2005-11-10, 21:32
Medlem
kurrecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klåfingrig
okej. du frågar hur man kan ha fotfetish när det finns fula, äckliga och smutsiga fötter, enkelt man väljer bort dom, likaväl som man inte stoppar kuken i en vårtig fitta så tänder man inte på äckliga fötter bara för man har fotfetish, man gillar vackra fötter och inte alla fötter oavsett hur dom såg ut.

Jämförde detta med fittor, man gillar fina fittor och inte alla fittor - man gillar fina fötter och inte a´lla fötter.

Förstår vad du menar nu, men läs ditt inlägg #8 noga så förstår du att jag blev förvirrad.
Citera
2005-11-10, 21:59
Medlem
klåfingrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrec
Förstår vad du menar nu, men läs ditt inlägg #8 noga så förstår du att jag blev förvirrad.

gjorde en jämförelse som du skulle förstå, förmodade att du gillade fittor.
Citera
2005-11-11, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrec
Nej det är säkert sant, men vem gillar de smutsiga orena fötterna?

Faktum är att det finns de som har en fetish för just smutsiga fötter. Själv har jag lite svårt att förstå detta men det kan ha att göra med någon form av masochism.

Hittade en kortare artikel om ämnet på http://en.wikipedia.org/wiki/Foot_fetishism

Dock nämner den artikeln inget om smutsfetish. Själv är jag livrädd för smutsiga fötter.

Ytterligare en artikel:
http://blog.jonnay.net/plugin/freeta...pedia:bodypart
Citera
2005-11-11, 20:39
Medlem
mind_crazys avatar
att gilla fötter är ju lika som att gilla rumpor, bröst, ben osv... som poängterats tidigare, så är det ju inte ALLA fötter som gillas av en fotfetish. Alla killar gillar väl inte varenda bakdel eller bröst som han ser på en tjej... det finns fula bakdelar, fula bröst, fula fötter osv... hur svårt skall det vara att förstå?
Citera
2005-11-12, 19:03
Medlem
tapirs avatar
En kompis flickvän sög av hans fot så hon fick orgasm, vi visste ju att hans flickvän var lite konstig, men dethär tog priset. han berättade det dock inte förän de gjort slut, konstigt nog
Citera
2005-11-12, 21:57
Medlem
Skulds avatar
Har "svårt" för fötter just eftersom de är benägna att lukta. Inte så jag finner dem motbjudande, jag ogillar bara fotsvett (men det där har ni ju behandlat). Däremot är jag en riktig fullblods-skofetischist enligt definitionens regler!
Citera
2005-11-13, 20:12
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Jag skulle nog kunna kalla mig fotfetishist...någon som har några frågor på det?
Citera
2005-11-13, 20:16
Medlem
Jag är väldigt förtjust i mina egna fossingar, brukar ägna mycket tid åt dessa. Just nu fryser jag och försöker värma dem. Däremot är jag inte lika begeistrad i andras fötter, känner ingen upphetsning av tanken att behöva suga på nån killes fötter.
Citera
2005-11-13, 20:20
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Jag är väldigt förtjust i mina egna fossingar, brukar ägna mycket tid åt dessa. Just nu fryser jag och försöker värma dem. Däremot är jag inte lika begeistrad i andras fötter, känner ingen upphetsning av tanken att behöva suga på nån killes fötter.

För mig är det tvärtom...är inte så förtjust i mina egna...och vill helst inte att någon annan rör dom heller. Dock är fötterna bland det första jag lägger märke till hos en tjej...och vid intima kontakter brukar jag alltid ägna massa uppmärksamhet åt dom...reaktionerna brukar vara lite blandade...vissa verkar bli lite chockade när jag kysser och slickar deras fötter...medan andra verkar njuta.
Citera
2005-11-14, 00:20
Medlem
Mansfötter är fulare än kvinnofötter rent generellt, det säger jag inte bara för att jag är heterosexuell man Utan för att män är sämre på att ta hand om sina fötter.
Hade någon tjej gått igång på mina fötter hade nog den första reaktionen blivit ren förvåning...
Tjejers fötter visar jag gärna min uppskattning av, men jag är ingen utpräglad fetishist. Även om man känner till en hel massa porrskadad som man är
Citera
2005-11-14, 00:29
Bannlyst
Fötter går bort.... (undrar om någon förstod det långsökta skämtet...)
Citera
2005-11-14, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Padme

Skulle du uppskatta om någon annan än du själv ägnade sig åt dina fötter? Skulle du bli upphetsad av att någon kysste dem t ex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in