2013-08-07, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderskarlsson98
Jag har länge gillat min granne och nu efter ett tag så är vi ihop. Första gången vi hade sex så var hon nästan 15 år någon månad ifrån. Men här om dagarna så hade vi sex och jag fick ena hennes fot i ansiktet Gud va tänd jag vart . Helt plötsligt så ropar hon att jag ska börja slicka på hennes fötter . Det visar sig att hon också är fotfetischer. Men hon blir tänd av att jag ska lukta på hennes strumpor och sånt eller att jag ska hålla på med hennes fötter

Fy fan, du har hittat en drömtjej, en på miljonen typ, varför kan man inte ha en sådan tur själv?
Citera
2013-08-07, 16:31
Medlem
HertigTorulf.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Fy fan, du har hittat en drömtjej, en på miljonen typ, varför kan man inte ha en sådan tur själv?

Haha knappast en på miljonen, ingen utav alla tjejer jag varit med har det varit ett "big nono", de flesta har tyckt det varit harmlöst/lite gulligt. Min nuvarande tjej låter mig hålla på precis hur mycket jag vill med hennes fötter Hon vet om min fetisch och inget som stör henne alls, tycker till och med det är skönt när man håller på med fötterna, ofta hon själv som säger att jag ska suga på tårna för det är skönt

Självklart sköter hon om dom och målar de alltid för min skull, vissa har det bra
Citera
2013-08-07, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HertigTorulf.
Haha knappast en på miljonen, ingen utav alla tjejer jag varit med har det varit ett "big nono", de flesta har tyckt det varit harmlöst/lite gulligt. Min nuvarande tjej låter mig hålla på precis hur mycket jag vill med hennes fötter Hon vet om min fetisch och inget som stör henne alls, tycker till och med det är skönt när man håller på med fötterna, ofta hon själv som säger att jag ska suga på tårna för det är skönt

Självklart sköter hon om dom och målar de alltid för min skull, vissa har det bra

Det är skillnad på tjejer som inte har något emot och gillar att man håller på med deras fötter, mot att tjejer utan förvarning kör upp fötterna i ens ansikte och begär att få dom slickade och att dom gillar när killar luktar på deras svettiga sockar.
Citera
2013-08-08, 15:29
Medlem
HertigTorulf.s avatar
Citat:
Det är skillnad på tjejer som inte har något emot och gillar att man håller på med deras fötter, mot att tjejer utan förvarning kör upp fötterna i ens ansikte och begär att få dom slickade och att dom gillar när killar luktar på deras svettiga sockar.

Ja enda skillnaden är att du söker en dominant kvinna. Vilken dominant kvinna som helst tror jag skulle gå med på de fantasierna och njuta av det till fullo själva De tjejer som tänder på sånt gillar att tvinga en göra "snuskiga" saker, te x slicka på smutsiga fotsulor,känner en sån tjej själv som gillar det Givetvis är hon en riktig bitch normalt också haha, fyfan.

Eftersom ingen tjej varit emot mitt intresse för fötter kan jag inte tänka mig alls att en dominant kvinna skulle ha det, tvärtom faktiskt.

Det som dock är svårare är att hitta dominanta kvinnor naturligt ute på en vanlig krog t ex, då tjejer är biologiskt undergivna. Den som säger annat borde ju ta sig en titt i världen.

Har svårt att tänka mig att en tjej skulle bara vara dominant i sängen, för vem vill be hunsad runt av sin käring dygnet runt, fyfan alltså
Senast redigerad av HertigTorulf. 2013-08-08 kl. 15:36.
Citera
2013-08-09, 05:58
Medlem
locmans avatar
Citat:
I nuläget vet jag bara en kvinna, men hon nöter skor åt mig som jag har gett henne.
Jag KANSKE har en till på gång, hon är verkligen underbart trevlig och snäll, men jag har inte fått träffa henne än.

Edit: Hur länge har du velat köpa tjejers skor? Har du lyckats köpa skor av någon tjej än?
Och hur ska skorna se ut, hur använda ska dom vara etc?

Ett säkert kort är att köpa använda skor på krogen, bara ut o sikta in sig och var beredd på att att hosta upp några hundringar
Citera
2013-08-09, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locman
Ett säkert kort är att köpa använda skor på krogen, bara ut o sikta in sig och var beredd på att att hosta upp några hundringar

Jag har funderat på att gå på krogen och fråga tjejer om dom skulle vilja byta en drink mot att jag får lukta i deras svettiga partyskor eller bli trampad på med skorna dom har, kanske även om man får suga på deras svettiga fötter efter dom dansat flera timmar, men givetvis också fråga om dom vill sälja skorna, grejen är väl att när dom blir nyktra dagen efter så har dom glömt bort att jag ville köpa skorna eller att dom säger näääh! och slänger/raderar mitt nummer.

Hmm........ jag kanske gör det försök ikväll, att cykla ner på stan och söka onyktra tjejer som man kan fråga, ibland ser man en grupp med tjejer på 3-5 pers som jag ska våga fråga någon gång, både om skor och om dom kan trampa på mig.
Citera
2013-08-09, 10:55
Medlem
AlladinSanes avatar
Citat:
Jag har funderat på att gå på krogen och fråga tjejer om dom skulle vilja byta en drink mot att jag får lukta i deras svettiga partyskor eller bli trampad på med skorna dom har, kanske även om man får suga på deras svettiga fötter efter dom dansat flera timmar, men givetvis också fråga om dom vill sälja skorna, grejen är väl att när dom blir nyktra dagen efter så har dom glömt bort att jag ville köpa skorna eller att dom säger näääh! och slänger/raderar mitt nummer.

Hmm........ jag kanske gör det försök ikväll, att cykla ner på stan och söka onyktra tjejer som man kan fråga, ibland ser man en grupp med tjejer på 3-5 pers som jag ska våga fråga någon gång, både om skor och om dom kan trampa på mig.

Hehe...väl värt o pröva
Citera
2013-08-13, 16:52
Medlem
Nya bilder, denna gång med klackskor.

//bayimg.com/laOGLaaEe

//bayimg.com/NaoGmaaee
Citera
2013-08-16, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamadarsda

//bayimg.com/laOGLaaEe

//bayimg.com/NaoGmaaee

Mums.
Citera
2013-08-16, 20:16
Medlem
Citat:
Mums.

Tack så mycket!
Citera
2013-08-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamadarsda

//bayimg.com/laOGLaaEe

//bayimg.com/NaoGmaaee

Ser gosigt ut!!
Citera
2013-08-17, 02:33
Medlem
DenimDemons avatar
För ett par år sedan dejtade jag en tjej med storlek 33/34. Smala, välvårdade och lena. Hon hade inget emot att få dem ompysslade och kyssta Jag har aldrig gjort en hemlighet av att jag gillar fötter med de tjejer jag träffat. Har dessutom haft turen att alla gillat att få fötterna ompysslade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in