2016-05-13, 15:34
Medlem
FootWorshipers avatar
Var med om en trevlig grej på jobbet i tisdags. En kollega till mig (ung och vacker tjej på 19-20 år) kom till jobbet i ett par vita höga sneakers som hon sedan tog av sig och ställde i skohyllan. Hon hade tunna vita ankelsockar på fötterna. Jag slängde ett öga på hennes sneakers och såg att de var rejält välanvända och slitna.. innersulorna var mörkfärgade av gammal svett.

Hon var i rummet bredvid och det var bara en vägg som skilde oss åt. Kunde inte låta bli, så jag gick ner på knä och tog upp hennes ena sko och sniffade i 7-10 sekunder. Det doftade verkligen sådär sockersött och härligt. Vetskapen om att hon kunde titta fram på någon enstaka sekund och avslöja mig, vilket i sin tur förmodligen hade gett mig sparken, gjorde det hela bara mer spännande
Citera
2016-05-13, 20:39
Medlem
Bizmarcks avatar
Bianca ska dansa barfota i Lets Dance om ett par minuter
Citera
2016-05-13, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet
Får du erektion?

Ja, om skorna luktar svett och är väldigt slitna och välanvända så blir det hård bånge.
Och att det är skor som jag gillar också.

Citat:
Ursprungligen postat av FootWorshiper
Var med om en trevlig grej på jobbet i tisdags. En kollega till mig (ung och vacker tjej på 19-20 år) kom till jobbet i ett par vita höga sneakers som hon sedan tog av sig och ställde i skohyllan. Hon hade tunna vita ankelsockar på fötterna. Jag slängde ett öga på hennes sneakers och såg att de var rejält välanvända och slitna.. innersulorna var mörkfärgade av gammal svett.

Hon var i rummet bredvid och det var bara en vägg som skilde oss åt. Kunde inte låta bli, så jag gick ner på knä och tog upp hennes ena sko och sniffade i 7-10 sekunder. Det doftade verkligen sådär sockersött och härligt. Vetskapen om att hon kunde titta fram på någon enstaka sekund och avslöja mig, vilket i sin tur förmodligen hade gett mig sparken, gjorde det hela bara mer spännande

Det är grymt nice när man ser att innersulan har blivit svart av allt användande!
Citera
2016-05-14, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck

Biancas skor skulle man ju drömma om att få köpa Eller varför inte hennes mammas som tydligen ska ha miljoner typ.

torteras78, det där med gym, vågar du trots att det numera finns kameraövervakning även över entren där skohyllorna oftast står? tror jag löst i nån mitt i tidning att det brukade stjälas skor därifrån, därför kameror.

Sen till medelhavet om det har nån betydelse. Det kanske var i högstadiet nån gång... ålder, go figure.
Senast redigerad av vlanska 2016-05-14 kl. 07:46.
Citera
2016-05-14, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vlanska
Biancas skor skulle man ju drömma om att få köpa Eller varför inte hennes mammas som tydligen ska ha miljoner typ.

torteras78, det där med gym, vågar du trots att det numera finns kameraövervakning även över entren där skohyllorna oftast står? tror jag löst i nån mitt i tidning att det brukade stjälas skor därifrån, därför kameror.

Sen till medelhavet om det har nån betydelse. Det kanske var i högstadiet nån gång... ålder, go figure.

Jag har inte vågat lukta i skor på gym eller så, man vill ju inte bli utkastad därifrån, än så länge har jag bara sett en del härliga skor som man velat lukta i på tex gym, men jag har luktat i en gammal grannes skor en gång, dom stank rejält med sursvett, ett par svarta läderballerina, sen några ballerinaskor på jobbet som varit välanvända och luktat surt som har blivit använda av söta tjejer.
Citera
2016-05-15, 18:08
Medlem
Grymt nice nu när värmen kommer, man ser mer och mer av tjejer och kvinnor som går omkring i ballerinaskor, om en månad så lär det vara fullt ös med ballerina och sandaler på gatorna!
Senast redigerad av torteras78 2016-05-15 kl. 18:12.
Citera
2016-05-16, 00:50
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck

Var tvungen att söka upp klippet på Youtube och kolla, satan vilka vackra fötter hon har! Undrar vilken skostorlek hon har? Jag skulle kunna suga och slicka på hennes fötter i timmar!
Citera
2016-05-29, 21:30
Bannlyst
En av de bästa candid någonsin:

https://www.youtube.com/watch?v=gc6gSehiIE8
Citera
2016-05-31, 05:29
Medlem
SickoTrickos avatar
Ni som gillar fötter och skor borde ju kolla in tradera nu. Pernilla Wahlgren säljer kläder och skor ur hennes garderob för välgörenhet. Hennes skor från Lets dance säljs bland annat och även ett par väldigt använda klackskor.

http://www.tradera.com/item/342391/2...don-storlek-36

http://www.tradera.com/item/342382/2...nilla-wahlgren
Citera
2016-06-03, 13:30
Medlem
Silltunnas avatar
Mycket vackert på stan dessa varma dagar. Kan inte se mig mätt på alla dessa brunbrända läckra tjejfötter i olika sexiga skor. Önskar att jag hade orken och modet att ta lite bilder på det bara.
Citera
2016-06-03, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SickoTricko
Ni som gillar fötter och skor borde ju kolla in tradera nu. Pernilla Wahlgren säljer kläder och skor ur hennes garderob för välgörenhet. Hennes skor från Lets dance säljs bland annat och även ett par väldigt använda klackskor.

http://www.tradera.com/item/342391/2...don-storlek-36

http://www.tradera.com/item/342382/2...nilla-wahlgren

Fy fan så fula skor, dom kan ju bara bli sålda pga att Pernilla Wahlgren har haft dom.
Citera
2016-06-03, 20:49
Medlem
Jag tänder otroligt mycket på fötter. Varför? Det är som att svara på frågan "Vad är det som gör att du blir upphetsad av stora bröst?" Tja... jag bara blir det?
Men för egen del så ska det vara vårdat och rent. Inte svett och skit.
Älskar att massera och sånt, men lever mest ut min fotfetischism under sex. Och då menar jag saker om att bli runkad av tjejens fötter, suga hennes tår, slicka och kyssa dem, etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in