Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-10, 04:24
  #1
Medlem
På flashback hittar man diskussioner om de mest bisarra fetisherna men sällan om samhällets vanligare fetisher som bröst-, röv- och benfetisher. Hittade ingen tråd om den vanligaste av de ovanliga heller nämnligen fotfetishen.

Vad ser fotfetishister som tilltalande med fötter? Gillar alla fotfetishister samma typ av fötter?

Vad tycker tjejer om killar som slickar på deras fötter och vad gillar killar tjejer som slickar på deras fötter?




http://www.jokaroo.com/funnyvideos/b...eetlicked.html
Citera
2005-11-10, 16:43
  #2
Medlem
kurrecs avatar
På vilket sätt är det sex?

Lika mycket sex som att klippa nåns hår.
Citera
2005-11-10, 17:13
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrec
På vilket sätt är det sex?

Lika mycket sex som att klippa nåns hår.
Det finns fetischism för det också.

Men för att återgå till ämnet, finns det kvinnliga fotfetischister?
Är nog jävligt ovanligt, kvinnliga skofetischister verkar mycket vanligare.
Citera
2005-11-10, 17:14
  #4
Medlem
Darwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrec
På vilket sätt är det sex?

Lika mycket sex som att klippa nåns hår.

För att det väcker sexuella lustar och njutningar.

Vad som räknas som sex eller sexigt ligger mycket i betraktarens öga; om man bortser från alla sociala aspekter så borde det väl exempelvis inte vara någon objektiv skillnad på att massera en tjejs bröst respektive fötter?

Dessutom tycker säkerligen fler att tjejfötter är sexiga än som vågar erkänna det.
Citera
2005-11-10, 19:22
  #5
Banned
skruvens avatar
Min penis skulle slakna illa kvickt om jag kommer i närheten av en fot. Har verkligen fotfobi.
Citera
2005-11-10, 19:24
  #6
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nightmare
Det finns fetischism för det också.

Men för att återgå till ämnet, finns det kvinnliga fotfetischister?
Är nog jävligt ovanligt, kvinnliga skofetischister verkar mycket vanligare.
En av mina fd. flickvänner ville suga på min stortå... Hon var nära att komma varje gång...


Hon var nära att svimma (av kåthet) när hon för första gången såg min skohylla med 18 par skor...


/Cody
Citera
2005-11-10, 20:55
  #7
Medlem
kurrecs avatar
Tar inte lukten av fotsvett udden av det hela? en varm dag i ett par täta gympaskor då fotsvampen frodas och tånaglarna gulnar, kan man vara fotfetischist då?
Citera
2005-11-10, 20:59
  #8
Medlem
klåfingrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrec
Tar inte lukten av fotsvett udden av det hela? en varm dag i ett par täta gympaskor då fotsvampen frodas och tånaglarna gulnar, kan man vara fotfetischist då?


ingen "vanlig" kille gillar orena och smutsiga fittor, ingen fotkille gillar smutsiga och orena fittor.
Citera
2005-11-10, 21:24
  #9
Medlem
kurrecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klåfingrig
ingen "vanlig" kille gillar orena och smutsiga fittor, ingen fotkille gillar smutsiga och orena fittor.

Nej det är säkert sant, men vem gillar de smutsiga orena fötterna?
Citera
2005-11-10, 21:25
  #10
Medlem
klåfingrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrec
Nej det är säkert sant, men vem gillar de smutsiga orena fötterna?


ingen antar jag, ja om man inte har en fotfestish samtidigt som man har smutsfetish!
Citera
2005-11-10, 21:27
  #11
Medlem
kurrecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klåfingrig
ingen antar jag, ja om man inte har en fotfestish samtidigt som man har smutsfetish!

Jag pratar fötter, du pratar fittor, förstår inte riktigt vad du menar.
Citera
2005-11-10, 21:30
  #12
Medlem
klåfingrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrec
Jag pratar fötter, du pratar fittor, förstår inte riktigt vad du menar.

okej. du frågar hur man kan ha fotfetish när det finns fula, äckliga och smutsiga fötter, enkelt man väljer bort dom, likaväl som man inte stoppar kuken i en vårtig fitta så tänder man inte på äckliga fötter bara för man har fotfetish, man gillar vackra fötter och inte alla fötter oavsett hur dom såg ut.

Jämförde detta med fittor, man gillar fina fittor och inte alla fittor - man gillar fina fötter och inte a´lla fötter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback