Citat:
Ursprungligen postat av
torteras78
Går du ofta i klackar eller använder du det hemma som oftast?
Om jag är tillsammans med en tjej så får hon aldrig ha sina fötter ifred.
Jag hade en deal med en tjej jag var tillsammans med för många år sedan, hon älskade att klämma finnar och slita ut pormaskar och allt som stack ut ifrån huden, så hon fick klämma och klösa fritt på mig så länge hon hade på sig hennes morsas läderpumps som jag gillade och som hon passade i.
Sen när hon red av mig så brukade jag hålla på med hennes fötter, då blev man ju extra kåt.
Vilken bra deal! Bra sätt att förena nytta med nöje! Hehe, jag känner igen mig i tjejens behov, även om jag sällan skulle komma mig för att klämma.
Jag måste säga ingen användning alls. Mitt intresse för klackskor står inte i proportion till min egen användning i den grå vardagen, liksom. Sett till vardaglig användning är jag en 100% bekväm person som gillar ballerinor, Keds och gladiatorsandaler t.ex. och det blir alltså de skorna jag skaffar och använder.
Längtan att få bära höga klackskor kommer från mig själv, men jag är i första hand undergiven och starkt beroende av partnerns samtycke och gillande för att kunna integrera det i sänghalmen och samspelet. Så får jag inget gillande faller det hela. Finns där ingen partner för den delen så finns det inget användande heller. Samtidigt är ju känslan när jag sitter med klackskor själv väldigt pirrande och mäktig. Svårt att förklara det här.
När jag föreställer mig min dröm befinner jag mig innanför husets fyra väggar, går runt i huset med höga stiletter och får blickar som följer mig, vilket så småningom tar oss till sängen. Skorna får gärna följa med i sängen.