket/länge?

Jag har rökt varje kväll i några månader, varit ren i 20 dagar, sen rökt 1.5 spliff med bra grejer, väntat 10 dagar och pissat rent. Då körde jag på att dricka mycket vatten, så att pisset späds ut.

Försök att inte röra på dig så mycket de närmsta dagarna innan urinprov, då blir det mer spår i pisset. På provdagen så pissar du dig tom när du vaknar, sen drick rikligt med vatten, inte för mycket bara för då kan man bli sjuk/dö. Om du har tid på dig så försök tömma blåsan några gånger innan provet, och drick givetvis mer för att kompensera för det du pissat ut. Låt blåsan fyllas upp ordentligt igen och sen lämnar du provet, kissa lite i stolen innan du fyller muggen. Ett tips är att ta en eller ett par B-vitamin tabletter dagen du ska lämna prov, så blir pisset mer gulaktigt.
Citera
2016-04-23, 02:26
Medlem
Citat:
Hur länge sen var det här? Vet att det finns MF-stickor nu för tiden i alla fall, men vet inte hur ofta de används.

Det var 3v sedan. Vet inte vad dom har för stickor men metylfenidat syns inte på de stickor dom tog på mig iaf.

mvh
Citera
2016-04-23, 12:06
Medlem
Citat:

När rökte du senast innan de där två blossen, och hur mycket/länge?

Jag har rökt varje kväll i några månader, varit ren i 20 dagar, sen rökt 1.5 spliff med bra grejer, väntat 10 dagar och pissat rent. Då körde jag på att dricka mycket vatten, så att pisset späds ut.

Försök att inte röra på dig så mycket de närmsta dagarna innan urinprov, då blir det mer spår i pisset. På provdagen så pissar du dig tom när du vaknar, sen drick rikligt med vatten, inte för mycket bara för då kan man bli sjuk/dö. Om du har tid på dig så försök tömma blåsan några gånger innan provet, och drick givetvis mer för att kompensera för det du pissat ut. Låt blåsan fyllas upp ordentligt igen och sen lämnar du provet, kissa lite i stolen innan du fyller muggen. Ett tips är att ta en eller ett par B-vitamin tabletter dagen du ska lämna prov, så blir pisset mer gulaktigt.
Var helt ren innan de 2 blossen och det är 4 dagar mellan blossen och pissprovet
Citera
2016-04-23, 19:03
Medlem
Kunde inte hålla mig från cocillanaflaskan, ska lämna up imorgon, dock inte säkert att dom kolla opiater, men kan hända. De var flera år sen jag hade cocillana utskrivet, kmr jag torska? Jag måste lämna rena urinprov för körkort, runt 2 ggr i veckan.
Citera
2016-04-23, 20:29
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdf-1337
Kunde inte hålla mig från cocillanaflaskan, ska lämna up imorgon, dock inte säkert att dom kolla opiater, men kan hända. De var flera år sen jag hade cocillana utskrivet, kmr jag torska? Jag måste lämna rena urinprov för körkort, runt 2 ggr i veckan.
Du är positiv 2-4 dagar på cociliana - beroende på dos.

Fan när man låg inne i lumpen fick man det direkt vid förkylningar etc. Många som fuskade till sig det. Låter det vara osagt om jag gjorde
Citera
2016-04-23, 20:44
Medlem
Tog lite bara men tror du det är lugnt eftersom jag haft det utskrivet??
Citera
2016-04-23, 20:47
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Tog lite bara men tror du det är lugnt eftersom jag haft det utskrivet??
Ja, innan du får lämna provet hos feelgood och liknande så får du fylla i en blankett om vilka mediciner du tar o.s.v. Har du det på recept är det hur lugnt som helst.

Ovanstående gäller analys. Om det är på sticka du skall lämna rekommenderar jag DIG SJÄLV ATT SÄGA att du har det på recept för att undvika problem =)

Citera nästa gång =)
Citera
2016-04-23, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Ja, innan du får lämna provet hos feelgood och liknande så får du fylla i en blankett om vilka mediciner du tar o.s.v. Har du det på recept är det hur lugnt som helst.

Ovanstående gäller analys. Om det är på sticka du skall lämna rekommenderar jag DIG SJÄLV ATT SÄGA att du har det på recept för att undvika problem =)

Citera nästa gång =)
Alltså jag har haft det för flera år sen. När jag kollade på apotekets sida om recept som gått ur finns det inte kvar där. Men vet ju att jag haft det så får väl ringa lärkarn i värsta fall så han kan bekräfta att jag haft det förut!?
Citera
2016-04-23, 20:56
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Alltså jag har haft det för flera år sen. När jag kollade på apotekets sida om recept som gått ur finns det inte kvar där. Men vet ju att jag haft det så får väl ringa lärkarn i värsta fall så han kan bekräfta att jag haft det förut!?
Du behöver inte ha med dig några recept för att visa upp vid provtillfället iaf, så jag tror det löser sig =) Du har ju inget att dölja och kan vara lugn.

Har du rent mjöl i bagen, som du säger, är allt lugnt =)
Citera
2016-04-23, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Du behöver inte ha med dig några recept för att visa upp vid provtillfället iaf, så jag tror det löser sig =) Du har ju inget att dölja och kan vara lugn.

Har du rent mjöl i bagen, som du säger, är allt lugnt =)
Okej, för torska förut för olovlig körning o då ville polisen ha papper på receptet. Gällde cocillanaflaskan då också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in