2016-04-09, 02:24
Medlem

Eh. Tänkte nog inte helt klart när jag skrev. Nu är det ett tag sen men tror faktiskt att det va 2 streck på stickan, alltså att det var negativt. Så jag var nog ren ändå Däremot kan jag säga att jag är rätt överviktig, BMI säkert runt 30. Så har högt BMI då, men verkar ha blivit ren ganska snabbt ändå, hög metabolism kanske?
Ska nog beställa hem lite fler tester och köra, lite nojjig för ev. UP vid anställning.

Tack skatteverket
Senast redigerad av fykla 2016-04-09 kl. 02:31.
Citera
2016-04-09, 18:37
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelBlau
Om jag röker 1 gång i veckan, hur lång tid kan jag vänta mig att det tar tills jag är ren?
ca 75kg 185cm, tränar 3-5 gånger i veckan.
2-3 dagar
Citera
2016-04-09, 20:40
Medlem
Tja! Jag har lite funderingar ang det här med metabolism, med mera.

Om man vill bli ren från röka så fort som möjligt. Som jag läser, så spelar metabolism stor roll.

Blir min metabolism bättre om jag ligger på ett kaloriunderskott framför ett kaloriöverskott?

För att göra frågan lite tydligare: Går det, i teorin, snabbare att bli ren från THC om man äter på ett kaloriunderskott?

Fråga två:
Jag tränar och jag har tillgång till kreatin (som jag har tänkt att börja använda). Är det hiss eller diss att använda kreatin om syftet är att bli ren från THC så fort som möjligt?
Citera
2016-04-10, 12:33
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
För att göra frågan lite tydligare: Går det, i teorin, snabbare att bli ren från THC om man äter på ett kaloriunderskott?
Du ska bli av med fett så snabbt som möjligt. Så svar: ja. Men banta inte för mycket - då ställer kroppen in sig på starving-mode, som du vet, och då tar det längre tid att bränna fettet.

Max 25% tycker jag du ska skära ned.
Citat:
Fråga två:
Jag tränar och jag har tillgång till kreatin (som jag har tänkt att börja använda). Är det hiss eller diss att använda kreatin om syftet är att bli ren från THC så fort som möjligt?
Det är inte ett dugg negativt iaf. Sedan exakt hur mycket kreatinet ökar metabolismen vet jag inte. Tror inte att det blir någon märkbar skillnad.
Citera
2016-04-10, 13:27
Bannlyst
Drog i mig 200st 1mg ksalol i ett svep (ja ni läste rätt, (tvåhundrastycken)

Fråga: När kan man tänkas vara rent efter urinprov som skickas för verifiering till labb?
Nån vecka kanske (chansar bara..?) Xanor går ju ur fort. Eller handlar det om kortare/längre tid?

mvh
Citera
2016-04-10, 14:54
Medlem
Citat:
Tja! Jag har lite funderingar ang det här med metabolism, med mera.

Om man vill bli ren från röka så fort som möjligt. Som jag läser, så spelar metabolism stor roll.

Blir min metabolism bättre om jag ligger på ett kaloriunderskott framför ett kaloriöverskott?

Fråga två:

Fråga två: Det enda kreatin är bra för är att du har extra kreatin i kroppen och kan då dricka mer för att späda ut urinen eftersom det man mäter är kreatninvärdet. Kreatnin är nedbrutet kreatin. Har du för lågt kreatninvärde så blir provet ogiltigt.
Citera
2016-04-10, 16:54
Medlem
Jag ska nu sluta röka, dels för körkort och för min egen skull. Behöver eventuellt lämna ett up på soc och har beställt egna tester så jag vet när jag är klar för att gå dit. Oavsett vad så kommer jag fasta, bara dricka saltvatten och en annan blandning av cintronsaft sirap vatten och cayennepeppar för att rensa massa skit o dynga från kroppen.
Nu till frågan, kommer dessa häxdrycker i 10 dagar på något sätt påverka tiden det tar för mig att bli ren? Är inte expert inom det här ämnet Tack.
Citera
2016-04-10, 17:21
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daylight92
Jag ska nu sluta röka, dels för körkort och för min egen skull. Behöver eventuellt lämna ett up på soc och har beställt egna tester så jag vet när jag är klar för att gå dit.
Låter klokt!
Citat:
Ursprungligen postat av Daylight92
Oavsett vad så kommer jag fasta, bara dricka saltvatten och en annan blandning av cintronsaft sirap vatten och cayennepeppar för att rensa massa skit o dynga från kroppen.
Nu till frågan, kommer dessa häxdrycker i 10 dagar på något sätt påverka tiden det tar för mig att bli ren? Är inte expert inom det här ämnet Tack.
Ledsen att göra dig besviken men det finns inga sådana genvägar. Fasta är inte heller särskilt bra, då kroppen bränner fett segare då.

Allt du nämner ovanför förvärrar bara din situation. Du nämner kaloririka saker, samtidigt som du ska "fasta"... du har blivit lurad av någon.

Saltvatten torkar ju ut din kropp. Menar du allvar med att du ska dricka saltvatten bara? Det är meningen att du ska dricka mycket (vanligt) vatten. Något så urbota dumt har jag aldrig hört.

Rådet jag kan ge dig är att dricka helt vanligt vatten och röra på dig mycket.
Senast redigerad av Hysteria90 2016-04-10 kl. 17:31.
Citera
2016-04-10, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvvtofflor

Fråga: När kan man tänkas vara rent efter urinprov som skickas för verifiering till labb?
Nån vecka kanske (chansar bara..?) Xanor går ju ur fort. Eller handlar det om kortare/längre tid?

mvh

Idag? Blir lite orolig när jag ser att detta är ditt senaste inlägg
Citera
2016-04-10, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvvtofflor

mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Johanna2013
Idag? Blir lite orolig när jag ser att detta är ditt senaste inlägg

Nej, vore det idag hade det mer sett ut så här "unudfn ddk dldöl l lkkiu" idag är jag bara lite efterflöddrad..

men för en vecka sedan lite drygt. Sitter på flera tusenpack som jag vill bli av med därför så stora doser.

inget självmordsförsök, även om jag är ganska säker på att ingen mister livet av monsterdoser xanor. Dum medicin om man har har dom planerna. Läs mina senaste inlägg här på fb så får du en klarare bild.

Tack för omtanken i alla fall!

Förresten. Jag har inte fått svar på min ursprungsfråga. Ingen som har en susning?
Senast redigerad av kvvtofflor 2016-04-10 kl. 21:44.
Citera
2016-04-10, 23:04
Medlem
Tjena!
Ska på drog test om någon dag och undrar om jag är ren då jag är " lite" orolig.
Såhär har det sett ut senaste tiden.
-Rökte ca 15-20 dagar i januari
-Fri 3 veckor
-rökte 4 dagar i rad
-fri 4 veckor
-rökte 6 bloss efter dom fyra veckorna
-fri strax 3.5vecka

Tränade i snitt 3 dagar i veckan sen januari fram till för 2 veckor sen
väger 68 kilo
Är jag ren tror ni?
Tack på förhand
Citera
2016-04-11, 10:17
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HolmStock
Tjena!
Ska på drog test om någon dag och undrar om jag är ren då jag är " lite" orolig.
Såhär har det sett ut senaste tiden.
-Rökte ca 15-20 dagar i januari
-Fri 3 veckor
-rökte 4 dagar i rad
-fri 4 veckor
-rökte 6 bloss efter dom fyra veckorna
-fri strax 3.5vecka

Tränade i snitt 3 dagar i veckan sen januari fram till för 2 veckor sen
väger 68 kilo
Är jag ren tror ni?
Tack på förhand

Helt klart ren