Citat:
Ursprungligen postat av
torteras78
Det är skillnad på tjejer som inte har något emot och gillar att man håller på med deras fötter, mot att tjejer utan förvarning kör upp fötterna i ens ansikte och begär att få dom slickade och att dom gillar när killar luktar på deras svettiga sockar.
Ja enda skillnaden är att du söker en dominant kvinna. Vilken dominant kvinna som helst tror jag skulle gå med på de fantasierna och njuta av det till fullo själva

De tjejer som tänder på sånt gillar att tvinga en göra "snuskiga" saker, te x slicka på smutsiga fotsulor,känner en sån tjej själv som gillar det

Givetvis är hon en riktig bitch normalt också haha, fyfan.
Eftersom ingen tjej varit emot mitt intresse för fötter kan jag inte tänka mig alls att en dominant kvinna skulle ha det, tvärtom faktiskt.
Det som dock är svårare är att hitta dominanta kvinnor naturligt ute på en vanlig krog t ex, då tjejer är biologiskt undergivna. Den som säger annat borde ju ta sig en titt i världen.
Har svårt att tänka mig att en tjej skulle bara vara dominant i sängen, för vem vill be hunsad runt av sin käring dygnet runt, fyfan alltså