Citat:
Ursprungligen postat av
brackspace
Måste ha lite råd av er experter...
Dejtar en tjej som har världens finaste fötter. Dom är så jäkla perfekta. Jag har fantiserat om dom i flera år (ja jag har känt henne länge). Första gången vi hade sex körde vi en ställning där jag höll i dom. Njöt som fan att få hålla i dom samtidigt som jag tryckte henne. Nästa gång vi hade sex kysste jag hennes fot när vi körde samma ställning. Hon svarade på det genom att avbryta, lägga sig på sidan och sura. Hon tyckte att det var skitäckligt. Hon sa att fötter är det värsta hon vet och att hon kommer sparka till mig om jag gör det igen. Sedan dess har hon hoppat till varenda gång jag omedvetet kommit åt hennes fötter. Jag har nu sagt att fötter är något jag går igång på, medan hon då svarat att hennes fötter är skyddsobjekt och får inte vidröras.
Vad ska jag göra?
Ingen erfarenhet utav fötter. Men principen är densamme som med allt annat.
Du gör dina behov hörda "jag tänder på" (vilket du redan har gjort) och sen låter du personen suga på den karamellen själv ett tag. Det finns annat ni kan pröva undertiden.
Inte tjata, inte ligga på, inte gnälla. Då möter du bara motstånd.
Ett "fyfan vad fina fötter. Skulle vilja bli runkad utav dem". Inga förlåt för dina lustar. Bara att slänga ut det i etern.. Antingen händer det tids nog, eller så gör det inte det. Either way is fine.