2014-12-05, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 308win
Mer svärmorsfötter!!
Det kan bli lite svårt nu under vintertid haha! inte så ofta man får se dem då!
Citera
2014-12-05, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
http://sv.tinypic.com/r/2q8awhv/8

Vad tycks?

Unga fötter är alltid de finaste. Små och smaka fötter! Hade dessa fötter legat exakt så där i min säng hade jag krupit naken i snöstorm för dessa.
Underbart!!
Citera
2014-12-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noian
Det kan bli lite svårt nu under vintertid haha! inte så ofta man får se dem då!

Bara ha mobilen på ljudlös och vara beredd
Citera
2014-12-05, 21:51
Medlem
Hehe! skall försöka
Citera
2014-12-05, 22:10
Medlem
Sixts avatar
Kan någon förklara vad som är sexigt med fötter? Jag kan förstå folk som gillar vissa typer av skor, men fötter i sig är väl knappast att bli upphetsad över. Eller?
Citera
2014-12-05, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sixt
Kan någon förklara vad som är sexigt med fötter? Jag kan förstå folk som gillar vissa typer av skor, men fötter i sig är väl knappast att bli upphetsad över. Eller?

Vad är sexigt med en rumpa?
Citera
2014-12-05, 22:43
Medlem
Sixts avatar
Citat:
Vad är sexigt med en rumpa?

Vad är inte sexigt med en rumpa? Den går att göra mycket med och det är ju där i trakterna det händer när man får till det. Vad går att göra med ett par fötter?
Citera
2014-12-05, 23:03
Medlem
SirDickweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixt
Vad är inte sexigt med en rumpa?

Bajsbrunnen
Citera
2014-12-08, 17:51
Medlem
Ett par fina fötter, och en fyllig röv. det är paradiset.
så man får smaka på båda ställena
Citera
2014-12-18, 22:32
Medlem
har denna tråden blivit död eller ? kan vi inte få igång den igen
Citera
2014-12-19, 09:43
Medlem
Hjälper till att skaka liv i tråden igen...

Så här ligger det till..

Har två tjejer för tillfället. Ingen av dom vill jag ha något seriöst med då deras och min livssituation skiljer sig stort. Den ena har jag haft sex med två gånger (har haft tillfällen att ha det det tiodubbla om jag velat) och den andra har jag inte haft sex med.

Hon jag haft sex med har jätte fula fötter. Med skor på sig är dom attraktiva, med strumpor på är dom också det, men utan är det fan katastrof. Den andra tjejen jag inte haft sex med ännu, hon verkar ha fina fötter.. långa fina tår, sitter ganska tätt vilket jag gillar. Men jag vet inte riktigt om jag orkar hålla kontakten med henne längre. Hon jobbar mycket och studerar på heltid.

Aja, hur som helst. Jag tror min attraktion är kopplat till hur stor min attraktion är till tjejens fötter. Och det är i sig inget konstigt tycker jag (har jag kommit på nu). För oss fotälskare är dessa två kroppsdelar mer tändande än tjejens bröst och rumpa. Vilken kille skulle släppa igenom en tjej som har hängbröst ner till knäna och en rumpa som ser ut som en punkterad badboll?

Äh jag vet inte. Min attraktion till en tjej är ihopkopplat med hennes fötter. Fler som är som mig??
Citera
2014-12-19, 18:31
Medlem
Citat:
Äh jag vet inte. Min attraktion till en tjej är ihopkopplat med hennes fötter. Fler som är som mig??

Jag är grymt fot och sko fetishistisk, men jag gillar tjejen i helhet som jag är tillsammans med, jag skulle bara se det som en stor bonus om tjejen jag är ihop med har fina fötter.
Och jag träffade en tjej här på FB som jag nu är tillsammans och bor ihop med, hennes fötter är väldigt fina och luktar ofta svett, så jag har haft enorm tur!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in